XRay Engine - BugTrap

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez CONAN w 24 Lip 2011, 22:49

Okej Dzięki , już pobrałem jutro przetestuje i dam znać czy jest lepiej , jak na razie dzięki za helpa ;)
:wódka:

EDIT...

Niestety zbytnio nie pomogło, , nom moje padło nie radzi już sobie z takimi grami taka prawda :) :+:
Pozdro :wódka:
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 16 Sty 2024, 21:27
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101

Reklamy Google

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez M2RiaN w 02 Sie 2011, 08:45

Witam.
Mam problem ze STALKER'em Czyste Niebo.Grałem przez przez parę dni w tą grę i po prostu zrobiłem sobie przerwę.Gdy chce włączyć grę wyświetla się okienko "S.T.A.L.K.E.R." a następnie bugtrap.
Mam patcha 1.5.10, żadnych modów i gra piracka.Dodam że mój komputer spełnia wymagania gry.
O to mój log:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : mem_usage_impl
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\memory_usage.cpp
[error]Line          : 156
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : bad node in heap
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Żegnaj mosterdzieju...

M2RiaN
Wygnany z Zony

Posty: 1
Dołączenie: 02 Sie 2011, 08:38
Ostatnio był: 02 Sie 2011, 10:16
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez ulfik w 26 Cze 2012, 13:21

Witam. Czy można coś na to poradzić?
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\weapons\gp100_shot.ogg

Z tego co zrozumiałem jest jakiś problem z dźwiękiem.
ulfik
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 08 Kwi 2011, 13:58
Ostatnio był: 26 Paź 2012, 15:02
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Junx w 26 Cze 2012, 13:32

Tak, brak dźwięku strzału GP 100 [rewolwer]. Jakie mody masz?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez ulfik w 26 Cze 2012, 13:43

Gram bez modów, gra jest orginalna z cd-action. Wcześniej wszystko działało normalnie (przed formatem). Mam najnowsze steroniki.
ulfik
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 08 Kwi 2011, 13:58
Ostatnio był: 26 Paź 2012, 15:02
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Junx w 26 Cze 2012, 13:46

GP 100 nie występuje w podstawie. Zobaczy czy przypadkiem nie masz nic dodane lub może masz moda z innej części w CS.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ulfik.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez matej147 w 30 Cze 2012, 12:59

Witam.
Mam problem ze STALKEREM Czyste Niebo

cały czas wywala mi bug trap przy próbie dostania sie do fabryki


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\bind_anomaly_zone.script:75: attempt to index local 'art' (a nil value)

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code], poprawiam. - Wheeljack
matej147
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 30 Cze 2012, 12:55
Ostatnio był: 30 Cze 2012, 19:13
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Junx w 30 Cze 2012, 13:21

Jaki patch i czy są jakieś mody?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez matej147 w 30 Cze 2012, 14:22

gra oryginalna kupiona ostatnio w cd action , wersja 1.5.10 bez modów
matej147
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 30 Cze 2012, 12:55
Ostatnio był: 30 Cze 2012, 19:13
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez kriska12 w 28 Lip 2012, 15:44

witam serdecznie.mam ten sam problem z bugtrapem.moj log to takie cos
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 443
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'sleepingbag'
 

bardzo prosze o pomoc,pozdrawiam wszystkich stalkerow

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code]. - Wheeljack
kriska12
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 28 Lip 2012, 15:33
Ostatnio był: 10 Sie 2012, 22:34
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Junx w 28 Lip 2012, 16:05

Błąd związany z dodaniem śpiwora. Spróbuj ten dodać śpiwór viewtopic.php?f=48&t=9191
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Adlerx w 03 Sie 2012, 18:57

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M15/S0, 1802.00 mhz, 5-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27291 files cached 30 archives, 4848Kb memory used.
Init FileSystem 1.901344 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : mem_usage_impl
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\memory_usage.cpp
[error]Line          : 156
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : bad node in heap
 

stack trace:


wywala przy próbie uruchomienia. wersja 1.5.10 bez modów, oryginał z cd-action. pierwszy raz po zainstalowaniu ruszyło, po czym przeholowałem chyba nieco z ustawieniami grafiki, bo potem się zbiesiło i już lipa :( próbowałem reinstalu z usuwaniem ustawień i zmian tychże w user.ltx, ale mimo wszystko - dalej nie działa.

sprzęt teoretycznie powinien być wystarczający, bo kiedyś kiedyś próbowałem odpalać Czyste Niebo na jeszcze starszym i jakoś ciągnęło

AMD Athlon 64, 1800 MHz (9 x 200) 3000+
1GB RAM
GIGABYTE RADEON 9600 PRO (256 MB)

pozdrawiam ;)
Adlerx
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 19 Maj 2012, 11:05
Ostatnio był: 04 Sie 2012, 11:32
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości