[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez MineFux w 28 Paź 2012, 09:03

Cromm Cruac napisał(a):B.Z.Dura panie Adamie :E.
W SGM-ie da się dołączyć do Najemników.
:

Trzeba tylko znaleźć sposób na dostanie się do ich bazy w Jupiterze (kombinezon + hasło z PDA) i można wtedy wykonać dla nich parę misji. Podobnie jak da się dołączyć do Świtowców czy Monolitu w Prypeci.


A mały poradnik może zrobisz dla takich jak np. JA :)
Treść : Jak dołączać do frakcji w SGM-ie
Nie klikaj pokaż :)
:

Kliknąłeś L.A.M.U.S.I.E :(
Awatar użytkownika
MineFux
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 03 Lip 2012, 20:28
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 20:31
Miejscowość: Trolejbus na Sezamkowej 69
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 28 Paź 2012, 09:56

Spokojnie, każdy ma prawo do błędu. Operowałem własnym doświadczeniem, czyli po prostu strzelałem do tego ścierwa w Jupiterze :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Ulepszony Detektor - problem.

Postprzez suharex w 28 Paź 2012, 10:53

Witam. Mam problem w misji w której trzeba zbadać tą anomalie na półonoc od bunkra naukowców. Problem polega na tym że nie dostaje tego ulepszonego detektora. Dodam że gram na SGM.
To nie Zona potrzebuje nas , to my potrzebujemy Zony.

suharex
Wygnany z Zony

Posty: 4
Dołączenie: 25 Paź 2012, 13:43
Ostatnio był: 01 Lis 2012, 15:12
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez M3Fis70 w 28 Paź 2012, 12:36

Fanatyk napisał(a):Na 100% 4 anomalie ? Z tego co pamiętam pierwsza to bitumin, betonowa wanna i parking a druga to popielisko i szuwary . Jeśli się mylę to mnie ktoś poprawi


Wszystko dobrze, tylko tyle że popielisko jest w pierwszej "3" (bo tam są 4 anomalie na pierwszy raz, przynajmniej ja tak dostaję w SGM).
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: Ulepszony Detektor - problem.

Postprzez MineFux w 28 Paź 2012, 12:40

Misja z sową detektory wales dla nowikowa (w bunkrze naukowców) musisz znaleść 3 - 1 jest od Brodacza za misje z pijawkami (Ten koleś na skadowsku obok Gonty) 2 jest w koparce na Kopaczi(Janów) a 3 ma Noe też po misji z pijawkami (wpakuj noemu śrót w łeb).Dajesz 3 nowikowi i dalej masz informacje a potem ulepszony detektor.
Nie klikaj pokaż :)
:

Kliknąłeś L.A.M.U.S.I.E :(
Awatar użytkownika
MineFux
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 03 Lip 2012, 20:28
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 20:31
Miejscowość: Trolejbus na Sezamkowej 69
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 7

Re: Ulepszony Detektor - problem.

Postprzez scigacz1975 w 28 Paź 2012, 12:50

A jak potem zdobędziesz "kompasy" (bo można dwa i jeden sobie zostawić) jak ciupniesz Noego?
Lepiej zrobić misje które ma dla nas doktorek w labie - jak zdobędziesz odznakę "Pionier" to ma w sprzedaży Welesy

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive suharex.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Ulepszony Detektor - problem.

Postprzez MineFux w 28 Paź 2012, 13:34

Lepiej szybko niż wcale :)
Nie klikaj pokaż :)
:

Kliknąłeś L.A.M.U.S.I.E :(
Awatar użytkownika
MineFux
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 03 Lip 2012, 20:28
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 20:31
Miejscowość: Trolejbus na Sezamkowej 69
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 7

Narzędzia dla techników- SGM.

Postprzez suharex w 29 Paź 2012, 12:14

Siema. Niedawno zainstalowalem SGM mod , super sprawa tylko nie moge nigdzie znalesc narzędzi dla techników , tam gdzie były w podstawce teraz ich nie ma a chciałbym ulepszyc sobie ekwipunek. Ma ktos jakąś wiedze na ten temat? Stawiam kozaka jbc.
To nie Zona potrzebuje nas , to my potrzebujemy Zony.

suharex
Wygnany z Zony

Posty: 4
Dołączenie: 25 Paź 2012, 13:43
Ostatnio był: 01 Lis 2012, 15:12
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: Narzędzia dla techników- SGM.

Postprzez Lucjusz w 29 Paź 2012, 12:18

U handlarza na Skadowsku się kupuje info i mazs zaznaczone na mapie. A jak szkoda kasy to kupujesz info, zapamiętujesz miejsce i wgrywasz grę ;)
...picie wódki to jest wprowadzanie elementu baśniowego do rzeczywistości...

Za ten post Lucjusz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive suharex.
Awatar użytkownika
Lucjusz
Ekspert

Posty: 705
Dołączenie: 04 Lis 2010, 20:08
Ostatnio był: 16 Kwi 2015, 16:33
Miejscowość: Bałuty
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 261

Re: Narzędzia dla techników- SGM.

Postprzez suharex w 29 Paź 2012, 12:23

Dzięki Wielkie. Stawiam.
To nie Zona potrzebuje nas , to my potrzebujemy Zony.

suharex
Wygnany z Zony

Posty: 4
Dołączenie: 25 Paź 2012, 13:43
Ostatnio był: 01 Lis 2012, 15:12
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 29 Paź 2012, 17:51

Ponawiam pytania, naprawdę nikt nie wie, o co kaman?

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:336: attempt to index field '?' (a nil value)
 
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Ulepszony Detektor - problem.

Postprzez M3Fis70 w 29 Paź 2012, 18:18

scigacz1975 napisał(a):A jak potem zdobędziesz "kompasy" (bo można dwa i jeden sobie zostawić) jak ciupniesz Noego?
Lepiej zrobić misje które ma dla nas doktorek w labie - jak zdobędziesz odznakę "Pionier" to ma w sprzedaży Welesy


Noe ma od razu przy sobie kompasy dwa, raz go zabiłem bo mnie zdenerwował, beram zwłoki a tu miła niespodziewanka.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości