[STALKER Complete 2009]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez r_populik w 26 Cze 2012, 17:36

Nie porównuj zwykłych gier do serii Stalker. Za Stalkerami kroczy jakaś mroczna, aura od której komputery głupieją ;) Ja też nigdy nie miałem żadnych problemów z dużo bardziej zaawansowanymi technicznie grami, a w Stalkerach różne cuda mi się przytrafiały.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez scigacz1975 w 27 Cze 2012, 19:53

Mógłby mi ktoś spakować i wrzucić na jakiś hosting katalog anims? Potrzebuję pobawić się noktowizorami. :wódka:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Problem z Stalker 2009 Complete

Postprzez wsad6969 w 04 Lip 2012, 03:05

Witam , sciaglem moda do stalkera cien czarnobyla - stalker 2009 complete i mam maly problem . Gierka sie normalnie wlacza wszystko jest okej , lecz gdy skoncza sie intro i ma byc menu glowne , gra sama sie wylacza . Jakies rady? Dodam , ze usunąłem plik localization z gamedata/config
wsad6969
Zarejestrowany użytkownik

Posty: 0
Dołączenie: 04 Lip 2012, 02:59
Ostatnio był: 04 Lip 2012, 15:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez r_populik w 04 Lip 2012, 20:43

Zrobiłeś tak, jak jest napisane w poście na 10 stronie tematu ?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez j4n0sik w 13 Lip 2012, 15:04

Witam, otóż mam taki problem, mam zainstalowanego Stalkera z patchem 1.0006 wraz z modem Stalker Complete 2009 + dołączony addon w postaci "Realistyczne Bronie". Kiedy uruchamiam grę z pulpitu włącza się czarny ekran i po chwili znów wracam do pulpitu. Nie mam pojęcia jak temu zaradzić.

Podaje log z gry:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S11, 2405.00 mhz, 71-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30250 files cached, 5489Kb memory used.
Init FileSystem 1.697968 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2004972 K], reserved[25980 K], committed[66136 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7211 K], process heap[1142 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Unknown command:  ai_dbg_alife
! Unknown command:  ai_dbg_anim
! Unknown command:  ai_dbg_brain
! Unknown command:  ai_dbg_cover
! Unknown command:  ai_dbg_destroy
! Unknown command:  ai_dbg_dialogs
! Unknown command:  ai_dbg_frustum
! Unknown command:  ai_dbg_funcs
! Unknown command:  ai_dbg_goap
! Unknown command:  ai_dbg_goap_object
! Unknown command:  ai_dbg_goap_script
! Unknown command:  ai_dbg_inactive_time
! Unknown command:  ai_dbg_infoportion
! Unknown command:  ai_dbg_lua
! Unknown command:  ai_dbg_monster
! Unknown command:  ai_dbg_motion
! Unknown command:  ai_dbg_serialize
! Unknown command:  ai_dbg_stalker
! Unknown command:  ai_dbg_vision
! Unknown command:  ai_debug
! Unknown command:  ai_draw_game_graph
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_objects
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_stalkers
! Unknown command:  ai_draw_visibility_rays
! Unknown command:  dbg_destroy
! Unknown command:  dbg_draw_actor_alive
! Unknown command:  dbg_draw_actor_dead
! Unknown command:  dbg_draw_actor_phys
! Unknown command:  dbg_draw_autopickupbox
! Unknown command:  dbg_draw_bullet_hit
! Unknown command:  dbg_draw_car_plots_all_trans
! Unknown command:  dbg_draw_climbable
! Unknown command:  dbg_draw_customdetector
! Unknown command:  dbg_draw_customzone
! Unknown command:  dbg_draw_invitem
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_dynamics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_plots
! Unknown command:  dbg_draw_ph_cashed_tries_stats
! Unknown command:  dbg_draw_ph_contacts
! Unknown command:  dbg_draw_ph_death_boxes
! Unknown command:  dbg_draw_ph_enabled_aabbs
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosion_position
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_app_pos
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_goal
! Unknown command:  dbg_draw_ph_intersected_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_mass_centres
! Unknown command:  dbg_draw_ph_negative_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_positive_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ray_motions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_saved_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_statistics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_point
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_test_aabb
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_trace
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tries_changes_sign
! Unknown command:  dbg_draw_ph_zbuffer_disable
! Unknown command:  dbg_draw_rp
! Unknown command:  dbg_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_draw_teamzone
! Unknown command:  dbg_dump_physics_step
! Unknown command:  dbg_ph_actor_restriction
! Unknown command:  dbg_ph_ai_always_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_ai_never_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_character_control
! Unknown command:  dbg_ph_ik_anim_goal_only
! Unknown command:  dbg_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_ph_ladder
! Unknown command:  dbg_ph_obj_collision_damage
! Unknown command:  dbg_ph_vel_collid_damage_to_display
! Unknown command:  dbg_show_ani_info
! Unknown command:  ai_animation_stats
! Unknown command:  ai_ignore_actor
! Unknown command:  ai_nil_object_access
! Unknown command:  ai_stats
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
! Unknown command:  cl_calculateping
! Unknown command:  cl_leave_tdemo
! Unknown command:  demo_delta_frame
! Unknown command:  error_line_count
! Unknown command:  g_god
! Unknown command:  g_unlimitedammo
! Unknown command:  hud_adjust_mode
! Unknown command:  hud_adjust_value
! Unknown command:  hud_draw
! Unknown command:  hud_fov
! Unknown command:  lua_gcstep
! Unknown command:  mt_ai_vision
! Unknown command:  mt_alife
! Unknown command:  mt_bullets
! Unknown command:  mt_detail_path
! Unknown command:  mt_level_path
! Unknown command:  mt_level_sounds
! Unknown command:  mt_network
! Unknown command:  mt_object_handler
! Unknown command:  mt_particles
! Unknown command:  mt_physics
! Unknown command:  mt_script_gc
! Unknown command:  mt_sound
! Unknown command:  mt_sound_player
! Unknown command:  net_cl_pending_lim
! Unknown command:  net_cl_update_rate
! Unknown command:  net_dump_size
! Unknown command:  ph_break_common_factor
! Unknown command:  ph_gravity
! Unknown command:  ph_rigid_break_weapon_factor
! Unknown command:  ph_timefactor
! Unknown command:  ph_tri_clear_disable_count
! Unknown command:  ph_tri_query_ex_aabb_rate
! Unknown command:  psp_cam_offset
! Unknown command:  r2_dhemi_count
! Unknown command:  r2_dhemi_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_smooth
! Unknown command:  r__d_tree_w_amp
! Unknown command:  r__d_tree_w_rot
! Unknown command:  r__d_tree_w_speed
! Unknown command:  r__d_tree_wave
! Unknown command:  r__detail_l_ambient
! Unknown command:  r__detail_l_aniso
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__lsleep_frames
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_shift_pp
! Unknown command:  r__wallmark_shift_v
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_cam_pos
! Unknown command:  rs_clear_bb
! Unknown command:  rs_constant_fps
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_occ_draw
! Unknown command:  rs_occ_stats
! Unknown command:  rs_occlusion
! Unknown command:  rs_render_dynamics
! Unknown command:  rs_render_statics
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  rs_wireframe
! Unknown command:  show_wnd_rect
! Unknown command:  show_wnd_rect_all
! Unknown command:  snd_stats
! Unknown command:  snd_stats_ai_dist
! Unknown command:  snd_stats_info_name
! Unknown command:  snd_stats_info_object
! Unknown command:  snd_stats_max_dist
! Unknown command:  snd_stats_min_dist
! Unknown command:  start_time_single
! Unknown command:  string_table_error_msg
~ Invalid syntax in call to 'sv_hail_to_winner_time'
~ Valid arguments: integer value in range [0,60]
! Unknown command:  sv_pending_wait_time
! Unknown command:  sv_skip_winner_waiting
! Unknown command:  sv_statistic_save_auto
! Unknown command:  sv_wait_for_players_ready
! Unknown command:  time_factor_single
! Unknown command:  vid_bpp
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:5E2]: NVIDIA GeForce GTX 260
* GPU driver: 6.14.12.8558
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1381 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=587 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
Input:  1
Config-file [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1


Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!
j4n0sik
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 13 Lip 2012, 14:53
Ostatnio był: 13 Lip 2020, 17:20
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez r_populik w 13 Lip 2012, 18:38

@j4n0sik - ten log wygląda ok. Powiedz mi, czy instalowałeś Complete z instalatora exe ? Bo jeżeli tak, to możliwe, że logi tworzą się w innym miejscu, musisz poszukać (z tego co pamiętam to chyba tworzy się katalog user na dysku c, albo coś w tym stylu), a ten log, który wkleiłeś jest ostatnim prawidłowym logiem z gry uruchomionej przed wgraniem moda.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez j4n0sik w 13 Lip 2012, 22:22

Tak instalowałem z instalatora .exe. Z tym logiem będzie problem, ponieważ szukałem i nie mogę znaleźć.

Edit// Rozwiązałem problem stosując się do tego viewtopic.php?p=92853#p92853
j4n0sik
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 13 Lip 2012, 14:53
Ostatnio był: 13 Lip 2020, 17:20
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Shift w 16 Lip 2012, 18:00

Hej, na stronce napisali, że AI jest poprawione na lepsze, natomiast dla mnie jest gorsze niż w oryginalnej wersji : / Moje pytanie to - Czy dałoby się połączyć Complete'a z tym modem viewtopic.php?t=2487?
Shift
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 15 Lip 2012, 21:35
Ostatnio był: 23 Sty 2013, 19:56
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Xen w 20 Lip 2012, 15:05

Nawet po instalacji moda, na czystej wersji spatchowanej do 1.0006 Gra nie chce w ogóle odpalić. Odrazu wywala po bugu i odsyła do pulpitu :caleb: Raczej to wina wydania, bo na starym komputerze miałem identyczny problem.

Gra fabrycznie jest spatchowana do 1.0006 ma ktoś podobny problem? Nie zależy mi na tym modzie. Pytam tylko z ciekawości.
Awatar użytkownika
Xen
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 13 Lut 2011, 12:34
Ostatnio był: 08 Sie 2024, 14:39
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 116

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez mbwrobel w 20 Lip 2012, 16:31

Po zainstalowaniu moda Complete należy jeszcze wrzucić stosowny patch:
http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009/forum/thread/international-localization
Łata ta jest wymagana dla wersji językowej innej, niż ENG. Śmiga jak trza, bez Complete w ogóle nie odpalam STALKERa. Jedyna wada - dłużej wczytują się sejwy i lokacje. Zawsze instaluję na wersję z CDAction (zdaje się, że 1.0006)
mbwrobel
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Gru 2011, 15:16
Ostatnio był: 05 Lut 2024, 02:51
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 14

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez mdss w 12 Wrz 2012, 10:15

Witam.

Ja w nieco innej piszę sprawie.
Przejechałem cały temat w jedną i drugą stronę, ale tego wątku nigdzie nie wykryłem...

S: Complete 2009 jest wspaniały, ale przeżyć w nim nie mogę jednej rzeczy - moja postać nie kroczy, tylko "płynie" w powietrzu :D
Brakuje mi potwornie animacji kołysania ("bujania") widokiem podczas chodzenia/biegania.
Jak to zmienić?
Udało mi się odpowiednio zredukować slide i blur kamery przy rozglądaniu się, ale bujania nie mogę znaleźć. Proszę o wsparcie :)
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez vandr w 12 Wrz 2012, 10:32

Podczas gry otwórz konsolę i wpisz:

cam_inert (x)

x- wartość maksymalnie do 0.6
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości