Wartości w plikach handlu należy odczytywać w następujący sposób
*1)
ta sekcja określa co i za ile możemy sprzedać danej osobie, wartość po znaku równości odczytujemy tak: 1+0.3=1.3/2=0.65, czyli dana osoba kupi przedmiot za 65% jego wartości
**2)
tutaj określono które przedmioty będą dostępne u handlarza w danym momencie, wartość po znaku równości to liczba przedmiotów jakie handlarz będzie miał w ofercie a kolejna wartość (po przecinku) to procent szans na to że ten przedmiot będzie dostępny, np.
- Kod: Zaznacz wszystko
ammo_5.45x39_fmj = 1, 0.1
oznacza, że istnieje 10% szans (druga wartość
0.1) na to że handlarz będzie miał w ofercie jedno opakowanie (pierwsza wartość
1) amunicji 5.45x39mm
3)I na koniec sekcja w której określono za ile handlarz sprzeda nam dany przedmiot
wartości odczytujemy w ten sam sposób co w pierwszym przykladzie, czyli
- Kod: Zaznacz wszystko
ammo_5.45x39_fmj = 1, 3
to 1+3/2=2 a więc hndlarz sprzeda nam amunicję za dwukrotną jej wartość, jeżeli chcemy ją kupić za dajmy na to 150% jej wartości to zmieniamy równanie na
- Kod: Zaznacz wszystko
ammo_5.45x39_fmj = 1, 2
wówczas 1+2/2=1.5 czyli 150%
* - na przykładzie pliku
trade_trader.ltx (configs/misc) z wypakowanego CS
** - ceny bazowe przedmiotów są okreslone w plikach konfiguracyjnych, np
items.ltx, monster_items.ltx, outfit.ltx (wszystkie w folderze
configs/misc).