[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez mietek1986 w 29 Wrz 2012, 01:16

Witam u mnie jest taki problemik ze mimo ze mam zadanie wejscia do X18 po zabiciu dzika dzwi sa caly czas zamkniete i nie wiem co robic juz raz zaczelem od nowa cala gre potem z 5 zaczynalem doline mroku od nowa i caly czas to samo juz nawet zrobilem tak ze z baru poszlem nad jantar potem na magazyny wojskowe i potem do doliny i lipa
PS: kto ulepsza xm8 i h&k 410 oraz fast ak 74? bo jak na razie to kutwa tylko m4 moze i tyle
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 29 Wrz 2012, 04:02

Nie wszystkie givery można ulepszyć. A z tym labem - nie kumam w czym masz ten problem - nie możesz wejść do podziemi? - A przeszukałeś Dzika?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez mietek1986 w 29 Wrz 2012, 09:20

tak dzik przeszukany ,czytalem wczesnej ze jeden z kolegow mial problm ze labka otwieral nozem a jak wyszedl to sie nic nie zliczalo to zrobilem pokolei uratowalem z nabojem kolege potem poszlem ratowac tego w budynku z pijawa potem nawet normalnie po znacznikach do bazy ratowac kudlatego potem po dzika i do laborki tak jak zwykle a gram juz chyba z enty raz w stalkera wiec jetem doswiadczony co do fabuly(a i tak na marginesie jak bylem w magazynach to na dzien dobry na barierze wsyscy byli wybici a monolit sobie stal i nic nie robil moglem sobie podejsc wycelowac i strzelic jak do tarczy)
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 29 Wrz 2012, 09:26

Na jakiej wersji grasz. Bo coś mi tu wychodzi na zły patch.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez mietek1986 w 29 Wrz 2012, 13:09

ver 1,6 z cd action downgarde do 1.4 za pomoca 2 sposobu tego co pisales ze dziala na 100 %

(ewentualnie poprosze save z otwartym labem i tyle bo moze to u mnie evenement jakis jest mam ta wersje gamedata.db)
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez wirus136 w 11 Paź 2012, 21:17

działa na 1.0006 ??
Stalker to najlepsza strategia w jaką grałem.
Awatar użytkownika
wirus136
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 20 Sie 2012, 09:52
Ostatnio był: 02 Mar 2021, 17:28
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 11 Paź 2012, 21:43

Zachęcam do zapoznania się z pierwszym postem w tym temacie
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=17470
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez ElBanana w 05 Lis 2012, 20:57

Ktoś przeszedł Stalkera na tym modzie? Strasznie mnie kusi, ale masochistą nie jestem i nie chcę się porywać na niemożliwe. ;)

ElBanana
Wygnany z Zony

Posty: 65
Dołączenie: 26 Paź 2012, 17:31
Ostatnio był: 29 Mar 2013, 20:23
Frakcja: Powinność
Kozaki: 15

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 05 Lis 2012, 23:46

3 razy? - Wbrew pozorom nie jest taki niemożliwy do przejścia :E
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Iridiumvenom w 14 Lis 2012, 00:21

Witam natrafiłem na buga tuż po włączeniu gry


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : D:\xray-svn\xr_3da\xrRender_R1\Texture.cpp
[error]Line          : 291
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'ui\ui_nvidia_intro'



o co chodzi?

Uwagi moderatora:

Logi taguj w [code]. - Wheeljack
Iridiumvenom
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 11 Lis 2012, 01:33
Ostatnio był: 17 Sty 2013, 13:59
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 14 Lis 2012, 00:35

O to :
Kod: Zaznacz wszystko
"D:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla 1.0004\bin\XR_3DA.exe" -nointro


Dodaj do skrótu gry parametr -nointro :arrowu: (koniecznie po spacji) - jaką masz wersję gry?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Kuskus w 09 Gru 2012, 00:52

Po prostu "Rzeźnia" :E Mod super:) Spolszczenie genialne;) Magazynki to dobry pomysł:) Aczkolwiek ponarzekałbym na system rozładowywania z trupów. No i na tempo ładowania.

I tu pojawia się moje pytanie:
Czy (i jak) można zmodyfikować skrypt handlu tak, żeby np. u Sida dać mu puste magazynki i ammo+jakąś kasę, a on w zamian da pełne? Bo szczerze powiem to jest wkurzające wielce.

I jak można przyspieszyć wyciąganie śruby? Bo lokacje są pełne anomalii, nie ma detektorów u Sida, a Strielok żongluje tą śrubą, zamiast wyciągać i rzucać. Bo zanim wyciągnie kolejną śrubę to ja już zdążę wejść na anomalię. Jak wejdzie się na wir to można od razu F9 wciskać.
"The only thing we should be afraid of is FEAR"
Awatar użytkownika
Kuskus
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 19 Sty 2012, 22:25
Ostatnio był: 02 Paź 2014, 19:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości