Sory za offtop:Gorik twój pomysł był w Obcy vs predator 3-Ludzie kontra obcy,jak obcy zabije człowieka to ten odradza się jak obcy i tak dalej.
I wracając do tematu:
"Podziemie"
Akcja toczy się w połączonym kompleksie labolatoryjnym,coś jak połaczenie wszystkich podziemi z S.T.AL.K.E.R.'a.
Jest ciemno,przerażające dzwięki itd,itp.Gra dzieli się na 3 rundy:
Runda 1:Zwykły przetrwanie.Ostatnia drużyna która przeżyje wygrywa.Drużyna która odpadła jako pierwsza w tej rundzie nie pojawi się w następnej.Jeśli mutanty wybiją wszystkie drużyny,runda jest powtarzana.
Runda 2:Coś typu odbij,przebij się,obroń.Drużyny mają za zadanie zająć wyznaczone punkty i utrzymać je przez określony czas.Tak jak wcześniej,jeśli mutki zwyciężą-powtórka.I znowu najgorsza drużyna odpadnie.
Runda 3:Ucieczka.Wszyscy mają ucieć przed promieniowaniem i mutantami.Mają na to określony czas.Mutanty muszą przeszkodzić frakcją uciekać.W przeciwieństwie do poprzednich rund,Jeśli mutanty wygrają to wygrywają całą gre.
Gracze dzielą sie na mutanty i stalkerów.Mutanty mają specjalne zdolności,a ludzie broń(wiadomo
)
Stalkerzy dzielą się na frakcje:
-Samotnicy
-Bandyci
-Wolność
-Powinność
Każdy stalker ma tylko jedno życie.W rundzie 2 respawnują się jeśli ich drużyna przejmie punkt.
A mutanty to:
-zombie,Umienetność specjalna:Korzystanie z broni.
-Pijawa:Stanie się niewidzialnym i atak z zaskoczenia odbierający 2/3 życia albo mordujący od razu.
Kontroler:Atak psioniczny który powoduje rozmycie(Jak po kozaku)I możliwość przjęcia na jakieś 20 sec innego mutanta lub stalkera.Wtedy kontroler widzi oczami tego którego kontroluje i może używać jego zdolnośći.
Jednak kontroler stoi wtedy jak słup będąc żywą tarczą strzelecką.Po 20 sekundach ofiara znowu porusza się samodzielnie.
Buery:Może rzucać przedmiotami i tworzyć sobie tarczę.Tarcza jednak nie utrzymuje się długo.
Poltergeisty:"Duszki"są prawie niewidzalne i mogą atakować elektrycznością,telekinezą oraz ogniem.Mogą też latać,ale ich ataki są najsłabsze i oni też z wytrzymałościa mają słabo.Dlatego tylko dla doświadczonych graczy.
Snork:Daleki skok i możliwość powanlenia gracza.W taki przypadku gracz musi użyć apteczki albo ktoś z drużyny musi mu ją dać.Będzie tak leżał dopóki nie umrze sam,ktoś go dobije(Bo gracz który jest snorkiem może zapomnieć)lub ktoś ofiaruje mu apteczkę.
Nibyolbrzym:Tylko po odnaleieniu jego legowiska(Pojawia się losowo w jednym miejscu na mapie)
Po znalezieniu zostaniemy zapytani:Czy chesz stać się nibyolbrzymem?Odpowiedź:Tak lub nie.
Jego zdolność to wytrzymałość,tupnięcie i krótki "sprint"
UWAGA:Nibyolbrzymem można się stać raz na rundę,jak jeden gracz znajdzie legowisko i odmówi/zginie jako nibyolbrzym=Nikt już nim stać się nie może.
Mutanty mają ciągły respawn i coś jak noktowizja.(Oprócz nibyolbrzyma z respawnem i polta z noktowizją)
To tyle.Może coś jeszcze wrzuce.