[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez StuckInDream w 22 Lip 2012, 16:22

Głupio się stało, że temat mi się rozbiegł na dwa wątki... Jednak staram się w miarę logicznie go kontynuować i tu i tu.

Otóż, jak wywnioskować można stąd

viewtopic.php?f=77&t=16086&start=120#p221967

intalacja M.E.H.U.D'a przyniosła opłakane w skutkach rezultaty, więc zmuszony jestem z niego zrezygnować, cokolwiek on dawał, bo nawet nie byłem w stanie tego doświadczyć.

Sposób, który podałeś wyżej działa bardzo dobrze. Myślę, że odpuszczę sobie ten minimalistyczny HUD, nie wnosi on wiele do rozgrywki, a więcej z nim kłopotów niż pożytku.

Jedno jeszcze tylko pytanie mam:
Po przywróceniu standardowego HUD'a, sposobem jaki podałeś, przywrócona zostaje minimapa, jednak bez zaznaczonej pozycji postaci. [W podstawce istnieje malutka biała kropeczka która pokazuje nam środek minimapy, a tym samym znamy swoje na niej położenie i jesteśmy w stanie ocenić, jak daleko jesteśmy od np martwego żołnierza, teraz zaś muszę chodzić w kółko dopóki na niego nie natrafię, gdyż dosyć cięzko, mnie przynajmniej, ocenić jest gdzie jest idealny środek minimapy].
Jest jakiś sposób na przywrócenie kropeczki, bez malowania po monitorze? :)

Dzięki!
StuckInDream
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 21 Lip 2012, 01:43
Ostatnio był: 12 Wrz 2012, 15:14
Frakcja: Wolność
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez r_populik w 22 Lip 2012, 16:38

Może spróbuj wywalić map_spots.xml (map_spots_16.xml) ?
A co do MEHUD to pisałem ci, żebyś nie kopiował pliku system.ltx z tego moda. Błąd z częściami mutantów wynikł stąd, że w tym pliku z MEHUDa nie ma odwołania do moster_items.ltx.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez StuckInDream w 22 Lip 2012, 16:59

Ale nie mam na to wpływu ponieważ instaluje się on samoczynnie, gdyż jest w formie pliku wykonawczego .exe. Nie mam możliwości wyboru co chcę by zainstalował, a czego nie chcę.

Zaraz wypróbuję sposób z wywaleniem map_spots i dam edita.
StuckInDream
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 21 Lip 2012, 01:43
Ostatnio był: 12 Wrz 2012, 15:14
Frakcja: Wolność
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez r_populik w 22 Lip 2012, 17:10

:facepalm: Ale przecież ci napisałem:
r_populik napisał(a):Zainstaluj go sobie gdzieś

czyli do jakiegokolwiek folderu, byleby nie do tego z grą. W tym folderze utworzyłby ci się folder gamedata i z niego przenosisz do swojej gamedaty (nadpisując) wszystko oprócz folderu sounds i pliku system.ltx z folderu configs.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez StuckInDream w 22 Lip 2012, 18:15

Fakt. Wybacz, nie doczytałem, ani nie pomyślałem...

Usunięcie map_spots.xml niczego nie zmieniło. Dosłownie.
...Za co odpowiada ten plik?
StuckInDream
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 21 Lip 2012, 01:43
Ostatnio był: 12 Wrz 2012, 15:14
Frakcja: Wolność
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Canthir w 09 Sie 2012, 19:28

Instalowałem MSO i AF3 i coś się wysypało... :/ Przy tworzeniu nowej gry...

Kod: Zaznacz wszystko
! Cannot find saved game ~#i#:axr_facer: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_lios: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_eat_medkit: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_beh: enabled
! Cannot find saved game ~#i#:axr_rnd_npc_loadout: enabled
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section '00:00:00'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


pomocy...
wódka już się chłodzi
Смертельные аномалии, опасные мутанты, анархисты и бандиты, не остановят "Долг", победоносной поступью идущей на помощь мирным гражданам всей планеты!

Kiedy idziesz do Strefy, to sobie za konotuj: z towarem wróciłeś - cud boski, z życiem uszedłeś - daj na mszę, kula patrolu - fart, a cała reszta - jak los zdarzy.
- A&B Strugaccy; Piknik na Skraju Drogi

Nie da się tu żyć bez gorzałki... Chcę już o wszystkim zapomnieć. Cholera, to samo dzień po dniu. Kiedy to się wszystko skończy? To chyba przeznaczenie... Daj mi spokój! Życie i tak jest do dupy.

zdjęcia Zony
Awatar użytkownika
Canthir
Opowiadacz

Posty: 309
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 19 Sty 2022, 16:46
Miejscowość: Szn
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 193

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez r_populik w 09 Sie 2012, 19:59

Sprawdź, czy masz wszystkie pliki w katalogu gamedata\configs\environment\weathers w porównaniu z AF3.
Ale prościej połączyć to jeszcze raz robiąc to tak:
1. zrób sobie gamedatę z MSO.
2. zrób sobie gamedatę (osobno) z AF3.
3. wrzuć zawartość gamedaty AF3 do gamedaty MSO (nadpisując)
4. do tak uzyskanej gamedaty wrzuć paczkę łączącą (również nadpisując wszsytko).
Musi działać.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Canthir.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Canthir w 09 Sie 2012, 20:28

Absolute zestawy kiedy i do czego? do AF3 i później to na MSO, czy może tam coś się gryzie?
Смертельные аномалии, опасные мутанты, анархисты и бандиты, не остановят "Долг", победоносной поступью идущей на помощь мирным гражданам всей планеты!

Kiedy idziesz do Strefy, to sobie za konotuj: z towarem wróciłeś - cud boski, z życiem uszedłeś - daj na mszę, kula patrolu - fart, a cała reszta - jak los zdarzy.
- A&B Strugaccy; Piknik na Skraju Drogi

Nie da się tu żyć bez gorzałki... Chcę już o wszystkim zapomnieć. Cholera, to samo dzień po dniu. Kiedy to się wszystko skończy? To chyba przeznaczenie... Daj mi spokój! Życie i tak jest do dupy.

zdjęcia Zony
Awatar użytkownika
Canthir
Opowiadacz

Posty: 309
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 19 Sty 2022, 16:46
Miejscowość: Szn
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 193

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez r_populik w 09 Sie 2012, 20:45

Absoluty możesz równie dobrze wrzucić na samym końcu, bo jak ich sama nazwa wskazuje absolutnie nic z niczym się nie gryzie. Przynajmniej tak na pierwszy rzut oka.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Canthir w 09 Sie 2012, 21:30

No to będę dogrywał, ale po drodze wyskoczyło mi coś innego.

Wracam z łowów, idę do Kardana, żeby kurtkę zacerował i myślę sobie tak: "spiję drania to zapomni ile miał mi naliczyć za robotę..." No i trach! Jedna flaszka, druga flaszka... Już mam go pytać ile chce za to łatanie 'Świtu' a tu pulpit, a w logu:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section '00:00:00'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


:/
Смертельные аномалии, опасные мутанты, анархисты и бандиты, не остановят "Долг", победоносной поступью идущей на помощь мирным гражданам всей планеты!

Kiedy idziesz do Strefy, to sobie za konotuj: z towarem wróciłeś - cud boski, z życiem uszedłeś - daj na mszę, kula patrolu - fart, a cała reszta - jak los zdarzy.
- A&B Strugaccy; Piknik na Skraju Drogi

Nie da się tu żyć bez gorzałki... Chcę już o wszystkim zapomnieć. Cholera, to samo dzień po dniu. Kiedy to się wszystko skończy? To chyba przeznaczenie... Daj mi spokój! Życie i tak jest do dupy.

zdjęcia Zony
Awatar użytkownika
Canthir
Opowiadacz

Posty: 309
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 19 Sty 2022, 16:46
Miejscowość: Szn
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 193

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez r_populik w 09 Sie 2012, 22:37

Czyli znowu ten sam błąd. Rozchodzi się o brak sekcji "00:00:00", która występuje w 105 plikach z katalogu gamedata\configs\environment\weathers\ oraz w pliku static1.ltx z katalogu gamedata\configs\environment\. Ale jak właściwie połączyłeś mody, to wszystkie te pliki powinieneś mieć. Czyli jest to dosyć dziwne.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Canthir w 09 Sie 2012, 23:17

O_o brzmi groźnie doktorze, czy to śmiertelne?
A tak serio: czyli co, nie mogę rozpijać Kardana, nie mogę naprawiać u niego Świtu czy nie mogę naprawiać Świtu u pijanego Kardana? W jakich innych sytuacjach może mi się wysypać?

Najbardziej niebezpieczna i bezlitosna anomalia: Bugtrap, dopadła mnie w samym środku oazy spokoju za jaką miałem Skadowsk :/
Смертельные аномалии, опасные мутанты, анархисты и бандиты, не остановят "Долг", победоносной поступью идущей на помощь мирным гражданам всей планеты!

Kiedy idziesz do Strefy, to sobie za konotuj: z towarem wróciłeś - cud boski, z życiem uszedłeś - daj na mszę, kula patrolu - fart, a cała reszta - jak los zdarzy.
- A&B Strugaccy; Piknik na Skraju Drogi

Nie da się tu żyć bez gorzałki... Chcę już o wszystkim zapomnieć. Cholera, to samo dzień po dniu. Kiedy to się wszystko skończy? To chyba przeznaczenie... Daj mi spokój! Życie i tak jest do dupy.

zdjęcia Zony
Awatar użytkownika
Canthir
Opowiadacz

Posty: 309
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 19 Sty 2022, 16:46
Miejscowość: Szn
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość