przez nelson82 w 07 Cze 2012, 10:25
Do rzeczy, postanowiłem poświęcić anomalię powodującą obrażenia chemiczne do stworzenia moda dodającego potrzebę picia wody. W skrócie - mam zamiar w każdej lokacji umieścić jedną taką anomalię o zasięgu na całą mapę, a następnie tak zakręcić w plikach by wychodziiło na to, że anomalia oddziałując na nas przez cały czas będzie powodowała stopniowy wzrost pragnienia, które będzie można ugasić oczywiście pijąc wodę. Wiem, że będę musiał uodpornić npc i mutanty na tę anomalię i ogólnie mam zarys tego jak powinno to wyglądać, ale problem którego nie mogę przeskoczyć wygląda tak, że NIE WIEM, GDZIE (w jakim pliku) JEST OKREŚLONE, CO NIWELUJE SKUTKI OPARZEŃ CHEMICZNYCH.
Stąd moje pytanie - czy ktoś wie, gdzie znajdują się sekcje wiążące ze sobą rodzaj obrażeń z rodzajem medykamentów, które te obrażenia leczą?
łatwiej już nie będzie