Przedmioty otrzymywane od Wilka na starcie

Re: Przedmioty otrzymywane od Wilka na starcie

Postprzez KSU w 18 Cze 2012, 10:51

To jest dziwne bo wrzuciłem skrypt dialog_escape od nowa a skryptu _g nigdy nie ruszałem a itak itak nie działa

***

Sivert i co ja mam zrobić bo trochę nie łapie jestem zielony jeżeli chodzi o skrypty :( robiłem swojego modzika tydzień i teraz wszystko poszło się je***ć bo nie zrobiłem kopii :facepalm: :mad: Proszę o tłumaczenie łopatologiczne :P
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 22 Paź 2024, 12:05
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Reklamy Google

Re: Przedmioty otrzymywane od Wilka na starcie

Postprzez Sivert w 18 Cze 2012, 12:08

Wklej edytowany skrypt, nikt tu nie jest wróżką, żeby wiedzieć, co jest źle napisane bez oglądania tego.
Sivert
Stalker

Posty: 111
Dołączenie: 05 Cze 2012, 13:24
Ostatnio był: 11 Gru 2018, 22:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 29

Re: Przedmioty otrzymywane od Wilka na starcie

Postprzez KSU w 18 Cze 2012, 12:21

Pewnie zle edytowałem ten skrypt

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ai().script_engine().functor(start_game_callback,functor)
[error]Function      : CALifeSimulator::CALifeSimulator
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_simulator.cpp
[error]Line          : 64
[error]Description   : failed to get start game callback


***

Chyba o ten fragment ci chodzi

[
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
]70 function action_first(obj,...)
71    local arg = {...}
72   local act = entity_action()
73  local i = 0
74    while true do
75        if (arg[i] ~= nil) then
76            act:set_action(arg[i])
77       else
78           break
79        end
80       i = i + 1
81    end
82    if (obj ~= nil) then
83        obj:command(act,true)
84    end
85    return  entity_action(act)
86 end

Uwagi moderatora:

Logi dawaj w [code][/code], nie pisz posta pod postem. - Soviet. A kod Lua dawaj w [SYNTAX="lua"], jak każe ramka u góry działu. - u3
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 22 Paź 2024, 12:05
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: Przedmioty otrzymywane od Wilka na starcie

Postprzez utak3r w 18 Cze 2012, 13:25

KSU napisał(a):Edytowałem tylko dialog_escape z repair_mod_multilingual_v2.5 jeśli oto ci chodzi


No to daj to, co edytowałeś...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Przedmioty otrzymywane od Wilka na starcie

Postprzez KSU w 18 Cze 2012, 16:03

Nie mam go już. Pamiętam że dodałem pkm, egzo najemników, amunicje do pkmu, apteczki, bandaże, berette. Egzo najemników sam zrobiłem, pkm jest z gasuke_weapon_mod.
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 22 Paź 2024, 12:05
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Poprzednia

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości