[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez GoHan w 06 Wrz 2012, 23:54

Nie mam lornetki w plecaku. Po którymś z kolei jej użyciu zniknęła z ekwipunku i wywołuje się ja normalnie 5, jak w oryginale. Podeślij ten spawner.
GoHan
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 21:41
Ostatnio był: 11 Wrz 2012, 01:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 07 Wrz 2012, 00:38

I tu jest właśnie problem - lornetka powinna się chować do plecaka w momencie ładowania magazynków. Spróbuj ją wyciągnąć klaw. 5 a potem wyrzucić. Jak ją podniesiesz powinno już być ok.
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 07 Wrz 2012, 16:33, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 07 Wrz 2012, 06:19

Może warto się zastanowić nad dodaniem lornetki do schowków (np. jedna lornetka na mapę) lub uwzględnić ją w plikach handlu, chociaż tu byłoby więcej roboty, bo handel jest w tym modzie nieco inaczej rozwiązany.
Sam raz zapodziałem gdzieś lornetkę, ale miało to miejsce bodaj podczas ostrzału wioski kotów przez helikopter. Niektóre mody powodują, że przy otrzymaniu obrażeń wypada nam to co akurat mamy w ręku - raz przy innym modzie, wypadła mi śruba, a że nie zorientowałem się od razu to potem nie mogłem jej używać.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez GoHan w 07 Wrz 2012, 21:27

Lornetki nie da się wyrzucić. Przynajmniej u mnie. Myślę że można by było zmienić "wyrzucalnosc" lornetki w jakimś pliku. Na razie jedyna opcja chyba pozostaje mi cofniecie się do save gdzie wszystko działa ok, choć to dość bolesne ..
GoHan
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 21:41
Ostatnio był: 11 Wrz 2012, 01:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 07 Wrz 2012, 21:39

W pliku inventory_sect.ltx (config) znajdź linijkę
Kod: Zaznacz wszystko
slot_persistent_5  = true   ;binocular  4
i wartość true zamień na false, wówczas powinieneś mieć możliwość wyrzucenia lornetki.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez GoHan w 07 Wrz 2012, 22:15

ha Tu mi się pojawia problem, mam moda scalonego, jak dobrać sie do tego ?
GoHan
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 21:41
Ostatnio był: 11 Wrz 2012, 01:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 07 Wrz 2012, 22:26

Hm, spróbuj zainstalować to* jako oddzielną modyfikację. Folder gamedata wrzuć do folderu z grą i
Kod: Zaznacz wszystko
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|


* - nie instalowałem do tej pory modów spakowanych do formatu db więc nie wiem czy gra widzi to jako modyfikację czy jako integralną część gry, jeżeli to drugie to sposób który opisałem może zadziałać.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 07 Wrz 2012, 22:29

Pliki *.db nie wymagają zmian w fsgame.ltx, ale jak zmienisz i wrzucisz katalog gamedata to jest on traktowany jako ostatni - tutaj nadrzędny.

Edit: @gohan sprawdź priv-a

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GoHan.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez GoHan w 07 Wrz 2012, 22:51

Wyrzucanie lornetki nic nie daje. Zamiast pojawić się w ekwipunku to jest dalej dostępna pod 5. Wnioskuje że błąd jest gdzieś w save' ach. Nie bardzo wiem skąd się bierze, a szkoda bo widzę że nie tylko u mnie taki problem. Niemniej jednak dzięki za pomoc. Spawner ułatwi sprawę.

Edit : Właśnie zauważyłem, że ilekroć rozładowuje broń w ekwipunku, wypada mi coś kolo 10 mag z danej broni na ziemie. Bug taki, choć przydatny.
GoHan
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 21:41
Ostatnio był: 11 Wrz 2012, 01:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 07 Wrz 2012, 23:46

Skrypt odpowiedzialny za magazynki powoduje ten błąd - pewnie od tego zależy czemu nie można ładować magazynków. W tym przypadku jedno kliknięcie w baner daje pełny magazynek w spawnerze.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez damagecrewtnt w 13 Wrz 2012, 14:31

Cześć!
Nie wczytują mi się quicksave'y. Bez słowa przeprosin wywala mnie do windowsa. Jakieś pomysły? Pozdrawiam!

EDIT:

o, proszę... wystarczy poczytać trochę...

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 13 Wrz 2012, 15:05

Na jakiej lokacji (mapie)? - Zresztą, czasami i w podstawce taki log wyskakuje. Spróbuj wczytać ostatni zapis przed quicksave i jak najrzadziej używać quicksave. Taki log wyskakuje przy zrąbanym respawnie postaci, a quicksave często to psuje. Zamiast tego otwórz sobie user.ltx i w miejscu :

Kod: Zaznacz wszystko
bind quick_save kF5
bind quick_load kF9

wklej sobie to:
Kod: Zaznacz wszystko
bind_console save save1  kF6
bind_console save save2  kF6
bind_console save save3  kF7

Będziesz miał trzy szybkie klawisze zapisu -F5, F6 i F7 - ale nie będą psuły zapisów.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive damagecrewtnt.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości