[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez damagecrewtnt w 13 Wrz 2012, 15:12

Hej! ;) rozkminił ktoś mój problem?

PS. nie edytowałem poprzedniego posta po raz kolejny, ponieważ nie wyświetla się żadna informacja, że coś się działo w tym temacie. Pozdrawiam!

- - -

To był pierwszy save jaki w ogóle zrobiłem. Przed uwolnieniem Żwawego. ogarnę to i dam znać, czy działą. Dziękuję za pomoc. :wódka:

EDIT:
Dalej to samo... Zapisałem ze 30 razy i dupa. What now?

EDIT:
Ktokolwiek? Pomocy? Ja nikomu nie życzę dnia bez Stalkera, więc nie róbcie mi tego :(

Uwagi moderatora:

Od tego jest opcja "podbij temat". - Wheeljack
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 16 Wrz 2012, 11:16

A zacząłeś od nowa grę?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez damagecrewtnt w 16 Wrz 2012, 11:32

Siems. No z jakieś 5 razy...
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 16 Wrz 2012, 11:32

@damagecrewtnt jak jesteś w kordonie to zacznij nową grę, tylko najpierw usuń stare save-y. Ten błąd dotyczy skryptów i spawnu postaci. Powinno pomóc. Ewentualnie, chociaż mało możliwe, możesz mieć archiwum moda z błędem - wtedy należało by pobrać moda raz jeszcze.

Podstawowe pytanie - jaka wersja gry? - MOD NIE DZIAŁA NA INNEJ WERSJI NIŻ 1.0004 - w download masz pliki do downgrade.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez damagecrewtnt w 16 Wrz 2012, 11:41

Grę mam właśnie w tej wersji. Niestety usunięcie save'ów nie pomogło...
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 16 Wrz 2012, 12:00

Cholera nie wiem o co chodzi - mod jest stabilny i nie było z nim na razie takich problemów. Jaką masz wersję moda - w katalogu gamedata czy w plikach gamedata.db? A czasami nie dorzucałeś czegoś jeszcze od siebie?
Na stalkerteam.pl był podobny błąd zgłaszany - w końcu pomogło odinstalowanie gry, czyszczenie rejestru, ponowna instalacja gry, downgrade patcha i wrzucenie moda. Może gdzieś jakieś błędne wpisy zostały - cholera jedna wie :/
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Mataczo w 21 Wrz 2012, 19:12

Też mam problem z ładowaniem magazynków. Lornetki w ekwipunek nie idzie przenieść, po wybraniu 5 wybiera lornetkę mimo magazynków na pasie. (do innych broni mam po dwa magazynki, + dziwny bug, gdy rozładuje broń wypada kilka pełnych magazynków na ziemie, jednak do walthera nie mam pełnego by go rozładować, leży jedynie pusty) Jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
Mataczo
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 10 Mar 2011, 14:59
Ostatnio był: 13 Sty 2017, 23:02
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 21 Wrz 2012, 19:32

Błąd skryptu - niestety nie wyleczysz. Albo wystrzelać do końca i pamiętać żeby ostatni rozładować (dostaniesz tyle magazynków pełnych ile ma kulek) albo gra od nowa :/

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mataczo.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Legate48 w 26 Wrz 2012, 18:46

Nie wiem czy jeszcze ktoś odwiedza ten temat , ale jeśli tak to miałbym ogromną prośbę. A mianowicie , czy ktokolwiek potrafiłby mi wytłumaczyć jak sprawić aby pancerze nie ulegały uszkodzeniu. Wiem ,że mod ten ma wprowadzać realizm do gry, ale strasznie mnie to irytuje kiedy naprawie kostium , a nawet coś ulepszę i po jednej serii nadaje się do śmieci nie mówiąc już o tym ,że promieniowanie momentalnie zabija. Próbowałem coś majstrować w pliku "damages" w folderze creatures ale totalnie sie na tym nie znam więc nie ma też efektów. Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Legate48
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 26 Wrz 2012, 18:38
Ostatnio był: 08 Gru 2012, 12:57
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Wrz 2012, 18:56

otwórz plik outfit.ltx i amk_outfit.ltx i w tej sekcji(podana jest akurat z kurtki kota ale każdy pancerz ma sekcję immunities) ustaw wartości = 0.0
Kod: Zaznacz wszystko
[sect_novice_outfit_immunities]
burn_immunity            = 0.04
strike_immunity         = 0.01
shock_immunity            = 0.04
wound_immunity         = 0.020
radiation_immunity         = 0.00
telepatic_immunity         = 0.00
chemical_burn_immunity      = 0.04
explosion_immunity         = 0.04
fire_wound_immunity         = 0.012


natomiast jeżeli chcesz tylko odporność na postrzał i wybuch to zmieniasz te dwie wartości na = 0.0
Kod: Zaznacz wszystko
explosion_immunity         = 0.04
fire_wound_immunity         = 0.012


Edit:
Nie wiem czy jeszcze ktoś odwiedza ten temat


Ostatni post jest z przed 5-ciu dni - nie przesadzaj waść.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Legate48 w 26 Wrz 2012, 19:08

scigacz1975 napisał(a):otwórz plik outfit.ltx i amk_outfit.ltx i w tej sekcji(podana jest akurat z kurtki kota ale każdy pancerz ma sekcję immunities) ustaw wartości = 0.0
Kod: Zaznacz wszystko
[sect_novice_outfit_immunities]
burn_immunity            = 0.04
strike_immunity         = 0.01
shock_immunity            = 0.04
wound_immunity         = 0.020
radiation_immunity         = 0.00
telepatic_immunity         = 0.00
chemical_burn_immunity      = 0.04
explosion_immunity         = 0.04
fire_wound_immunity         = 0.012


natomiast jeżeli chcesz tylko odporność na postrzał i wybuch to zmieniasz te dwie wartości na = 0.0
Kod: Zaznacz wszystko
explosion_immunity         = 0.04
fire_wound_immunity         = 0.012


Edit:
Nie wiem czy jeszcze ktoś odwiedza ten temat


Ostatni post jest z przed 5-ciu dni - nie przesadzaj waść.


Nie spodziewałem się tak szybkiej odpowiedzi. Wielkie dzięki za pomoc i sorry zarazem za to ,że nie sprawdziłem daty ostatnich postów.
Awatar użytkownika
Legate48
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 26 Wrz 2012, 18:38
Ostatnio był: 08 Gru 2012, 12:57
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Wrz 2012, 19:38

Dobra rada na początek - nie cytuj ostatniej wypowiedzi (jak to zrobiłeś przed chwilą) chyba że cytujesz tylko fragment - bo Cię @Wheell będzie prostował ;)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości