[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez DimkaParszywiec w 21 Sie 2012, 21:48

Generalnie mam problem z ładowaniem magazynków w info napisane że trzeba przenieść do slotu lornetki :?: a skończyły mi sie naboje w magazynkach i nie mam jak strzelać a naładować nie umiem help pliz .

Za pomoc :wódka:
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez STALKER w 22 Sie 2012, 14:33

DimkaParszywiec, musisz zwolnić miejsce na pasku i tam umieścić magazynek. Potem wybierasz lornetkę i miast niej masz tenże magazynek. Teraz wystarczy kliknąć (obojętnie kt. przycisk) albo "przeładować", co rozpocznie ładowanie magazynka, jeśli masz pasujące do niego naboje. Kliknięcie w jego trakcie powoduje opróżnienie magazynka.
Kliknięcie podczas trzymania w ręku pełnego magazynka też powoduje jego opróżnienie (przydatne do zbierania amunicji).
Aby zmienić typ amunicji, po opróżnieniu/przed ładowaniem magazynka należy wcisnąć przycisk zmiany typu amunicji - patrz: opcje. Zacznie się ładowanie nast. typem "w kolejce". Jeśli masz kilka typów, zmieniaj aż do wybrania pożądanego (rozładować i zmiana).

Znalazłem i rozwiązałem pewien błąd - próba ładowania pięćset nabojowej taśmy do miniguna kończy się wypadem. Wystarczy w pliku:
gamedata\config\weapons\ammo\magazines.ltx
zmienić wszystkie linie:
Kod: Zaznacz wszystko
charged0 = mag_500_5.56x45_ss190
charged1 = mag_500_5.56x45_he
charged2 = mag_500_5.56x45_pt
charged3 = mag_500_5.56x45_ap

na:
Kod: Zaznacz wszystko
charged0 = belt_500_5.56x45_ss190
charged1 = belt_500_5.56x45_he
charged2 = belt_500_5.56x45_pt
charged3 = belt_500_5.56x45_ap
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez StalkerCiastek w 22 Sie 2012, 15:38

Mam dobrą radę: zbierajcie jak najwięcej Kropelek. Ja mam ich 5 i z kombinezonem stalkera (40% przed promieniowaniem) mogłem wejść wszędzie. Każda Kropelka to +10% do ochrony przed promieniowaniem, a w Dziczy, szczególnie w tunelu nad Jantar, jest ich mnóstwo. Oprócz tego dodają chyba +5% do kamizelki kuloodpornej. Cenniejszego artefaktu jeszcze nie znalazłem. Z minusów to chyba -2% do wytrzymałości, no ale to da się da przeżyć. Poza tym w Dziczy łatwo też znaleźć artefakty z elektro, a one dodają wytrzymałości.

No i uwaga przy wymianie przedmiotów. Ja przypadkiem założyłem "na próbę" kombinezon. A w plecaku miałem za dużo broni jak na niego. Moje ukochane HK 417 wypadło i jakiś k*tas mi je zabrał :/ .

Ten system handlu to w ogóle jakiś kulawy. Wolałbym zwykły.

Informacja dla fanów magazynu Wolności: zniknęły wszystkie LR-3000, ale został Buldog. Z powiększonym zapasem granatów - 30 sztuk w skrzyni. A że teraz granaty maja siłę małej atomówki to można z niego całą bazę Wolności rozdupczyć :E . A oddział Powinności to pewnie na dwa strzały pójdzie. Jak nie na jeden.
LOL
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Ostatnio był: 26 Cze 2014, 17:46
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez DimkaParszywiec w 22 Sie 2012, 16:17

STALKER Właśnie próbowałem tego co napisałeś i zamiast magazynka jak raz wyciąga ta zasraną lornetke :mad:
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 22 Sie 2012, 16:31

Ładujesz magazynki do slotów artefaktów - musisz mieć przynajmniej 1 slot wolny żeby wrzucić tam magazynek. Często po tym, jeżeli nie miałeś nic w rękach magazynek sam się pokazuje w dłoniach i wystarczy kliknąć LPM i zaczyna się ładowanie. Jeżeli miałeś coś w rękach i wrzuciłeś magazynek\ki do slotów to naciskasz klawisz wyboru broni 5 (slot lornetki) i postać powinna wziąć magazynek do ręki.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DimkaParszywiec.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez DimkaParszywiec w 22 Sie 2012, 17:06

Scigacz Mam cały pasek z artefaktami pusty i tylko magazynek tam wkładam i nic sie nie dzileje a jak wciskam "5" to lornetke wyciąga a bez naboi w magazynku długo nie pociagne, mam 3 magazynki do bizona i 500szt. amunicji 9x18 i nie moge znalezc zadnej metody zwby naładowac te magazynki :/
:+: :+: :+: :+:


EDIT: Dzięki Scigacz to co wysłałeś na pw razem ze spawnerem pozwoliło mi to ładować magazynki :D
Problem rozwiązany thx :D
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Naznaczony221 w 30 Sie 2012, 15:25

Działa na wersji Stalkera: 1.0004

Mam zrozumieć że na 1.0006 nie pójdzie?
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 30 Sie 2012, 16:39

Nie - nie pójdzie Musisz sobie zrobić downgrade (zejście w dół z patcha) na 1.0004 - w downloadzie masz podaną najlepszą metodę na zejście w dół patchem.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Naznaczony221 w 31 Sie 2012, 12:45

THX.Ale chyba sobie odpuszczę tego moda bo mam masę innych zainstalowanych na 1.0006.
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 31 Sie 2012, 16:10

Ale spokojnie możesz mieć dwie wersje gry w dwóch osobnych katalogach.

1.Masz zainstalowaną wer. 1.0006 np. na dysku c: - zmieniasz nazwę katalogu gry na /SoC 10006/ (tak dla przykładu - możesz inaczej nazwać)

2.Kopiujesz cały katalog gry (czyli SoC 10006) i wklejasz - powinna Ci się utworzyć kopia katalogu z grą. Zmieniasz nazwę kopii na SoC 10004. - Teraz możesz zrobić w niej downgrade.

3.Robisz sobie kopię skrótu do gry. Potem jeden nazywasz "SoC10006" drugi "SoC10004". Zmieniasz ścieżkę dostępu w skrócie do gry - PPM - właściwości - w ścieżce "Element docelowy" ja mam tak dla wer. 10004:
Kod: Zaznacz wszystko
"D:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla 1.0004\bin\XR_3DA.exe"

oraz tak dla 10006:
Kod: Zaznacz wszystko
"D:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla 1.0006\bin\XR_3DA.exe"


Analogicznie zmieniasz ścieżki dostępu w sekcji "Rozpocznij w:"
dla 10004:
Kod: Zaznacz wszystko
"D:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla 1.0004\bin"

dla 10006:
Kod: Zaznacz wszystko
"D:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla 1.0006\bin"


4. Otwierasz katalog w którym masz plik user.ltx czyli
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\

i znów robisz kopię katalogu \STALKER-SHOC\ - nazwę kopii i oryginalnego katalogu zmieniasz na: \STALKER-SHOC10004\ oraz \STALKER-SHOC10006\

5. Otwierasz w katalogu gry np. /SoC 10006/ plik fsgame.ltx i w ścieżce:
Kod: Zaznacz wszystko
$app_data_root$= true | false | C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\
zmieniasz na:
Kod: Zaznacz wszystko
$app_data_root$= true | false | C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC10006\


Tak samo robisz z fsgame.ltx w /SoC 10004/ zmieniając na
Kod: Zaznacz wszystko
$app_data_root$= true | false | C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC10004\


Jeżeli wszystko zrobiłeś jak opisałem to masz na dysku dwie niezależne od siebie wersje gry. Napisanie tego tutka trwało dłużej niż zrobienie tego co opisałem.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smok61, mCq.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez GoHan w 06 Wrz 2012, 21:44

Witam
Mam ten sam problem co DimkaParszywiec, też wyskakuje mi wciaż lornetka. Pomocy
GoHan
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 21:41
Ostatnio był: 11 Wrz 2012, 01:37
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 06 Wrz 2012, 23:33

Spróbuj tak - zdejm wszystko co masz na pasie, czyli artefakty, detektor (jeżeli masz). Potem w plecaku kliknij 2xLPM na lornetkę, następnie otwórz plecak, wrzuć magazynki na pas, wciśnij "5" - powinien Ci wyskoczyć magazynek do ładowania, jeżeli wyskoczy lornetka to spróbuj jeszcze raz "5". A i - najważniejsze - jeżeli nie masz odpowiedniej amunicji to nie załadujesz.
Jeżeli nie pomoże to Ci podeślę spawner z opisem.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości