[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 28 Lip 2012, 23:35

Świetny mod (najlepszy w jaki gralem)

Powtorze pytanie zadane na poczatku przez Tormentor
Co to jest "to co dostajemy od Sida na początku(jakieś żółte ustrojstwo) nie ma opisu i jak użyjemy to na chwilkę ikonka przedmiotu znika." (bo juz mam takie 3)?
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 29 Lip 2012, 01:41

To jest znacznik GPS. Ten bez opisu nie działa - jakiś bug. Ale nic nie waży więc nie przeszkadza. Te co działają mają opis.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 05 Sie 2012, 17:59

Wywala po strzale w pijawkę w dolinie mroku po misji z laboratorium X18
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_monster.script:346: attempt to call method 'section' (a nil value)
 

stack trace:
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 05 Sie 2012, 18:28

Czasami to wyskakuje, zazwyczaj wystarczy wpisać ostatni zapis, jak nie pomaga to jeszcze raz z wejścia na mapę.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 05 Sie 2012, 19:06

Git, wystarczyło przejść do następnej lokacji... :E
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez STALKER w 05 Sie 2012, 21:41

Mod zaje... świetny ;]
Ładowalne magazynki - majstersztyk! :E Tak powinno być w oryginale.
Ograniczona ilość "kieszeni" na rupiecie - bardzo dobrze rozwiązane.
Handel - ciekawie rozwiązany, jednak pozostawiłbym możliwość zakupów za ruble, choćby podstawowych pierdół. Poza tym co lepsze kombinezony powinny być droższe. Np. na starcie znalazłem błonę, dzięki czemu mógłbym od początku latać w zielonym, a to byłaby trochę przesada. Poza tym zaopatrzenie w sprzęt z wyższej półki jest niepodobne do radzieckich standardów ;)

Mod raczej stabilny; na razie zetknąłem się z dwoma błędami. W Dolinie zwiedzanie części południowej psuło zapisy, a nieraz strzelanie do burerów wykrzaczało grę. Poza tym raz zawisła pewnie z nudów.
Mutanty oczywiście przesadzone, co musiałem w trosce o moje poczucie realizmu edytować. Do tego TOZ pump-action strzela szybciej niż śrut leci ;)

Jest tylko jeden problem... Jak się ładuje źródła zasilania?
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 07 Sie 2012, 06:51

Jest tylko jeden problem... Jak się ładuje źródła zasilania?

Czeski film - nikt nie wie. Ale potem łatwo znaleźć ;)


Edit: Zrobiłem reup. Wersja która jest do pobrania zawiera wszystkie znane mi poprawki. Jedyne co do niej dorzucamy to Dynamic Hud i Celownik Wł. Przyjemnego giercowania ;)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez STALKER w 08 Sie 2012, 15:38

W takim razie dla zainteresowanych wydłużeniem działania źródła zasilania (bo nie można mieć przy sobie zapasowego):
w pliku
bind_power_supply.script
edytujemy jedną z pierwszych linii:
Kod: Zaznacz wszystko
local ms_hours = 1000*60*60

Zmiana dowolnej liczby na mniejszą zmniejsza czas działania źródła, na większą - wydłuża.

Za ten post STALKER otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
STALKER
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 29 Sty 2009, 23:03
Ostatnio był: 18 Maj 2014, 12:23
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 10

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 16 Sie 2012, 22:13

Orientuje sie ktos czy jest tlumik do HK 417 sniper
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 16 Sie 2012, 22:51

Jest, tak samo do Galatza i do SR25. 7.62mm - dostępny na pewno u Kutwy, ale nie pamiętam za co. Do SR25 i do HK możesz podwieszać M203
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 17 Sie 2012, 17:00

Kutwa ma tlumik do 7.62 ale mi nie pasuje do HK
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 17 Sie 2012, 17:14

Bodajże za symbiont jest tłumik do karabinów snajperskich. Ale jest jeszcze 7.62 do szturmowych i 7.62 do TT i Cz.57
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 5 gości