[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez echelon w 31 Lip 2012, 10:32

Tam w wagonie niczego nie ma. Była skrzynia drewniana i mała metalowa, ale obie puste. Patrzyłem też pod nogi czy się czasem gdzieś o to nie potykam, ale też nie zauważyłem.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 31 Lip 2012, 12:53

Ładunek jest w tym wagonie na północy bagien.

Żeby go znaleźć musisz mieć georadar. Żeby mieć georadar musisz obszukać 5 trupów żołnierzy po wytłuczeniu bandytów w ich bazie (tej zaminowanej). Dostaniesz wtedy zadanie jego zdobycia.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ahmed1109 w 31 Lip 2012, 19:29

ej, macie jakieś "lekarstwo" na te ścinanie się gry, bo od czasu gdy zainstalowałem tego moda to jak gram to mi się tnie co jakiś czas
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gorianov w 31 Lip 2012, 20:20

Mam problem, jestem na Bagnach i zdobyłem już wykrywacz min, teraz muszę wkraść się do bazy bandytów. Ale problem w tym że tyle tych min tam nakładli że nie sposób przejść. Męczę się już chyba z godzinę i nic, jest tam jakieś przejście ? a jak tak, to od której strony.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 36

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 31 Lip 2012, 20:27

Nie ma przejścia. Musisz powoli podejść do miny zaznaczonej na minimapie (najlepiej kucając) i chwilkę poczekać aż się sama rozbroi (zniknie z minimapy) Im więcej min wokół Ciebie (przed Tobą) tym wolniej to trwa.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gorianov w 31 Lip 2012, 23:45

Dzięki, pomogło. Mam pytanie do ludzi którzy przeszli tego moda, u mnie dość krucho z Rublami a chciałem w końcu ulepszyć sobie jakąś dobrą broń. Jako że lubię Winchestera, to gdzie znajdę go ? wypadałoby aby był unikatowy, do tego można było jeszcze ulepszyć u mechanika. A druga sprawa to pancerz, jakiś dobry... nie musi być egzoszkielet. Dodam że jestem jeszcze na Bagnach.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 36

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ahmed1109 w 01 Sie 2012, 15:18

Wy też macie takie coś że jak podchodzicie do bazy frakcji najemników na jupiterze to dostajecie crasha ?
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez echelon w 02 Sie 2012, 22:16

Gorianov, niestety rubelki trzeba ciułać na wszystkim, kryzys dotarł również do Zony :D. Zbieraj na trupach amunicję, granaty ogłuszające, których jest dość sporo i sprzedawaj to razem z nadmiarowymi bandażami, na naprawy powinno wystarczyć. No i przeszukuj wszystkie trupy, czasem u kogoś znajdzie się jakiś artefakt. Po dotarciu do Zatonu Sowa będzie od ciebie skupował mało uszkodzoną broń, więc będzie już trochę lepiej, więc schlejesz Kardana i on ci już ulepszy sprzęt. Jak cię pili z kasą to jako pierwsze zadanie możesz wziąć to od tego koleżki, który stoi sobie obok Sowy (nie pamiętam jak się nazywa). Łatwo nie będzie, ale trochę zarobisz i jeszcze zedrzesz z trupów.
Co do dobrego kombinezonu to zaznacz sobie w opcjach SGM możliwość ściągania ciuchów z trupów. Ja po załatwieniu bandytów w tym miejscu z jednego wojskowego zdarłem jego kombinezon wojskowy, więc to jest już coś. Poza tym jak już wybijesz tam wszystkich to w jednym miejscu powinieneś znaleźć inny dobry kombinezon i w dodatku nie uszkodzony. Nie piszę ci gdzie on leży, bo może wolałbyś sam go znaleźć.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rozdupnik w 02 Sie 2012, 22:30

Ja po załatwieniu bandytów w tym miejscu z jednego wojskowego zdarłem jego kombinezon wojskowy

Jak się wlączy zdejmowanie pancerzy do w tym miejscu gdzie jest zawalone minami z ciał wojskowych można zdjąć bułata w całkiem niezłym stanie. Lekko powyżej połowy, niedaleko będziesz miał przejście do zatonu więc naprawić można i wymiata. Z nim na dlugo nie będziesz musiał nowego szukać.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez echelon w 02 Sie 2012, 22:40

No tylko, że zanim pójdzie z nim do Zatonu to jeszcze pobiega trochę po Bagnach. Jak uzbiera trochę kasy na trupach i znajdzie jeszcze jakieś kury znoszące jajka to może mu starczy na naprawienie u mechanika na stacji pomp. Albo i nie w końcu trochę będzie musiał zapłacić za georadar.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rozdupnik w 02 Sie 2012, 22:50

Ano. ja sobie dodałem ileś tam k rabli na start Chyba ze 20 więc zapomniałem że tak trudno zarobić. Ale na starcie powinno się mieć tak ze 15k rubli bo fabuła jest zwalona. Trzeba płacic i szukać jakiejś części do wykrywacza potem za georadar a i tak jeśli będaiemy odbierać kartę od sokołowa to wszystko nam podpieprzy więc jaki tu jest sęs?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez echelon w 02 Sie 2012, 23:00

No cóż, do tego momentu nie doszedłem jeszcze, ale wiem, że fabuła za mądra to nie jest. I to zaczynając już na wejściu do Kordonu, ale liczę, że dalej w Zatonie i później w dalszych lokacjach będzie trochę lepiej.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości