[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Falen w 30 Maj 2012, 18:44

Tak poprawnie

Falen
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:45
Ostatnio był: 02 Cze 2012, 16:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 30 Maj 2012, 18:52

Poprawna kolejność instalacji:

1. MSO
2. Na to Atmosfear3
3. Na to patch łączący.
4. Folder bin z AF3 połączyć z folderem bin gry

W innym przypadku buguje.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Cromm Cruac w 30 Maj 2012, 18:52

Najwyraźniej coś się skopało przy instalacji bo ten błąd wskazuje na brak (lub błędy) psi_storm_manager.script, który pochodzi z AtmosFear 3
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Falen w 30 Maj 2012, 19:08

Dobra to może u mnie patch jest uwalony da ktoś link

Falen
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:45
Ostatnio był: 02 Cze 2012, 16:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 30 Maj 2012, 19:34

W MSO powinieneś mieć folder z patchem - MSO_v0.9.8\#optionals\MSO_&_Atmosfear_v3_comp_pack

Jeżeli nie masz to pobierz najnowsze MSO i połącz.

A tak w ogóle to jaką masz wersję MSO?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Falen w 30 Maj 2012, 19:50

Mam 1.0.1

Falen
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:45
Ostatnio był: 02 Cze 2012, 16:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 30 Maj 2012, 19:59


Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Falen.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez r_populik w 15 Cze 2012, 09:21

Mam pewien problem w mojej kompilacji modów i możliwe, że jest on spowodowany przez MSO, stąd moje pytanie tutaj. Mianowicie bardzo często zdarza się, że strzelby (shotguny) zabitych przeze mnie wrogów, po upuszczeniu na ziemię, znikają. Z innymi rodzajami broni nie ma tego problemu. Zaobserwował ktoś coś takiego ?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 17 Cze 2012, 10:52

Czy korzystasz z jakichś elementów PGR lub kompilacji którą podesłałem ci jakiś czas temu do testów? Jeśli tak, to zobacz plik configs\misc\death_loot_settings.ltx - ustawia się tam szansę znikania przedmiotów przy śmierci NPCa a także szansę z zniknięcie wszystkich broni powyżej ustawionej liczby.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Rozdupnik w 19 Cze 2012, 15:07

Czy w tym modzie jest możliwość zabicia kogoś po cichu z jakiegoś oddziału a reszta nie będzie wrogo nastawiona jeśli nie będzie tego słyszała ani widziała?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez starymenel w 08 Lip 2012, 12:04

Nie mogę zbliżyć się do fabryki Jupiter na tym modzie.


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_nutral_nauchnyi.ogf'.

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code], poprawiam. - Wheeljack
starymenel
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 31 Sty 2008, 00:03
Ostatnio był: 07 Kwi 2019, 18:47
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 08 Lip 2012, 13:27

Wejdź do katalogu gamedata\meshes\actors\stalker_neutral\ - znajdź plik stalker_neutral_nauchnyi.ogf, zrób jego kopię i nazwę kopii zmień na stalker_nutral_nauchnyi.ogf - prawdopodobnie (ale tylko gdybam bo nie mam moda) komuś się jedna litera walnęła we wpisie w pliku gameplay. Od razu ubiegając ewentualne pytanie - zmiana błędnego wpisu w pliku w gameplay nic nie da bo trzeba będzie zacząć nową grę, a druga sprawa - nie wiadomo ile razy ów błąd (lub nie błąd) występuje. A nowy model (nowo nazwany) prawie nic nie waży.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości