[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

SGM MOD - frakcje.

Postprzez suharex w 31 Paź 2012, 14:46

Witam mam kilka pytań na które nie moge znalesc odpowiedzi. Wszystki sie odnosza do SGM.

1. Czy po przyłączeniu sie do frakcji:
a- dostaje sie od niej misje
b- czy inne frakcje będą wrogie dla nas np. idziemy do wolnosci to juz powinnosc nas leje?
c- czy mozna opuscic frakcje i czy sa z tym konsekwencje jakies( bo jesli sa od frakcji misje to chcialbym dla kazdej wykonac).

2. Misja z Sułtanem w ktorej ma nam pomoc "zniszczyć" Brodacza , jeśli ją wykonamy Brodacz zniknie? Było by to do dupy bo artefakty fajnie sie u niego sprzedaje .

3. W porównaniu do podstawki , ceny napraw i modyfikacji są kosmicznie drogie u techników nawet po dostarczeniu all narzędzi.

4. Czemu nie moge miec osiagniecia (nie pamietam jak sie nazywa) tego co trzeba miec 100 tys RU i pogadac z handlarzem ? (mialem nawet 300 tys RU i nic.

To by było na tyle :D
Oczywiście :wódka: bedzie jbc.
To nie Zona potrzebuje nas , to my potrzebujemy Zony.

suharex
Wygnany z Zony

Posty: 4
Dołączenie: 25 Paź 2012, 13:43
Ostatnio był: 01 Lis 2012, 15:12
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: SGM MOD - frakcje.

Postprzez Cromm Cruac w 31 Paź 2012, 15:24

Dotyczy SGM2.2:

1a - tak, dotyczy to najemników, świtowców, monolitu i bandytów. Wolność i Powinność jak w podstawce
1b - to zależy od danej frakcji. Dołączając do najemników i monolitu przestają nas oni lać do czasu aż opuścimy frakcję. Reszta frakcji reaguje jak poprzednio (tyle, że zamiast żółci są zieloni). Dołączając do frakcji nie powodujemy wrogości innych.
1c - można bez konsekwencji (poza karą finansową)

2. jak w podstawce, nie zniknie ale przestanie dawać zadania na szukanie artów

3. to było pytanie? Bo są i ten mod już tak ma.

PS. następnym razem zapytaj w wątku o SGM zamiast tworzyć nowy.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive suharex.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 01 Lis 2012, 15:33

Witam.

Pierwszy BugTrap. Dosyć dziwny . Więc , prawie przeszedłem gre (zostało tylko wejsc do X8 itd) więc sobie zwiedzam Zone , udaje sie w strone bazy najemników przy jupiterze , oni właśnie do kogos strzelają (nie do mnie , nie wiem do kogo) , nie ma typa przy bramie który nie pozwalał wejsc , wiec save przed brama i wchodze , wszedlem dwa kroki , on wlasnie tez podchodzi do bramy (tak jakby mi droge zaszedł ) ścinka , i od Windy. Ok , uruchamiam ponownie , save przed bramą i stoje nie ide , poczekam co sie stanie , pojawia sie "wartownik" i powtórka z rozrywki. Więc dalej ten sam save wczytuje i uciekam szybko w drugą strone i nic :d , taki mały bug :d jedyny jaki mnie spotkał.
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HaijTaczi w 01 Lis 2012, 15:54

Rider napisał(a):Witam.

Pierwszy BugTrap. Dosyć dziwny . Więc , prawie przeszedłem gre (zostało tylko wejsc do X8 itd) więc sobie zwiedzam Zone , udaje sie w strone bazy najemników przy jupiterze , oni właśnie do kogos strzelają (nie do mnie , nie wiem do kogo) , nie ma typa przy bramie który nie pozwalał wejsc , wiec save przed brama i wchodze , wszedlem dwa kroki , on wlasnie tez podchodzi do bramy (tak jakby mi droge zaszedł ) ścinka , i od Windy. Ok , uruchamiam ponownie , save przed bramą i stoje nie ide , poczekam co sie stanie , pojawia sie "wartownik" i powtórka z rozrywki. Więc dalej ten sam save wczytuje i uciekam szybko w drugą strone i nic :d , taki mały bug :d jedyny jaki mnie spotkał.


Jak ktoś ma ci pomóc bez loga?? by wejść do bazy najemników musisz podać hasło ( misja uwolnienia łącznika SBU czy kogoś takiego pda z hasłem ma najemnik w egzo) dobrze by było gdybyś miał jakiś kombinezon najemników

Uwagi moderatora:

Ale po co milord cytuje ostatniego posta w całości? - Wheeljack
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 01 Lis 2012, 16:20

Rider napisał(a):Witam.

Pierwszy BugTrap. Dosyć dziwny . Więc , prawie przeszedłem gre (zostało tylko wejsc do X8 itd) więc sobie zwiedzam Zone , udaje sie w strone bazy najemników przy jupiterze , oni właśnie do kogos strzelają (nie do mnie , nie wiem do kogo) , nie ma typa przy bramie który nie pozwalał wejsc , wiec save przed brama i wchodze , wszedlem dwa kroki , on wlasnie tez podchodzi do bramy (tak jakby mi droge zaszedł ) ścinka , i od Windy. Ok , uruchamiam ponownie , save przed bramą i stoje nie ide , poczekam co sie stanie , pojawia sie "wartownik" i powtórka z rozrywki. Więc dalej ten sam save wczytuje i uciekam szybko w drugą strone i nic :d , taki mały bug :d jedyny jaki mnie spotkał.

Tu się domyślam o co chodzi bo to było juz 100 razy wałkowane ale następnym razem loga podaj.
viewtopic.php?f=77&t=9153&p=229120&hilit=outfit_out_slot#p229120
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 01 Lis 2012, 16:27

Tylko tak o napisałem , bo to wgl mi w niczym nie przeszkadza , srać na najemników xd


Ale za pierwszym razem jak z nim gadałem to nic nie było ;p wtedy stał normalnie , teraz mnie wywaliło bo dopiero przychodził ;p
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wunsz w 01 Lis 2012, 21:58

Witam.
Nie wiem czy już ktoś o tym mówił, a nie mam ochoty wszystkiego przeglądać.

A więc, przeglądałem sobie pliki do pobrania dla modyfikacji. Patrze, a tu " przezroczysty inwentarz ". E, może coś dobrego. Wciskam, a tu * * * - " zostało wykryte zagrożenie ". Patrze, i widzę, że pliki na stronie są zarażone jakimś syfem. Ja dziękuje nowoczesnej technologi za programy antywirusowe ( od których można dostać zawału... ). I pytanie: czy u was też tak jest?
Awatar użytkownika
Wunsz
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 25 Lip 2012, 14:58
Ostatnio był: 17 Lut 2015, 15:49
Miejscowość: Sochaczew
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez floydzik7 w 02 Lis 2012, 20:55

Witam, mam problem związany z tym modem. Mam zainstalowany SGM 1.6 + Free Choice + Quest + Fix. Po wykonaniu pierwszej misji na Skadowsku dla doktorka trzeba udać się do Jupitera żeby ruszyć dalej z fabułą. I tu pojawia się problem, mianowicie po zagadaniu z Pilotem o to, żeby mnie zaprowadził do Janowa gra zapisuje się po czym znikaja wszystkie ikony (mapka, życie itp.) i nic się nie dzieje. Nie mogę się ruszyć ani obrócić, po prostu nic. Jedyne co da się zrobić to wyłączyć grę przez usunięcie procesu w menedżerze. Myślałem, że będę mógł wczytać lokację Janów z autosave'a jak robiłem to już kilka razy, tylko że tego autosave'a nie ma :/ Bug trap się nie pojawia, a log jest zupełnie pusty, żadnych zapisów, po prostu 0 kB :( Miał ktoś podobny problem lub znajdzie się ktoś, kto zna rozwiązanie? za wszelką pomoc :+:
AMD Athlon II x4 2,8 GHz
GF 550Ti 1GB
8GB RAM
Windows 7 Ultimate 64bit
Awatar użytkownika
floydzik7
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 16 Lut 2012, 12:07
Ostatnio był: 10 Mar 2015, 11:52
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 03 Lis 2012, 16:35

Czemu po zakończeniu gry , nie odlatuje z innymi , i mam inne EQ? Żeby to ominąć musialem wyrzucic wszystko i pozniej pozbierać jak juz odlecieli. I wrócić do pralni nie moge bo te zombie sa jakies mocniejsze i na 2-3 hity spadam.
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Naznaczony221 w 03 Lis 2012, 21:14

A ja mam tak małą prośbę do tych co przeszli tego moda lub do twórcy, aby gdy mieliby wolny czas mogliby zrobić coś w stylu solucji do tego moda.Sam wiem jak go przejść ale nie w 100% bo zawsze zostaje mi jeszcez coś do zrobienia.
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fanatyk w 04 Lis 2012, 15:30

Mam pytanie odnośnie preparatu NG-7. Mianowicie, czy po oddaniu preparatu człowiekowi - pijawce znika on z ekwipunku czy nie ? Mi nie znika i strasznie mnie to wkurza.

Jakieś pomysły czym to może być spowodowane ?
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gwizdek w 07 Lis 2012, 12:27

Witam :D

Modzik działał bez zarzutu aż do teraz... W jednym ze sgmowskich schowków znalazłem "ugrade noża" po użyciu go wyskoczył komunikat "x-ray przestał działać". Co może być przyczyną ?? Loga nie podam bo nic się nie zapisało.

Mam win 7 i korzystam z SGM 1.6 plus fix i Władca Zony.
Błękitni Orneta, tudutudududu!
Awatar użytkownika
Gwizdek
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 09 Sty 2012, 13:40
Ostatnio był: 14 Sie 2024, 01:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 88

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości