[Shoker Mod] 1.9 Beta

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez djcycu w 24 Sie 2012, 14:50

No i pomogło? :P Gra a raczej mod posiada opcję autosave więc można dzięki temu wracać w save do poprzednich etapów i unikać bugów. Mi co prawda mod działa i dostałem jednego bugtrapa który objawił się w Kordonie po odlocie patrolu (ten wkurzający śmigłowiec...). Oczywiście po wczytaniu gry i profilaktycznej zmianie położenia gracza gram sobie dalej bez błędów ale zacznę chyba moda od nowa... Będę zbierał schowki bez płacenia. Za zaoszczędzone pieniądze nada nakupić sobie punktów do skilli :P
Ostatnio edytowany przez djcycu, 24 Sie 2012, 20:09, edytowano w sumie 1 raz
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez DimkaParszywiec w 24 Sie 2012, 18:29

Ano pomogło :D i gra teraz przebiega bez bugtrapów i innych shitow :P
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Rumcajs93 w 24 Sie 2012, 20:30

@djcycu
A nie miałeś żadnych problemów w czerwonym lesie? Bo u mnie gra przy próbie przejścia wgłąb lasu gra wykonuje stopklatkę i nic już jej nie ruszy. Logów mówiących o błędzie nie ma żadnych.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Kieł w 28 Sie 2012, 09:58

Kieł napisał(a):Fajowy mod.Bardzo podoba mi się ten fakt ze ważni NPC dostali swoje twarze,lecz mam pewien problem ,a mianowicie ikonki przedmiotów. Są one ze sobą pomieszane np. 1 detektor ma ikonkę kombinezonu naukowców,ammo do dubeltówki ma aż 3 ikonki chyba nieb.naukowiec, detektor i jeszcze coś. Wie ktoś jaak naprawić ten błąd?
:wódka: poleci za pomoc.

+
Kieł napisał(a):Fix nie pomógł,zamiast pozamienianych ikonek,wszystkie znikneły

to po może ktoś wkońcu?Ikonek nima a bez niech to zabawa w ciu-ciu-babkę.
WTF?This is Sparta
Awatar użytkownika
Kieł
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 01 Sty 2012, 00:30
Ostatnio był: 29 Sty 2015, 21:09
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez djcycu w 28 Sie 2012, 21:08

Rumcajs93 napisał(a):@djcycu
A nie miałeś żadnych problemów w czerwonym lesie? Bo u mnie gra przy próbie przejścia wgłąb lasu gra wykonuje stopklatkę i nic już jej nie ruszy. Logów mówiących o błędzie nie ma żadnych.

Nie doskoczyłem tam jeszcze :E Dziś z biedą może Jantar zahaczę bo zbieram śmieci ze schowków. Polecam zaglądać w każde, nawet w te których szczegółowe mapy nie uwzględniają. Głównie w tych jest nieraz tyle szpeju że na raz nie idzie tego zabrać. Na wysypisku w zaporożcu miałem z 5 pukawek.

Stopklatkę dostajesz po rozmowie ze stalkerem który się poddał? W OGSM tak właśnie się działo że gra crashowała albo się freezowała... Obczaję może dziś jak mi się uda albo jutro rano i dam tu znać.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez Rumcajs93 w 28 Sie 2012, 21:28

Gra zamarza po wybiciu tego komitetu powitalnego, ale nie odrazu. Ten jeden ocalały stoi sobie na piętrze budynku i czeka na rozmowę. Gdy chcemy do niego podejść na wysokości prawej krawędzi mostu gra się ścina. Próbowałem pominąć rozmowę z tym gościem ale nic nie pomogło, tworzy się bariera której nie idzie przekroczyć (próbowałem iść drugim wejściem ale nie dało rady)

A ten schowek z 5 karabinami to pewnie schowek Stringowa (tego z Pchlego Targu).
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez reks w 06 Wrz 2012, 17:15

Mógłby ktoś podać linka bo ten na pierwszej stronie nie działa. :wódka: za pomoc
Awatar użytkownika
reks
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 27 Sty 2011, 14:56
Ostatnio był: 17 Mar 2017, 12:04
Miejscowość: Krasnystaw
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez tomasz4815 w 06 Wrz 2012, 17:19

Łap świeżego linka!
Download ver.1.9 Beta

Za ten post tomasz4815 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive reks.
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: Wczoraj, 15:37
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez DimkaParszywiec w 08 Wrz 2012, 18:11

Witam :E Czy dało by się zniwelować lub przynajmniej osłabić efekt tego że broń podnoszona od wrogów tak szybko się psuje ?

EDIT:Ma ktoś rade na freeza po pobycie 3 min na pchlim targu (powiem że wczytywałem tego sejva 3 razy i dalej tak samo). Za pomoc oczywiście każdy sie domyśli :wódka:


EDIT2:Mam problem w wiosce kotów, kiedy przyszedłem do stalkerów odebrać nagrody i dostałem zadanie żeby pójść do kordonu wojskowego i kiedy przechodze koło wioski kotów wywala tegoż bugtrapa:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 443
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_rpk'
 

stack trace:
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez reks w 10 Wrz 2012, 07:27

Mam Pytanie jak zmniejszyć ilość granatów rzucanych przez NPC albo zmniejszyć ich celność.
Awatar użytkownika
reks
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 27 Sty 2011, 14:56
Ostatnio był: 17 Mar 2017, 12:04
Miejscowość: Krasnystaw
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez duty w 10 Wrz 2012, 10:51

Nie ma takiej możliwości bo w SM 1.9 nie ma nic o rzucaniu granatami, NPC rzucają pewnie tak samo jak w waniliowym CS a jeśli tak to nie można tego zmodyfikować a przydała by się taka modyfikacja .
Miała też być modyfikacja pozwalająca strzelać NPC z podlufowych granatników, podobno jest taka wzmianka, ale chyba ktoś zapomniał dodać .
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [Shoker Mod] 1.9 Beta

Postprzez DimkaParszywiec w 14 Wrz 2012, 21:41

Mam problem z przejściem do czerwonego lasu, kiedy już jestem w tejże lokacji freezuje mi gra pomocy a juz zaczynało być fajnie miałem barreta itp. :D help
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości