przez Gro3a w 13 Lip 2012, 14:20
W niektórych modyfikacjach, w nocy panują egipskie ciemności, z którymi nawet noktowizory nie dają sobie rady. Znalazłem sposób na zwiększenie parametrów latarki (zasięg świecenia,rosproszenie słupa światła). A więc potrzebujemy pliku "light_night", znajujący się w folderze gamedata\config\models\objects. Otwieramy go za pomocą notatnika i szukamy linijek:
- Kod: Zaznacz wszystko
range = 13 ; range <in meters>
range_r2 = 13 ; range <in meters>
spot_angle = 60 ; spot angle <in gradus>
range - zasięg zewnętrznej wiązki światła w metrach (działa tylko do 100)
range_r2 - zasięg wewnętrznej wiązki
spot_angle - promień wiązki światła (im większa wartość, tym szersza wiązka światła). Na przykład:
- Kod: Zaznacz wszystko
range = 50 ; range <in meters>
range_r2 = 50 ; range <in meters>
spot_angle = 80 ; spot angle <in gradus>
Zapisujemy plik i gotowe. Zwiększając powyższe paramerty latarki do 100 otrzymujemy szperacza, rodem z wojskowego Uaza
Nie trzeba rozpoczynać nowej gry.
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.
Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...
-
Za ten post Gro3a otrzymał następujące punkty reputacji:
Dunai.