[AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 05 Sie 2012, 19:25

Zastąpiłem je tymi co podałeś i przerzuciło mi do alife_garbage
Wcześniejsze vibros'y brałem ze swojego pliku alife_escape i teraz próbowałem wszystkich jakie sa w tym pliku i nie działa.

Jakie ja mam vibrosy wpisać żeby podczas kompilacji nie przeskoczyły do innego levelu.
Cromm mógłbyś podrzucić mi ten spawn który robiłeś dla sgm?
EDIT<
Połączylem af3 i ai tweaks tak jak w poradniku i przy uruchamianiu nowej gry mam takiego buga
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...rypeci\gamedata\scripts\smart_terrain_control.script:65: attempt to index field 'actor' (a nil value)
 

stack trace:
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez KOSHI w 28 Wrz 2012, 16:34

Potrzebuje zwiększyć siłę radioaktywnych i kwaśnych deszczów (tak np. żeby były drugie razt tyle mocniejsze co są w podstawce). Wydaje mi się, że to się da zrobić grzebiąc w pliku fallout manager, tylko za cholerę nie wiem co tam edytować :/ .Pomoże ktoś?
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 01 Paź 2012, 12:06

fallout_manager.script linia 41:
Kod: Zaznacz wszystko
self.powerFactor=100

Im mniejsza wartość tym silniejszy efekt. Zmniejsz wartość o połowę a będziesz miał fallouty 2x silniejsze.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez kab00m1006 w 10 Paź 2012, 17:31

Chcę zanstalować mod AtmosFear 3 do Stalker Zew Prypeci i ważne jest tylko, aby polepszał grafikę i nic więcej. Czyli mam takie pytanie: Czy mod AtmosFear 3 zmienia coś oprócz efektów graficznych jak tak to wypiszcie co jeszcze zmienia.
Awatar użytkownika
kab00m1006
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 09 Paź 2012, 19:53
Ostatnio był: 25 Mar 2013, 08:12
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 0

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Wheeljack w 10 Paź 2012, 17:33

Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

AtmosFear 3- jaki jest komunikat podczas burzy psionicznej?

Postprzez kab00m1006 w 14 Paź 2012, 11:55

Gram w Zew Prypeci na modzie AtmosFear 3 pytam się jaki jest komunikat gdy zaczyna się burza psioniczna. Coś typu "Zaczyna się burza psioniczna znajdź schronienie" czy taki sam jak przy emisji "Zaczyna się emisja znajdź schronienie" :?: Nie potrafię odróżnić burzy psionicznej od zwykłej emisji mógłby mi ktoś napisać jak odróżnić burzę psioniczną od emisji?
Awatar użytkownika
kab00m1006
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 09 Paź 2012, 19:53
Ostatnio był: 25 Mar 2013, 08:12
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 0

Re: AtmosFear 3- jaki jest komunikat podczas burzy psioniczn

Postprzez Endriu92 w 14 Paź 2012, 12:03

Przy burzy psionicznej są nieco inne dźwięki piorunów (bynajmniej ja to tak słyszę) i niebo jest bardziej różowe niż pomarańczowe jak przy emisji. Pozatym wcisnij w trakcie gry esc i wez atmosfear zakładkę i tam masz ustawienia i mozesz wlaczyc sobie ostrzezenie. A brzmi ono: "Burza Psioniczna - znajdź schronienie" czy cos takiego :)

btw - taki temat to chyba w dziale z modyfikacjami.
Image
Awatar użytkownika
Endriu92
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 27 Gru 2009, 13:57
Ostatnio był: 10 Lis 2021, 19:25
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Re: AtmosFear 3- jaki jest komunikat podczas burzy psioniczn

Postprzez Cromm Cruac w 14 Paź 2012, 14:01

emisja wygląda tak:


Video z AF2 ale w AF3 wygląda tak samo


burza psioniczna tak:



Komunikat o burzy to 'Uwaga! Rozpoczyna się psioniczny sztorm.' po czym dostajesz zadanie ukrycia się.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez impulse_101 w 20 Paź 2012, 20:02

scigacz1975 napisał(a):
Stalker z Atmospherikiem na hd4850? Skoro Cię 15-17fpsow zadowala to ok.


Jak się ma z dupy zrobioną optymalizację systemu to może rzeczywiście 15-17 FPS. Bo widzisz ja mam Pentium Dual Core E2160 2x1.8GHz, podkręcony + 4x1GB Patrioty 800MHz i GF9800GT 512MB, który jest, nota bene, słabszy od HD4850. I na natywnej dla monitora - 1440x900 w bazie CS (najbardziej muląca lokacja w CS) mam od 30FPS w górę a w całym COP 40-50 - o SHOC już nie wspomnę. I nie tylko z najnowszymi atmosferami, zawsze wrzucam w ciul dodatkowej grafiki (tak ze 2-3GB) To wszystko na win7 64. Questions?


Tak. Na czym ta optymalizacja polega? Jakoś nie widzę na tym gf9800 40-50fpsòw z wgranym A3, nawet te 4GB to tak na styk bo dopiero jak wstawiłem dodatkowe 6GB to gra się trochę rozluźnila. Nie żeby Ci nie wierzyl ale zastanawia mnie czy czasem ta optymalizacja nie polega na okrojeniu gry.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez scigacz1975 w 20 Paź 2012, 20:24

Czy Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem? Piszę wyraźnie - na pełnych detalach, natywna rozdzielczość, od cholery grafiki (obcięta gra :facepalm: ) i najnowsze PEŁNE Atmosfear. @Impulse - wiem co mam i wiem w co gram. Mało to było 2GB ram więc dorzuciłem dwie kości. Oczywiście - to nie jest jakiś demon prędkości ale gram sobie komfortowo i jak na razie nie zastanawiam się czy mi coś pociągnie czy nie. Pierwsza porada dla stalkerowca - ustawić pamięć virtualną na min. 4096 i wrzucić pliki z odblokowanym 3-4GB ram.

Edit: System został maksymalnie dopracowany - nie obcięty. Standardowo masz w tle około 20-30 usług które Ci są zupełnie niepotrzebne. Wyłączenie tego (mądre - nie wiesz do czego to poczytaj, a jak nie jesteś pewien to nie ruszaj) powoduje że moja siódemka w stanie gotowym do pracy (system w całości odpalony plus w tle antyvir, IDM, DropBox i parę innych mniejszych) pokazuje zużycie 736 MB ram.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez impulse_101 w 20 Paź 2012, 21:26

Wyłaczenie zbędnych programów w autostarcie to raczej nic nadzwyczajnego, te 700mb i tak się jeszcze skurczy jak odpalisz jakas wymagajaca aplikacje. Co do plików stronicowania to mam na nie oddzielną partycje 10 GB zeby skrócic czas dostepu. Po wgraniu HD tekstur PC w chwili przekroczenia 87% ramu podczas ładowania lvl'u masakrycznie zwalniał dopiero po wstawieniu dodatkowej kości 2GB wszystko wróciło do normy. Nie wiem jak żeś to upchał w te 4GB. W ogóle co to za plik z 'odblokowanym ramem'?
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez scigacz1975 w 20 Paź 2012, 21:29

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f ... 59&start=0

Takie "mody" są do SHOC, CS a ostatnio @Cromm dał tu gdzieś w jakim temacie do COP

Co do pliku wymiany - zdecydowanie lepiej mieć go na dysku systemowym.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość