[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Rumcajs93 w 29 Maj 2012, 12:38

Trupy naukowców są w dużej okrągłej hali z czterema zbiornikami.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noisy w 29 Maj 2012, 16:57

Zgadza sie, a co do mojego pytania wiadomo juz?? Doszedł ktoś do tego momentu??

Mam pytanie czy sa dalej jakies misje jak wychodzę z podziemi agropromu. Daje dokumenty łącznikowi. Przechodze dalej wszystkie plansze gry 2-3dni mijają i zadnej misji nie ma. Czyżby tak sie konczy cały mod?? Troche bezzensu :/

Łącznik daje nam artefakt bazyliszek odejmujący promieniowanie az o 100.
Moze u mnie cos sie nie wgrało prawidłowo bo dziwne zeby nie było dalej nic w scenariuszu moda.
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez walec w 29 Maj 2012, 17:44

@Noisy
Właśnie wylazłem z podziemi i zaczynam wykonywać misje poszczególnych frakcji, bo po ewakuacji z Prypeci monoliciarze są czerwoni i nie da rady dostać questa od ich przywódcy. Myślałem sobie że questy frakcji zostawię sobie na freeplay a tu takie coś. Póki co robię zadania najemników w Jupiterze i tez nie dostałem żadnego "żółtego " zadania, więc możliwe że to rzeczywiście koniec.
Poczekamy aż ktoś jeszcze się odezwie.
Image
Awatar użytkownika
walec
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 11 Cze 2011, 02:48
Ostatnio był: 09 Sie 2021, 09:53
Miejscowość: Świętochłowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 30 Maj 2012, 22:41

Czy ktoś ma pojęcie gdzie znajdują się wszystkie te papiery, które w Dolinie Mroku trzeba znaleźć dla tego wolnościowca? Znalazłem całkowicie przypadkiem jedną teczkę i na resztę nie miałem nerwów...
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Rumcajs93 w 30 Maj 2012, 23:33

Spróbuj w tych miejscówkach:
:

Image
Image
Image


W razie gdyby ich nie było wczytaj grę sprzed zabicia Powinnościowców w dolinie, wtedy jest szansa że papiery po likwidacji konkurencji będą we właściwym miejscu - tzn tak jak na obrazkach.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??

Za ten post Rumcajs93 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus.
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noisy w 31 Maj 2012, 09:24

Dokładnie. Ja gre wczytywałem z pięc razy aż wkońcu papiery znalazły sie tam gdzie powinny byc. Trzeba miec cierpliwosc do tego moda, ma częste wyloty na pulpit, ale i tak jest fajny. Teraz biore sie za słowianke :)
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Błąd z czasem.

Postprzez Fr0zeN w 03 Cze 2012, 20:16

Gram w COP z SGM 1.7. Zrobiłem zadanie z zabiciem Czachajewa i czas albo przyśpieszył albo coś nacisnąłem. Jak to naprawić ?

Uwagi moderatora:

Takie pytania zadawaj w temacie moda, łączę.
Fr0zeN
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 18 Maj 2012, 19:26
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 23:22
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Darkstyx w 05 Cze 2012, 05:18

witam mógłbym mi ktoś powiedzieć gdzie na placu maszynowym znajduje się ukryty przedmiot, od dwóch dni próbuje go znaleźć i nic. pozdrawiam
Forgotten Past
Awatar użytkownika
Darkstyx
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 04 Lut 2009, 23:36
Ostatnio był: 16 Lut 2017, 03:58
Miejscowość: Pierwsza Stolica
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 05 Cze 2012, 07:52

Hm, jeśli dobrze pamiętam, najpierw musisz znaleźć wszystkie zwłoki wojskowych - jest ich bodajże 5ciu. Potem pojawi ci się nowe zadanie - ukryta skrzynia jest w środkowej-górnej części mapy, w okolicy rozwalonych wagonów. Uwaga na miny :wink:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Rumcajs93 w 11 Cze 2012, 12:27

Może ktoś mi podpowie co trzeba wpakować do schowków w zadaniu dla Świtowców?
Szefo musi o pancerzu, detektorze, jakieś giwerzę i amunicji.
Zrobiłem jak radził i nic - znaczy się wpakowałem do schowka pancerz CzN-3a, Wieles, AK-74 i 1000łusek do niego i nic, żadnej informacji o zapełnieniu schowka.

Zna ktoś rozwiązanie?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Uruz w 20 Cze 2012, 15:29

Ocena moda 10/10 ;D
Tak powinien Zew wyglądać od początku. Dobrze poprowadzona fabuła,do tego zero problemów z kasą i masa nowych opcji (AK 101M wymiata;)).

Jedyny problem jak na razie to crash koło fabryki Jupiter jak chce wejśc do obozu Najemników,ale to mały pikus bo i tak nie mam czego tam szukać jak na razie.


Fajnym motywem są nowi naukowcy i masa zadań dodatkowych. Nie dość że można dzięki temu zarobić sporo kasy i odpicować sobie dobrze broń czy kombinezon to jeszcze przedłuża to zywotnośc CoP-a.

Dla twórców: :wódka:

Log poniżej:
:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ... call of pripyat\gamedata\scripts\sgm_dialogs.script:387: attempt to index global 'outfit_out_slot' (a nil value)
 


Wyskakuje mi coś w tym stylu kiedy próbuję wejść do obozu Najemników w Jupiterze. Jak na razie to jedyny bład z jakim się spotkałem.
Będzie ktoś tak dobry i pomoże?;)
Wrzucę w 1 post obie wypowiedzi żeby syfu nie było.
Image
Awatar użytkownika
Uruz
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 16 Cze 2012, 13:48
Ostatnio był: 24 Cze 2020, 21:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gavdylenko w 27 Cze 2012, 09:53

Z tego co pamiętam żeby wejść tam trzeba mieć kostium najemnika i znać hasło ale mogę się mylić.
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!

Za ten post Gavdylenko otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GhostRider44.
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości