[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Naznaczony221 w 07 Lip 2012, 22:53

Marcel. Nie za bardzo wiem o co ci chodzi :)
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez HaijTaczi w 08 Lip 2012, 15:39

Lun napisał(a):I co dalej? Wybrałem dobre zakończenie, przeszedłem przez portale, zabiłem kontrolera. Problem w tym że nie wiem jak się wydostać. Wyjścia zamknięte.


Wróć do labolatorium
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez kaczor_1991 w 09 Lip 2012, 15:10

W trakcie gry w różnych sytuacjach pojawiają mi się... gwizdy? jakieś takie dziwne dźwięki jakby ktoś używał takiego papierowego gwizdka... Wiecie co to może być? Nie zauważyłem żadnej zbieżności z konkretnym miejscem czy czynnością. Gram na stalku 1.0006 z oblivion 2.2 PL ściąganym ze stalker.pl
Ruch przeciwników pisania maczkiem na forach. Jak chcecie coś ukryć używać spoilerów!!!
Awatar użytkownika
kaczor_1991
Tropiciel

Posty: 312
Dołączenie: 02 Lis 2010, 12:00
Ostatnio był: 22 Lut 2020, 08:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 46

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez WORONIN w 10 Lip 2012, 10:36

siema kaczor ja miałem takie gwizdy kiedy weszłem do prypeci,miałem jeszcze czerwony ekran i szłem :+: jak pijany :wódka: kiedy zabiłem kontrolera gwizdy,i czerwony ekran ustały :)

Za ten post WORONIN otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative GhostRider44, Werewolver.

WORONIN
Wygnany z Zony

Posty: 2
Dołączenie: 09 Lip 2012, 10:38
Ostatnio był: 20 Lip 2012, 14:17
Miejscowość: Prypeć naturalnie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -4

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Kuzniecow w 10 Lip 2012, 12:39

Woronin nie zmyślaj bo tu ludzi nie oszukasz!

Uwagi moderatora:

Brak przecinka przed "bo", ban. - Wheeljack

Kuzniecow
Wygnany z Zony

Posty: 1
Dołączenie: 10 Lip 2012, 12:20
Ostatnio był: 10 Lip 2012, 12:44
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez marcel w 10 Lip 2012, 13:51

@Naznaczony221

Odpowiedź pakuję w spoiler, nie wiem, jak daleko w grze zaszedłeś, myślę, że moja odpowiedź nie zepsuje ci zabawy związanej z odkrywaniem fabuły.
:

Podążaj za osią fabuły. Po wizycie w X16 spotkaj się z Przewodnikiem w Kordonie, później odwiedź Podziemia Agropromu. Tam dowiesz się o pewnej skrytce w hotelu w Prypeci, odnajdź właściwy pokój i dokładnie go przeszukaj. Następnie, bogatszy o zdobyty tam ekwipunek, ruszaj do Elektrowni, nie podchodź jednak do Monolitu, poszperaj po bocznych korytarzach, dotrzesz do pancernych drzwi, które otworzysz dzięki szpejowi z hotelu. Gdy już staną otworem, będziesz miał do wyboru dwie opcje - dwa zakończenia, z których tylko jedno pozwoli Naznaczonemu cieszyć się życiem, a tobie - freeplayem.
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez luke90 w 13 Lip 2012, 04:58

Witam.

Jestem tu nowy. Dopiero rozpoczynam swoją przygodę z trylogią "Stalker".
Zaopatrzyłem się w kopię pierwszej części - Cień Czarnobyla - w polskiej wersji językowej.
Przed instalacją gry postanowiłem trochę o niej poczytać. Niektóre osoby polecały rozpoczęcie gry od razu z modem "Oblivion Lost" z racji tego, iż przywraca on część utraconej przez grę zawartości na etapie produkcji.
Stąd też mam do was kilka pytań w związku z tą modyfikacją...
Mianowicie:
- Co takiego owy mod dodaje prócz wyciętej zawartości ?
- Czy znacząco wpływa na gameplay podstawowej wersji gry ?
- Czytałem, że jest on nieco trudniejszy.
Posiada jeden stopień trudności przypisany do moda, czy też mogę zmienić owy poziom tak samo jak w normalnej wersji gry tyle, że na każdym poziomie gra stanie się trudniejsza za pośrednictwem ingerencji moda ? (chciałbym rozpocząć grę na w miarę łatwym (ale też niezbyt) poziomie trudności, aby najpierw zaznajomić się ze światem Stalkera)
- Jeśli nie jest on najlepszy dla początkującego, to czy istnieje możliwość dodania wyciętej zawartości (lokacje, mutanty itp.) bez potrzeby instalowania całego moda ?

Na razie to by było na tyle...
Z racji późnej godziny tylko tyle przychodzi mi aktualnie do głowy. Może później sobie coś przypomnę i napiszę czego jeszcze chciałbym się dowiedzieć.

Pozdrawiam.
luke90
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 13 Lip 2012, 04:29
Ostatnio był: 16 Lip 2012, 15:28
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez marcel w 13 Lip 2012, 20:44

- Co takiego owy mod dodaje prócz wyciętej zawartości ?
- Czy znacząco wpływa na gameplay podstawowej wersji gry ?


Opis moda masz w pierwszym poście i tam obie te kwestie są wystarczająco wyjaśnione.

- Czytałem, że jest on nieco trudniejszy.


Z tego co pamiętam, owszem, trochę utrudnia on rozgrywkę, ale nie jest to ogromna różnica w stosunku do vanilli. Poziom trudności możesz zmieniać do woli, jeśli o to chodzi, zmienia tylko ich nazwy. Z tego, co piszesz, odpowiedni zdaje się poziom Stalker, czyli Normalny. Najwięcej zabawy, moim zdaniem, dają dwa ostatnie poziomy, Weteran i Mistrz, tam trzeba naprawdę uważać, by utrzymać swojego protagonistę przy życiu.

- Jeśli nie jest on najlepszy dla początkującego, to czy istnieje możliwość dodania wyciętej zawartości (lokacje, mutanty itp.) bez potrzeby instalowania całego moda ?


Wycinanie fragmentów z tak dużej kompilacji jest raczej skomplikowanym procesem, a że nie znam się na tym, tutaj ci nie pomogę. Ale, jeśli mogę coś doradzić - zagraj w czysty Cień, bez modów zmieniających rozgrywkę w tak dużym stopniu jak OL. Jeśli dysponujesz niezłym sprzętem, możesz sięgnąć po Autumn Aurorę, autorstwa tutejszego forumowicza, vandra. Mod znacząco poprawia (nieco nieświeżą już) grafikę, poza tym jednak prawie nie ingeruje w gameplay, pozwalając cieszyć się Zoną jaką ją GSC stworzyło. Poza tym, poszperaj sobie najpierw na stronie http://stalker.filefront.com/ i odwiedź ten temat.

Witamy w Zonie, zapraszam do ogniska, pieczony dzik już dochodzi... ;)
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Naznaczony221 w 18 Lip 2012, 17:53

A czy mógłby ktoś podesłać link do seva po misji z sarkofagiem na trybie freepley??
Będę wdzięczny za podesłanie takiego oto seva.
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Mam problem z modem Oblivion Lost

Postprzez Maser123 w 27 Lip 2012, 20:54

Ściągnąłem jakiegoś OL i podczas instalacji wrzuciłem gamedata i bin do folderu ze stalkerem potem włączyłem plik OL10-FULL.part01 i włączyłem gra się nie włączyła więc wyrzuciłem bin z moda i wrzuciłem oryginalny i gra poszła i gdy doszedłem do x18 i zabiłem białego burera jest ten filmik ale pokazał się taki napis CUTSCENE SKIPPED i czekałem 3-4 minuty i nic.Proszę o pomoc i z góry dzięki.

moa wersja 1,0006 po zainstalowaniu pokazywało 1,0005

Linki do tego OL http://www.mediafire.com/?hthxbql55h6ot
Ostatnio edytowany przez Maser123 28 Lip 2012, 02:48, edytowano w sumie 2 razy
Maser123
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 06 Gru 2011, 13:04
Ostatnio był: 24 Lip 2013, 09:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: Mam problem z modem Oblivion Lost

Postprzez Kpuc w 27 Lip 2012, 21:43

Czy w tym folderze BIN moda, są pliki z rozszerzeniem *.dll ?
Image

Za ten post Kpuc otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Maser123.
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 16 Sie 2024, 23:18
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Mam problem z modem Oblivion Lost

Postprzez Maser123 w 28 Lip 2012, 01:04

Kpuc napisał(a):Czy w tym folderze BIN moda, są pliki z rozszerzeniem *.dll ?

tak eax.dll i wrap_oal.dll
Maser123
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 06 Gru 2011, 13:04
Ostatnio był: 24 Lip 2013, 09:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości