Pobierz i rozpakuj w innym katalogu niż gra.
http://www.sendspace.com/file/n5ezyw1. Otwórz folder "bin" w archiwum i znajdź takie pliki w swoim folderze "bin" w katalogu z grą. Zrób sobie kopie swoich plików i dopiero wtedy scal folder "bin" z archiwum ze swoim "bin" w katalogu gry.
2. Jeżeli potrafisz zrobić
"merging"(łączenie plików - przeczytaj odnośnik) to z katalogu "gamedata\scripts" połącz plik bind_stalker.script z takim samym plikiem w swojej gamedacie, a potem przenieś pozostałe pliki z katalogu "scripts" i cały katalog "shaders" z archiwum do swojej gamedaty, - jeżeli nie umiesz łączyć plików to przenieś sam katalog "shaders", bez ruszania plików z katalogu "scripts" - będzie działać, tyle że nie będziesz miał efektu głębi - DOF. Jeżeli koniecznie chcesz mieć DOF a nie umiesz połączyć plików to wrzuć na jakiś hosting - np. ten
http://www.sendspace.com/ - plik bind_stalker.script ze swojej gamedaty to Ci je połączę.
3. Przenieś plik max_shader.ltx tam gdzie masz plik user.ltx (domyślnie:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\ ) - odpal grę, w menu głównym wciśnij tyldę " ~ "
i wpisz -
- Kod: Zaznacz wszystko
cfg_load max_shader.ltx
- zatwierdzasz enterem,
potem wpisz -
- Kod: Zaznacz wszystko
cfg_save user.ltx
- i znowu enter.
W tej paczce nie ma grafik tylko shadery ustawione na maxa dla Autumn Aurora plus zmienione dll-ki pozwalające wyświetlać trawę na całej odległości widzenia. Wygląda miodnie
Natomiast jeżeli chcesz zeby Ci SHOC ładnie śmigał na mocnym sprzęcie to zapoznaj się z tym tematem -
Plik wymiany - ustaw go sobie na sztywno na 4096 (4095 dla windowsa 32 bit) wejście i wyjście, lub 4096 początkowy na 6144 końcowy. A potem radzę zrobić to co w tym temacie -
3GB patch