[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Adam w 16 Lip 2012, 17:49

Witam!

Ostatnio naszła mnie chęć na zagranie w Priboi Story 1.1, jak za dawnych czasów :)

Jestem aktualnie po zmianie karty graficznie z GeForce 8600 na ASUS GT440. Po zmianie nie grałem jeszcze w Stalka. Dodałem kilka modów (Polski Akcent v2, spolszczenie do Priboi Story), ustawiam najpierw normalną jakość i wyskakuje cuś takiego:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
[error]Function      : CALifeSpawnRegistry::load
[error]File          : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\alife_spawn_registry.cpp
[error]Line          : 93
[error]Description   : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!


Przed zmianą karty, nic podobnego się nie działo. Może wiecie o co chodzi.

Oczywiście za dobrą radę kozak się należy :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Szakal_95 w 21 Lip 2012, 00:01

Witam!
Mam problem z modem Priboi Story, mianowicie po włączeniu STALKERA i wybraniu opcji "Nowa gra", ta po prostu wywala do pulpitu. Nigdy wcześniej nie miałem tego problemu, mod świetnie działał. Gram na czyściutkiej, czyli dopiero co zainstalowanej grze (edycja pudełkowa, Platynowa Kolekcja), upatchowanej do wersji 1.004 na której to Priboi zawsze bez problemu "funkcjonował". Problem występuje zarówno podczas próby uruchomienia moda z wersją PL, jak i po angielsku. Wersja moda to spatchowana 1.1.3 (pochodząca z pierwszego posta w tym temacie). Nie pomogły ani reinstalacje gry (oczywiście po każdym odinstalowaniu czyściłem rejestr), jak i ponowne pobranie moda.


LOG:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !(i->used_ai_locations()) || (i->m_tNodeID != u32(-1))
[error]Function      : CALifeSimulatorBase::create
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_simulator_base.cpp
[error]Line          : 193
[error]Description   : Invalid vertex for object
[error]Arguments     :
Szakal_95
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 18 Lip 2012, 15:02
Ostatnio była: 28 Gru 2013, 03:37
Ulubiona broń: --
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez r_populik w 21 Lip 2012, 09:41

Cytat z forum GSC:
Kod: Zaznacz wszystko
I get a CTD with the error "193 Invalid vertex for object", when starting a new game

- The game is trying to spawn something in a bad place/location, and crashing the game. Start the game again, and choose start New Game (Play on MASTER level!!!)


Z tego co tam jeszcze piszą, to jest to powszechny błąd i raczej losowy. No ale chyba sam o tym czytałeś. Bo nie wierzę, że nie przyszło ci do głowy wpisać w google coś w stylu "stalker priboi invalid vertex for object" i sprawdzić co ludziska piszą na ten temat w sieci.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez przemq w 23 Lip 2012, 10:52

Witam, jestem nowy,sorki że tak od razu z problemem ale......tak jakoś wynikło.

Zainstalowałem SOCa (z platynowej edycji) + priboya z CDA,oczywiście gra z pachtowana do 1.0004 i spolszczona.
Niestety wywala mi każdorazowo do wina gdy próbuje wczytać quicksavy,autosavy działają.
Proszę o pomoc

Logi

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : g:\stalker\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\
 

stack trace:
 
przemq
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 23 Lip 2012, 10:47
Ostatnio był: 28 Wrz 2012, 18:29
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez StalkerCiastek w 03 Sie 2012, 18:13

Ja znalazłem sposób na zabawę w Priboyu. Kolekcjonowanie broni. Zaczęło się od bazy Wolności. Gdy wszystkich wybiłem zebrałem całą broń (3 kursy po 60-70 kilo) i zanosiłem na farmę gdzie stacjonowała Powinność. Potem wszystko przeniosłem do Baru i schowałem na dachu. Naturalnie broń dalej znosiłem. Z Agropromu, Wysypiska i z Baru. Odkryłem, że jak zapiszę grę i ją zaraz wczytam to Bar jest natychmiast atakowany :D . Tym sposobem uzbierała się spora sterta:
Image
Byłoby więcej gdybym miał możliwość transportu broni. Próbowałem w Agropromie zapakować wszystko (razem z beczkami) do autobusu i nim pojechać. Ale autobusem się nie da jeździć :F. W LA mają być bagażniki :E .
Sporo broni też znika i widać tylko napis jak się przyrzyma F. Głupi bug. Teraz muszę zwiększyć udźwig do 500 kg i sprzedać wszystko Barmanowi, bo gra mi się już lekko zacina jak wskoczę na stertę.
Gdy ostatnio liczyłem to miałem jakieś 18-20 TRs-301 i ponad 10 G-36. A to przecież nie wszystko. Zbieram też pistolety, ale nie wiem co się z nimi dziwnego dzieje: sterta powinna być co najmniej 3 razy większa.
Image
Są też beczki, ale z racji na niewygodny transport nie ma ich dużo. Zamierzam wrócić się po kilka do Agropromu a potem jeszcze na Barierę (tam jest mnóstwo).
Image

Wiem nudzi mi się. Zaraz w to wrzucę Skrętacza i stworzy się Wir, a wtedy... shitstorm :!:

przemq - a patcha do priboya z płyty CDA instalowałeś?

cromm - że też o tym nie pomyślałem. Jutro pojadę po beczki.

Btw: w Magazynach to jest przegięcie z tymi emisjami. Ja obładowany sprzętem, bez amunicji i apteczek żeby jak najwięcej udźwignąć, a tu emisja! Chowam się w budynku Wolności, wychodzę - 3 chimery, 2 pijawy, stadko zombie i nibyolbrzym jeszcze. Zamknąłem się w zbrojowni i nie miałem jak wyjść. Postanowiłem zmienić nieco ustawienia AK-74, siła, prędkość wystrzału itd. na okolice 99999999. Tak dopiero mogłem się wydostać.
Fajnie domki latają trafione takim pociskiem :P .
Ostatnio edytowany przez StalkerCiastek 03 Sie 2012, 18:30, edytowano w sumie 2 razy
LOL
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Ostatnio był: 26 Cze 2014, 17:46
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Cromm Cruac w 03 Sie 2012, 18:22

Autobusem nie pojedziesz ale zaporożcem już tak. Ja znosiłem broń i rzucałem na stertę koło samochodu. Jak się uzbierało z tonę to stawałem obok niego, ładowałem wszystko do plecaka obracałem się, wsiadałem do auta - i jazda do handlarza :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCiastek.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez El Diablo w 11 Sie 2012, 17:04

igla2008 napisał(a):Witam zacząłem grę w tego moda i przy próbie wzięcia zlecenia wyskakuje:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:568: attempt to index local 'task_desc' (a nil value)
 

stack trace:


Cholera, mam to samo :/ Ktoś coś poradzi?

Ok, podmiana na starego task_manager.script załatwiła sprawę :D
Ostatnio edytowany przez El Diablo, 11 Wrz 2012, 21:32, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
El Diablo
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 09 Gru 2008, 22:17
Ostatnio był: 05 Paź 2021, 14:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 53

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Voldi w 06 Wrz 2012, 19:13

Gram. SoC z CDA, podstawkę znam na pamięć, więc ruszyłem do Priboi'a. Gra się w miarę dobrze, z jednej strony wkurza mnie to, że nie wiem gdzie mam czego szukać, ale z drugiej - jest to całkiem fajne. W końcu jestem żołnierzem zesłanym po to, żeby te zaginione dokumenty odszukać. Fajnie, że są nowe mutanty, jak burer czy chimera (karła jeszcze nie spotkałem).

Właśnie wyłączyłem Stalkera, bo byłem w X-16, wyszedłem z niego i akurat dopadła mnie emisja. A ja 63kg/80kg balastu, tylko dwa energetyki no i do przebiegnięcia cały tunel plus jeszcze pozostałości po jeziorze, by dotrzeć do bunkra. Wiem, że emisja w SoC to ficzer, który nie przynosi żadnych negatywnych skutków, ale pozostanie w tunelu wyjaśniłem sobie logicznie (no, przecież betonowy tunel, głęboko pod ziemią, itd.). W międzyczasie rzuciłem 3 granaty, rozwaliłem 8 snorków, paru zombie i nibyolbrzyma (padł po ok. 15 pociskach z AK74. Ta spluwa jest świetna w Priboi'u). No, ale trzeba wyjść na powierzchnię. I tu zaczynają się schody. Kochana emisja zespawnowała mi dwóch kontrolerów po obu stronach bunkra (jeden przy wejściu, a drugi na wysokości bunkra, zaraz przy tym blaszanym ogrodzeniu), burera, kilkanaście snorków i pieprzone, przepraszam za słowo, rodenty. Udało mi się jakoś dobiec do bunkra, mimo tego, że co chwila jeden lub drugi kontroler próbował przejąć mój umysł (A goniłem z drugiej strony, od wzgórza, nie od fabryki). Czułem kroki burera, czyli szli do bunkra. Postanowiłem ich rozgonić. Otwieram drzwi, a tu jednoczesny atak snorka, burera i obu kontro. Zaraz potem drugi :E Priboi jak stał, tak padł w drzwiach.

Tu pojawia się mały problem.
Korzystam jedynie z opcji quick save (nie mam czasu na łażenie po menu), zapisałem w bunkrze, po schronieniu się. Nie wiem dlaczego, ale gdy tam jestem, gra w ogóle nie chce się załadować, wywala do pulpitu i muszę ruszać z autosave. Da się jakoś zaradzić temu problemowi?
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez tomasz4815 w 06 Wrz 2012, 19:20

Loga mógłbyś podać, milordzie.
---
EL Diablo, wyślij mi swój plik task_manager.script z gamedata\scripts, jeśli to jeszcze aktualne.
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 01:44
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Voldi w 06 Wrz 2012, 20:25

Mógłbym, zaiste, gdybym go miał. Niestety, log jest pusty. Sprawdziłem, odpaliłem Stalkera jeszcze raz, wysypał się przy haśle KLIENT: Synchronizacja, po prostu gra wyszła do pulpitu, a proces zamknięto. Log nadal pusty. W innych miejscach w Jantarze wszystko działa w porządku. Pozostaje ratować mi się autosave'em po wyjściu na powierzchnię z tunelu, o ile został utworzony tam, a nie na początku tunelu, w X-16, czy w ogóle, po pierwszym dotarciu do Jantaru.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez tomasz4815 w 06 Wrz 2012, 21:00

Nie rób quicksave'ów, bo jest duże prawdopodobieństwo uszkodzenia save'u. Zapisuj z menu albo komendą. To chyba jedyne lekarstwo.
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 01:44
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Voldi w 06 Wrz 2012, 22:35

Dzięki za radę. A tak btw, to wystarczyło wczytać autosave. Tak jak myślałem - zaczęło się w tunelu, ale na szczęście bez emisji. Spokojnie dotarłem do bunkra naukowców, upłynniłem świecidełka i stopki snorka, trochę pozastanawiałem się nad zmianą kombinezonu, uzupełniłem amunicję i jedzenie, a potem wróciłem grzecznie do baru.

Nie wiem co się dzieje, dlaczego gra nie chce się wczytywać po zapisaniu jej w bunkrze w Jantarze.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość