Moją wymyśloną frakcją są "Wolni Myśliwi". Byłaby to frakcja na wzór Samotników.
Frakcja składała by się z Wolnych Stalkerów, czyli Samotników i z Łowców Nagród i Artefaktów.
Do frakcji przyjmuje się tylko silnych ludzi którzy umieją posługiwać się bronią.
INFORMACJE OGÓLNE:FRAKCJA: Wolni MyśliwiGłówne Cele Frakcji:- Zarobić jak najwięcej forsy w Strefie
- Wygrać wojnę z Bandytami
- Przedostać się do Monolitu by wypowiedzieć życzenia
Główni wrogowie:- Bandyci
- Wojsko
- Renegaci
- Powinność
- Monolit
(Nie współpracują z "Wolnymi Myśliwymi" tylko działają na własną rękę, przez co Frakcja Monolit utrudnia Myśliwym dostanie się do Monolitu w celu wypowiedzenia życzeń.)Sojusznicy:- Samotnicy
- Wolność
- Czyste Niebo
- Najemnicy
RANGI:Myśliwy-Uzbrojenie: Fora 12, Nóż, AKM 74/2.
Pancerz: Kurtka Bandyty.
Inne: 5 leków przeciwpromiennych, 5 wódki, 5 bochenków chleba, Detektor Echo.
Tropiciele-Uzbrojenie: Viper 5, Nóż, Fora 14.
Pancerz: Wschodni Garnitur.
Inne: 10 napojów energetyzujących, 10 leków przeciwpromiennych, 10 kiełbasy, 10 bochenków chleba, Detektor Niedźwiedź.
Weterani-Uzbrojenie: SPSA-14, Nóż, Walker P9m.
Pancerz: SEVA.
Inne: 15 bochenków chleba, 15 kiełbasy, Detektor Veles, 20 leków przeciwpromiennych.
Dowódcy-Uzbrojenie: SIP-t M200, Nóż, Tunder S14.
Pancerz: Egzoszkielet.
Inne: 20 bochenków chleba, 20 leków przeciwpromiennych, 20 wódki, 20 kiełbasy, Detektor Svarog.
Dowódcy Frakcji:Major Kamasz, Generał Dymitr, Admirał Adrian, Porucznik Bengard, Podporucznik Ivan.
Kwatera główna i placówki:MAPA ZONY:1. Kordon
(Główna Miejscowość Frakcji!)2. Dolina Mroku
3. Wysypisko
4. Instytut Badawczy Agroprom
5. Bar
6. Jantar
7. Dzicz
8. Magazyny Wojskowe
9. Czerwony Las
10. Prypeć
11. Elektrownia Jądrowa
Miejsca Niedostępne:A. Rostow
B. Dark Escape
C. Martwe Miasto
D. Bagna
MAPA KORDONU:Inne:Frakcja liczy 400-stu ludzi.
Są doskonałymi Myśliwymi, potrafią skutecznie i szybko zabić każdą zmutowaną zwierzynę.
Ale żem się rozpisał
Mam nadzieję że się spodobało