[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez echelon w 12 Lip 2012, 18:40

Nie w tym modzie. To koło posterunku południowego (czyli tam, gdzie w CN trafiamy na karabin), że tak powiem, nie działa. Natomiast co do tego koło wagonów to nie wiem, ale mnie po przejściu z Kordonu (gdzie w tym modzie przechodzimy przecież przez posterunek północny, czyli ten, w którym w CS idzie się na Wysypisko) wyrzuciło w zupełnie innym miejscu na skraju mapy. Teraz chodzi mi o to czy oprócz tego jednego dziwnego geograficznie przejścia (bo nijak nie leży blisko posterunku północnego, gdzie jest przejście z Kordonu) jest jeszcze jakieś inne, które można odkryć podczas szwędania się po lokacji.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez PsYl0n w 13 Lip 2012, 15:20

Witam to mój pierwszy post więc jak by bylo cos nie tak to pisać
a więć tak mam problem z mode kiedy wchodze do chyba bazy wolnosci w jupiterze obok fabryki to mam bug trapa
cos takiego wyskakuje

Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : !m_error_code
Function      : raii_guard::~raii_guard
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line          : 748
Description   : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_dialogs.script:387: attempt to index global 'outfit_out_slot' (a nil value)


mam 1.6 +spolszczenie

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code], poprawiam. - Wheeljack
PsYl0n
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 12 Lip 2012, 22:16
Ostatnio był: 15 Lip 2012, 13:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gavdylenko w 14 Lip 2012, 01:06

O ile pamiętam to najemnicy mają bazę w jupiterze.Nie wiem czy to prawda ale CHYBA trzeba mieć ten kombinezon najemnika
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!

Za ten post Gavdylenko otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GhostRider44.
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Rozdupnik w 14 Lip 2012, 11:14

Siema.
Jak przejść z kordonu na bagna bo mam takie zadanie i jak podchodze do przejścia to wyskakuje mi jakies gówno o kluczu którego nawet w zadaniu nie ma żeby coś takiego znaleźć.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez echelon w 14 Lip 2012, 21:48

Klucz masz w skrzyni znajdującej się w budynku. I popracuj nad znakami interpunkcyjnymi.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice

Za ten post echelon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rozdupnik.
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez PsYl0n w 15 Lip 2012, 13:53

Witam mam problem po misji ewakuacja dostalem seve i teraz mam taki problem jak chce ja zdjąć to bug crashed prosze o wsparcie
PsYl0n
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 12 Lip 2012, 22:16
Ostatnio był: 15 Lip 2012, 13:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gavdylenko w 17 Lip 2012, 12:07

Czy na wersji 2.2 po ewakuacji zostanie mi zabrany ekwipunek?Jeśli tak to egzoszkielet z artefaktami też strace?
A gdzie można znaleźć tą anomalie przestrzenną która przeniesie mnie do doliny mroku?
Ostatnio edytowany przez Gavdylenko, 17 Lip 2012, 13:09, edytowano w sumie 1 raz
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Junx w 17 Lip 2012, 13:07

Na chłopski rozum: Przed ewakuacją zrób save twardy i będziesz wiedział ;)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

[PYTANIE] SGM 2.2

Postprzez karol2033 w 18 Lip 2012, 11:49

Witam mam pytanie może ktoś podać link do wszystkich fixów i patchy do SGM 2.2 i do spolszczenia ktoś kiedyś podał link na forum stalker team ale nie znalazłem za pomoc :wódka:
Awatar użytkownika
karol2033
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 11 Mar 2012, 22:57
Ostatnio był: 09 Sie 2012, 12:30
Miejscowość: Trzciana
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -8

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gavdylenko w 18 Lip 2012, 11:49

Znalazłem gdzieś że pod pogłębiarką jest ta anomalia przestrzenna która przeniesie mnie do doliny mroku ale jej tam nie ma to gdzie jej szukać?
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Junx w 18 Lip 2012, 12:15

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gavdylenko.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rozdupnik w 18 Lip 2012, 21:28

Gdzie jest ładunek wojskowych na bagnach po rozwaleniu bandytów z zaminowanego miejsca, gdy zapłaciłem 5 tysięcy technikowi i on mi dał urządzenie do wykrywania metali. I nigdzie nie mam zaznaczone gdzie tego szukać. Poszedłem w to miejsce gdzie jest zaminowane (juz nie pamiętam jak sie to zwało).
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości