[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gavdylenko w 18 Lip 2012, 21:43

Idź na północny wschod tam gdzie są te tory a jak dojdziesz to na pda powinno Ci się pokazać pokazać podpowiedź albo coś w tym stylu i tam będzie dziura w płocie idziesz pod ten taki most i tam powinieneś znaleźć taki korytarz pod ziemią i tam znajdziesz ten ładunek (na pewno szukaj tam ale nie wiem czy w tym korytarzy)
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!

Za ten post Gavdylenko otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive karol2033.
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rozdupnik w 18 Lip 2012, 22:51

To tam gdzie było coś do misji z wykrywaczem min.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gavdylenko w 20 Lip 2012, 19:03

Czy to normalne że w pewnym momencie gry Sowa i Hawajczyk mają podstawowy ekwipunek tzn. amunicje do Pm albo skórzane kurtki :facepalm: O co tu chodzi :P
I jeszcze jedno jak zdobyć wirtualne pieniądze w tym modzie bo chce kupić schowki od sowy ale mam normalną kasę ale nie mam wirtualnej da się jakoś przelać albo coś :E
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StuckInDream w 21 Lip 2012, 02:02

Witam

Jest to mój pierwszy post na forum, więc grzecznie się przedstawię... Oto ja, dzień dobry :)

Otóż założyłem konto specjalnie z powodu problemu który mnie nęka, natury technicznej rzecz jasna.
Proszę wybaczyć wpierdzielenie się w wątek nie czekając na odpowiedź na poprzedni post, liczę na kontynuację wątku zaraz po uzyskaniu odpowiedzi.

Zainstalowałem SGM w wersji 1.6, z pierwszej strony tegoż wątku. To spolszczyłem i z wyników byłem bardzo zadowolony. Jednak jak już jechać na modach to na całość i postanowiłem doinstalować resztę modów z tej to strony.
Całość mianowicie instalowałem w takiej to chronologii:

Podstawka + spolszczenie
SGM + spolszczenie
(tu postanowiłem doinstalować resztę)
AI Additions 20.03
Free Choice + Quest + Fix + spolszczenie 3 w 1 [postanowiłem uruchomić grę i jeszcze działało.]
Braz 1.6.1 + fix + (znowu) spolszczenie 3 w 1.

Uruchamiam grę... i.. bach. Bugtrap. Dosłownie w momencie gdy kończy się ładować ekran powitalny po naciśnięciu "Nowa gra".

Oto log:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'predbannik_barmen'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


Wiem o tym, iż identyczny problem poruszany był na forum przez "razmesa" rok temu, jednak nie dał on jednoznacznej odpowiedzi co zrobił, że zaczęło działać (i o ile, ponieważ również nie określił czy zadziałały wszystkie 3 razem czy może coś jednak usunął). Osobiście jestem przekonany, że można połączyć te 3 mody, inaczej nikt nie robiłby spolszczenia 3w1...

Cóż, to chyba wszystko. Z góry dziękuję za pomoc, na którą to będę czekać. Prosiłbym bardzo o nie lekceważenie tegoż postu, jako że bardzo mi zależy.

Dzięki, pozdrawiam
Sid

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code], poprawiam. - Wheeljack
StuckInDream
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 21 Lip 2012, 01:43
Ostatnio był: 12 Wrz 2012, 15:14
Frakcja: Wolność
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gavdylenko w 21 Lip 2012, 14:33

A jest jakiś dodatek do tego moda który dodaje Barette?I tak jedną jeszcze snajperke co była w wersji 1.6 od alfy można wziąść było.
Gdzie szukać tego artefaktu dla naukowców już po ewakuacji/dostałem taki wykrywacz artefaktów,ale nie wiem gdzie szukać tego artefaktu
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez karol2033 w 22 Lip 2012, 21:31

jeśli chodzi ci o niebieski detektor niedźwiedź to szukaj w dużych skupiskach anomalii na wszystkich mapach np zagajnik, popielisko itp. chyba było 5-6 tych artefaktów
Awatar użytkownika
karol2033
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 11 Mar 2012, 22:57
Ostatnio był: 09 Sie 2012, 12:30
Miejscowość: Trzciana
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -8

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gavdylenko w 22 Lip 2012, 22:59

Wygląda jak niedźwiedź ale nazywa się inaczej :E tylko w Jupiterze go szukać?
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez echelon w 29 Lip 2012, 21:30

Gavdylenko napisał(a):Idź na północny wschod tam gdzie są te tory a jak dojdziesz to na pda powinno Ci się pokazać pokazać podpowiedź albo coś w tym stylu i tam będzie dziura w płocie idziesz pod ten taki most i tam powinieneś znaleźć taki korytarz pod ziemią i tam znajdziesz ten ładunek (na pewno szukaj tam ale nie wiem czy w tym korytarzy)


Jeszcze odnośnie tematu z tym ładunkiem. Czy to na pewno w tym miejscu się znajduje? Na pewno tam, gdzie wcześniej szło się po część do detektora min? Obszedłem wszystko i ładunku nie ma.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rozdupnik w 29 Lip 2012, 21:44

@Gavdylenko
się coś ci pomyliło tego ładunku tam nie ma
ładunek jest w wagonie na północy. Znajduje się gdzieś tak po środku na szerokość mapy.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez bloodrise w 29 Lip 2012, 22:08

gdzie znajde karte dostepu do lab x18?? gram na 2,2 v


w/e znalazlem :p
bloodrise
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 07 Kwi 2011, 16:08
Ostatnio był: 20 Sty 2018, 16:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez echelon w 29 Lip 2012, 22:25

ładunek jest w wagonie na północy. Znajduje się gdzieś tak po środku na szerokość mapy.


Masz na myśli ten skład kolejowy przy przejściu do Agropromu? Tam też jest pusto.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez bloodrise w 29 Lip 2012, 22:58

ten ładunek jest tam gdzie znajdujemy w orginalnym cs swojego wintara z intra
bloodrise
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 07 Kwi 2011, 16:08
Ostatnio był: 20 Sty 2018, 16:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości