[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Kuban12 w 15 Sie 2012, 20:47

Witam! Mam problem. Otóż nie wiem gdzie kupić śpiwór. Na początku gry był u Sidorowicza ale po misji z bandytami u Wilka znikł z jego asortymentu. Na dodatek nie ma żadnego mechanika w kordonie, nic się nie zmieniło. Kordon jest taki sam jak w podstawce. Nie wiem co robić, proszę o pomoc. Pozdrawiam

A mod pobrałem z tej strony.
Kuban12
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 15 Sie 2012, 20:45
Ostatnio był: 15 Sie 2012, 22:02
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 28 Sie 2012, 19:50

witam mam taki problemik, po wejściu do prypeci wywala mnie do pulpitu

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_ak47_sk5'

Uwagi moderatora:

Taki stary user i nie wie, że logi dajemy w [code]? - Wheeljack
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez nelson82 w 29 Sie 2012, 15:35

W character_desc_simulation.xml (config/gameplay) ta broń jest dodana w sekcji dla monolitu. Moda mam akurat na kompie i przeglądając pliki znalazłem coś takiego w Arsenal.ltx (config/weapons)
Kod: Zaznacz wszystko
;;;;;;;; ARSENAL MOD ;;;;;;;;;

;;;;; Assault Rifles ;;;;;

;;#include "Arsenal_Mod\AR\ak47_sk1.ltx"
;;#include "Arsenal_Mod\AR\ak47_sk2.ltx"
;;#include "Arsenal_Mod\AR\ak47_sk3.ltx"
#include "Arsenal_Mod\AR\ak47_sk4.ltx"
;;#include "Arsenal_Mod\AR\ak47_sk5.ltx"
średniki na poczatku linijki powodują, że gra nie widzi ścieżki do konfigu broni, a więc nie może załadować plików danej broni. Usuń średnik przed bronią z loga i powinno zadziałać.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez 4allmaggots w 10 Wrz 2012, 21:15

Siema mam sprawe zawiesilem sie na koncu gry wychodze z pomieszczenia kontrolnego monolitu po tem pszeskakuje przez przez te anomalie teleportujace dochodze na ostatni dach gdzie rozwalam calkiem sporo monolitowcow wskakuje w ostatnia anomalie (z Cienia Czarnobyla) i dupa znajduje sie na terenie elektrowni i nie wiem co mam dalej zrobic nie wiem czy to jakis blad czy mam dokas pujsc bo w cieniu odrazu wlaczal sie filmik w ktorym naznaczony rozwala jakies inkubatory jezeli ktos wie co i jak prosze o pomoc zgory dziekuje
Awatar użytkownika
4allmaggots
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 14 Lut 2012, 19:54
Ostatnio był: 02 Lip 2014, 08:56
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez mCq w 10 Wrz 2012, 22:49

To się nazywa Freeplay.
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 18:53
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez scigacz1975 w 11 Wrz 2012, 08:03

Teraz musisz się cofnąć do wyjścia z sarkofagu (wyjście z piwnicy z zawalonymi schodami) - tam jest teleport. Cofasz się przez sarkofag i możesz wrócić choćby na kordon.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez 4allmaggots w 11 Wrz 2012, 08:26

O dzieki nie wiedzialem ze tu jest freeplay! Tylko szkoda ze tak pozbylem sie amunicji zostala mi tylko ta do stszelby bo myslalem ze to juz koniec gry! Ale ogulnie dzieki teraz musze jakos dac sobie z tym rade.
Awatar użytkownika
4allmaggots
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 14 Lut 2012, 19:54
Ostatnio był: 02 Lip 2014, 08:56
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez urbanoid w 13 Wrz 2012, 20:05

Z mojej poprzedniej gry w DM pamiętam (a przynajmniej tak mi się wydaję), że Sid miał nano-pancerz w jakimś momencie (momentach?) gry, ale teraz za cholerę nie mogę na niego trafić. Ktoś może wie coś o tym?
Awatar użytkownika
urbanoid
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 29 Maj 2009, 17:04
Ostatnio był: 15 Paź 2012, 23:37
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Naznaczony221 w 14 Wrz 2012, 16:31

Jest jakaś szansa że na 1.0006 pójdzie??
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez mCq w 14 Wrz 2012, 20:52

:arrowu:
Czy ty musisz zadawać tak głupie pytania? Skoro mod jest przygotowany na 1.0005 to oczywiste jest to że pójdzie na 1.0006.
urbanoid napisał(a):Z mojej poprzedniej gry w DM pamiętam (a przynajmniej tak mi się wydaję), że Sid miał nano-pancerz w jakimś momencie (momentach?) gry, ale teraz za cholerę nie mogę na niego trafić. Ktoś może wie coś o tym?

Nano-pancerz (czy jak to się tam po waszemu pisze) dostaniesz tylko u Sacharowa w Jantarze.

Za ten post mCq otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative LordPoland.
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 18:53
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez vandr w 14 Wrz 2012, 21:19

Nie tak ostro- Ty może tak, ale nie każdy wie, że patch 1.0006 wprowadza tylko zmiany w Multi. Poza tym nie ma głupich pytań jeno głupie odpowiedzi.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Naznaczony221 w 15 Wrz 2012, 13:29

Emm mam taki mały problem, a mianowicie:
Kod: Zaznacz wszystko
 Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[26], prop=[
! cant convert dik_name for dik[27], prop=[
! cant convert dik_name for dik[39], prop=[
! cant convert dik_name for dik[40], prop=[
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.           
Miałem w logu też "cant open section" czegoś tam ale naprawiłem to tak jak pisze w opisie moda.
Pozdrawiam
EDIT:
Jak by co mogę podać całego loga
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość