[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gorianov w 03 Sie 2012, 17:47

Dzięki za pomoc, kombinezon znalazłem nowiutki, powiew wolności. Ale jest u mnie kłopot z zadaniem, wybiłem tych bandytów tam na bagnach i doliczyłem się bodajże 5 ciał wojaków, do każdego z nich podchodzę i nic, żadnego nowego zadania tylko pisze abym szukał wskazówek, obleciałem całą bazę wszerz i wzdłuż i nic. Jak wykonaliście to zadanie ?
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 36

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 03 Sie 2012, 17:50

Masz obszukać te 5 ciał wokół bazy bandytów, nie tylko podejść do nich.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gorianov w 03 Sie 2012, 17:59

No właśnie obszukałem, wszystkie pięć i zabrałem im nawet wszystkie rzeczy. Nie wiem co się stało że nie mogę popchnąć fabuły dalej..
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 36

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez M3Fis70 w 11 Sie 2012, 14:51

Czy ktoś może mi wytłumaczyć poszczególne słowa:
-No Bump- ???
-Nowa pogoda - zaimplementowany Atmosfear?
-Free Choice dla Sigerous Mod COP - nie kiminie po wątku głównym dalej questy?
-Braz 1.6.1 - jakaś odmiana moda?
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rumcajs93 w 11 Sie 2012, 15:42

No Bump - dodatek który pozwala znacznie zmniejszyć zużycie RAmu przez uruchomioną grę poprzez NIE wczytywanie tekstur _bump tylko wtedy pogorszy się nie co strona wizualna gry.
Zaimpletowany Atmosfear (w 1.6 jest chyba wersja AF2) - dodany mod zmieniający oryginalny system pogodowy, dodaje nowe lepiej odwzorowane tektury nieba. zmienia zasięg widzenia i jeszcze kilka rzeczy. Więcej znajdziesz w temacie modyfikacji.
Braz jest czymś w stylu bezpłatnego DLC - dodaje troche fantów do rozgrywki naprawia niektóre błędy w grze.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Straszny w 11 Sie 2012, 18:54

A ja proszę o wypowiedź kogoś kto już troche w moda pograł i odpowiedź na pytanie czy warto go instalować?
Ewentualnie czy mogę go używać z Atmosfear3 i Absolute nature 3?
Straszny
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 11 Sie 2012, 18:42
Ostatnio był: 11 Sie 2012, 19:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez kfiat_man w 12 Sie 2012, 16:38

@ Gorianov

Nie wiem w jaką wersję grasz, ale w 2.2 jest 6 ciał a nie 5.
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez kwas_x1 w 25 Sie 2012, 14:34

Witam, mam problem z jednym zadaniem. "Specjalna informacja: znajdź zasadniczy schemat strojenia terytorium kompleksu Wołkow"
-Rysunki techniczne znalezione, odszukaj zasadniczy schemat strojenia.

Nie mam pojęcia gdzie toi może być, oblatałem Kompleks Wołkow 500 razy od góry aż po podziemia i nic nie znalazłem. Gdzie to może być ?
kwas_x1
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 25 Sie 2012, 14:29
Ostatnio był: 24 Gru 2013, 19:18
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Lord_Keran w 27 Sie 2012, 16:49

Witam. Mam problem z zadaniem dla handlarza stalkerów w kordonie. Mam znaleźć dla niego artefakt, ale nie wiem gdzie on jest. Przebieglem caly kordon z detektorem i sprawdzilem wszystkie ciekawsze miejsca. Ktoś napisal w tym temacie, że artefakt jest koło wioski, niedaleko bunkra sidorowicza, czyli chyba w tym kraterze z anomaliami. Szukałem tam chyba z 20 minut i nic nie znalazłem. Ktoś wie gdzie jest ten artefakt? Czy musze mieć najlepszy detektor żeby go znaleźć?

Problem rozwiązany. Artefakt był miedzy kamieniami na końcu nasypu kolejowego, bo stronie atp. Dowiedziałem się tego na rosyjskich filmikach ;].
Lord_Keran
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 27 Sie 2012, 14:50
Ostatnio był: 20 Lut 2013, 19:12
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Uruz w 31 Sie 2012, 23:24

Mam pytanie,FREE Choice mod cla SGM usuwa w ogóle fabułę ?? Czy po prostu na koniec gry umozliwia latanie po Zonie i po prostu dodaje dodatkowe mapy,questy itp. ??
Image
Awatar użytkownika
Uruz
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Cze 2012, 13:48
Ostatnio był: 24 Cze 2020, 21:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Tjesto w 04 Wrz 2012, 22:45

Pytanko:

Jak mogę usunąć motyw muzyczny z menu lub zmienić jego głośność? (uprzedzając: nie chodzi mi o zmianę głośności każdej muzyki w grze - co uzyskałbym ją poprzez zmianę w opcje -> dźwięk - a jedynie zmianę głośności muzyki w menu w porównaniu do "muzyki" słyszanej podczas gry). Natomiast co do usuwania: wyrzucenie pliku main_theme nic nie dało (btw track main_theme nie jest muzyczką z menu)
Awatar użytkownika
Tjesto
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 08 Paź 2011, 14:10
Ostatnio był: 16 Sty 2020, 20:10
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Naznaczony221 w 07 Wrz 2012, 13:18

A ja was błagam drodzy userzy o re-up spolczenia 1.5 albo updaty z 1.5 do 1.6
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości