[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Rumcajs93 w 05 Lip 2012, 00:40

No to chyba nie jest normalne.
A jednocześnie z zadaniem czekania na właściwy moment ataku nie dostałeś zadanie czysczenia okolicy z mutantów?
Może najpierw trzeba je wykonać bo jedna watacha mutantów spawnuje się w miejscu zbiórki przed szturmem ATP.

A na jakim patchu grasz?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez echelon w 05 Lip 2012, 10:29

Nie, nie dostałem żadnego zadania czyszczenia z mutantów oprócz tego w wiosce po tym jak wysadziłem drzwi bunkra.
Gram na patchu 1.6.0.2.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukasz638 w 05 Lip 2012, 15:05

echelon napisał(a):Mam problem z załatwieniem bandytów w ATP. Miedwiediew mówi mi, że mamy czekać do nocy, bo za dnia nie ma szans ich wybić. Więc idę spać i nie ważne o której w nocy się obudzę to dalej mam status żeby czekać aż zapadnie noc.

Z tego co pamiętam to razem z tą misją powinieneś dostać jeszcze zadanie z pozbyciem się stada mutantów. Nie masz większego wyboru i musisz zaakceptować to zadanie ponieważ innej opcji nie ma. Zadanie to uruchamia się automatycznie po zaznaczeniu opcji dialogowej związanej z eliminacją bandytów o której wspominasz. Tak więc pozostaje Ci wczytanie poprzedniego zapisu lub rozpoczęcie gry od nowa.
Awatar użytkownika
lukasz638
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 23 Maj 2010, 12:41
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 22:56
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 9

Sigerous Mod Error

Postprzez MineFux w 06 Lip 2012, 19:34

Witam pobrałem sigerous mod -> odpaliłem instalatora ,czekam 5 sek i wyskakuje błąd :The setup files are corrupted. Please obtain a new copy of the program. Proszę pomocy !
Nie klikaj pokaż :)
:

Kliknąłeś L.A.M.U.S.I.E :(
Awatar użytkownika
MineFux
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 03 Lip 2012, 20:28
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 20:31
Miejscowość: Trolejbus na Sezamkowej 69
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 7

Re: Sigerous Mod Error

Postprzez Junx w 06 Lip 2012, 20:49

Sprawdź u kogoś czy się wypakuje, jeżeli nie to trzeba jeszcze raz ściągać mod.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez karol2033 w 06 Lip 2012, 22:32

Mam pytanie gram na SGM 1.6 + fix i dziala mi gra normalnie ale jak zainstaluje spolszczenie to bugtrap
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... - call of pripyat\gamedata\scripts\sgm_grant.script:16: attempt to call global 'check_actor_item_to_add' (a nil value)
 

stack trace:

co mam zrobić ?
Awatar użytkownika
karol2033
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 11 Mar 2012, 22:57
Ostatnio był: 09 Sie 2012, 12:30
Miejscowość: Trzciana
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -8

Sigerous Mod Pytanie odnośnie RAM-U

Postprzez MineFux w 08 Lip 2012, 10:41

Czy pamięć ram jest potrzebna żeby sigerous mod działał szybciej ? i jak tak to ile minimum jest potrzebne do np. 50 fps ? Za pomoc leci kozak :wódka:
Nie klikaj pokaż :)
:

Kliknąłeś L.A.M.U.S.I.E :(
Awatar użytkownika
MineFux
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 03 Lip 2012, 20:28
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 20:31
Miejscowość: Trolejbus na Sezamkowej 69
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 7

Re: Sigerous Mod Pytanie odnośnie RAM-U

Postprzez Junx w 08 Lip 2012, 11:23

Nie tylko Ram jest potrzebny do poprawnego działania SGM. Jeżeli chodzi o Ram do minimum 4 GB i oczywiście Winda 64 bitowa [32 bitowy się nie opłaca do 4 GB bo to marnotrawstwo Ramu]. Jeszcze pozostaje kwestia "reszty" kompa Procek [dwurdzeniowy], karta [128 Bitowa chociaż].
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Sigerous Mod Pytanie odnośnie RAM-U

Postprzez Kpuc w 08 Lip 2012, 11:28

No na pewno jest potrzebna, zobacz sobie do czego służy pamięć ram na Wikipedii...
W każdej grze jest potrzebna równowaga. Ale są przypadku gdzie np. mając dość dobry sprzęt, ludzie posiadają tylko 2GB pamięci operacyjnej, czy nawet 1GB i faktycznie po dodaniu kolejnego 1GB wszystko łącznie z grami działa o wiele lepiej. Gdy pliki są w ramie to nie ma problemu doczytywania z dysku i parę fps można zyskać :)

Napisz jaki masz sprzęt.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 10 Lip 2012, 17:12

Jak ktoś gra w SGM 2.2 wersja Jenota to wie, że siła rażenia broni w tym modzie zależy od rodzaju amunicji.
Ponieważ jestem leniwy i nie chciało mi się czytać tych wszystkich opisów amunicji i próbować która lepsza napisałem krótki skrypcik, który sczytuje parametry ammo i przedstawia je w formie wykresu. Może komuś się przyda (mi na pewno) :)
Image
TCP - Thornily Stopping Power
APP - Armor Piercing Power (przebijalność pancerzy)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive swirekster, walec.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez echelon w 12 Lip 2012, 10:41

Mam pytanie dotyczące przejść między lokacjami. Czy z Bagien do Kordonu da się znaleźć jakieś inne przejście niż to, którym przyszedłem z Kordonu do Bagien? Muszę się dostać do Jermaka po detektor min, a nie chce mi się wracać do tego przejścia i później jeszcze za***rdalać przez cały Kordon tam i z powrotem.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez walec w 12 Lip 2012, 12:54

Z tego co pamiętam to przejścia na Kordon są dwa.Pierwsze wprost pod karabin maszynowy wojska a drugie na północy na bagnach, za pociągiem. Te drugie dostępne jest chyba dopiero po rozprawieniu się z bandytami na placu maszynowym, czyli jak już masz detektor min. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Image
Awatar użytkownika
walec
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 11 Cze 2011, 02:48
Ostatnio był: 09 Sie 2021, 09:53
Miejscowość: Świętochłowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości