[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 04 Cze 2012, 20:51

Bo są spieprzone konfigi broni i amunicji. Bandyta to jeszcze nic. Poczekaj na chimerę.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 04 Cze 2012, 22:28

@Jalkavaki - to nie konfigi broni tylko sekcje damage. Po prostu autorzy moda zmienili damage części ciała - musicie niestety poćwiczyć headshoty żeby się nie wkurzać że 5 na klatę i lipa.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 05 Cze 2012, 06:18

Ewentrualnie z innego moda przenieść wartości mutantów, NPCów oraz konfigi broni i amunicji. Jam tak uczynił i całkiem normalnie się gra.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez wiewiur551 w 05 Cze 2012, 11:48

Gdybym się na tym znał, to próbowałbym wkleić OL: ULTIMATE. :)
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 05 Cze 2012, 12:24

Ludkowie mod nie darmo nazywa się Rzeźnia - było czytać opis ;) :E
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Rumcajs93 w 12 Cze 2012, 10:37

Nie wiem czy błąd był zgłaszany ale u mnie animacja bizona nie wyświetla celownika optycznego podczas trzymania broni w ręku.
Podczas celowania jednak pojawia się siatka celownika optycznego.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 12 Cze 2012, 11:32

Powinno być widoczne - przynajmniej u mnie jest :(
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Rumcajs93 w 12 Cze 2012, 12:22

No faktycznie po zrestartowaniu gry celownik pojawił się na broni.
A i przed momentem mod mnie bardzo zaskoczył - dał mi 30 pełnych magazynków o AK-105, gdy chciałem tą broń rozładować (miałem tylko jeden magazynek podłączony o broni)

A i to normalne że na Kordonie latał Frajer z bronią dla Powinnościowca w Barze? Albo ten Ojciec Diodor z zadania Kabla z baru?

EDIT:
A mógłby jeszcze ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym gniazdem podczas ładowania broni bo nie bardzo kumam co to jest.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 12 Cze 2012, 12:34

Jakie gniazdo? - Bandyta ze szturmowym abakanem to myk od AMK a Rzeźnia ma go zaimplementowanego.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Chopin96 w 24 Cze 2012, 19:47

Otóż mam problem do wyskakuje mi bugtrap z tego co odczytałem to przez to że do tej broni nie ma dopisanego dźwięku ;/
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !hud_snd.sounds.empty()
[error]Function      : HUD_SOUND::LoadSound
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\HudSound.cpp
[error]Line          : 27
[error]Description   : there is no sounds for:
[error]Arguments     : wpn_vsk94


ale przeglądałem plik broni w configu i były przypisane do niej te dźwięki:
Kod: Zaznacz wszystko
;sounds (name of the sound, volume (0.0 - 1.0), delay (sec))
------------------------------------------------------------------------
ssnd_draw            = weapons\val_vint_draw
snd_holster            = weapons\val_vint_holster
snd_shoot            = weapons\val_vint_shoot 
snd_shoot1            = weapons\val_vint_shoot
snd_shoot2            = weapons\val_vint_shoot
snd_shoot3            = weapons\val_vint_shoot
snd_empty            = weapons\val_vint_empty
snd_reload            = weapons\val_vint_reload
snd_shoot_grenade         = weapons\gen_grenshoot
snd_reload_grenade         = weapons\gen_grenload
snd_silncer_shot         = weapons\val_vint_shoot


które potem też znalazłem w pliku sounds i nie wiem co z tym zrobić :( więc proszę o pomoc i z góry dziękuje :D
Chopin96
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 07 Sty 2010, 20:04
Ostatnio był: 29 Maj 2014, 13:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 24 Cze 2012, 19:53

Kod: Zaznacz wszystko
ssnd_draw            = weapons\val_vint_draw
powinno być
Kod: Zaznacz wszystko
snd_draw            = weapons\val_vint_draw
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Chopin96.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Chopin96 w 24 Cze 2012, 20:01

Niestety dalej to samo :(
Chopin96
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 07 Sty 2010, 20:04
Ostatnio był: 29 Maj 2014, 13:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości