[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 14 Maj 2012, 16:04

Dzięki za radę... Wystarczyło wczytać save'a przed wejściem do kordonu. :E
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez dynio92 w 14 Maj 2012, 19:23

Kto wie jak wymienic rdzenie w źródle zasilania do egzoszkieletu? Udźwig mi spadł do 65kg i nie wiem co dalej?
dynio92
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2012, 12:50
Ostatnio był: 21 Mar 2013, 15:02
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 14 Maj 2012, 19:42

A zakładałeś rdzenie na pas - tam gdzie artefakty?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez dynio92 w 14 Maj 2012, 19:43

tak ale nic się nie dzieje, klikałem i dawałem użyj na rdzeniu i znikały i nic się nie działo.
dynio92
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2012, 12:50
Ostatnio był: 21 Mar 2013, 15:02
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 16 Maj 2012, 20:01

Nie odpowiem Ci bo nie używałem jeszcze żadnego egzo - może ktoś z grających w moda wie :/
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 19 Maj 2012, 21:37

Gdzie można by dostać karabin maszynowy przypominający zmodyfikowanego PKM'a? W plikach gry nazywa się bodajże pecheneg. Gdy chcę sprzedać artefakt nie ma zamówienia na taką broń.
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 19 Maj 2012, 23:51

Musisz pytać u Pietrenki w Powinności albo u Kutwy w Wolności.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 24 Maj 2012, 18:05

Szybki chociaż ryzykowni sposób jest taki, jak już przewalisz sobie u Powinności i nie bedziesz ich przyjacielem, a wrogiem,przy wejściu do nich to masz 3 gości co pilnują wejścia i jeden z nich ma PKM. Trzeba łączyć przyjemne z pożytecznym, to jak już wpadniesz na główną baze to możesz dobrze sie rozerwać i przy okazji ich ;) A najprędzej to chyba u Kutwy, bo Pietrenko nic nie oferował mi za arty, a mam jakieś niewystępujące za często. Za zabicie stalkera z wolności oferował mi kombinezon Powinności, co akurat nie przyda sie zbytnio do niczego. Co do tych rdzeni to nie wiem o co lotto, przypinałem do pasa i nie wiem jakie to ma mieć działanie, noktowizor mi sie włączył w egzo :P No bo udźwigu raczej to nie zwiększyło.
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 28 Maj 2012, 19:13

Miałby ktoś spis recept i gdzie można się o nich dowiedzieć? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 30 Maj 2012, 11:20

Recepty są takie jak w Zew Monolitu czy TŚ2 - zebrałem je wszystkie wtrakcie wykonywania zadań. Parę dostajesz w nagrodę, kilka jest w dokumentach - na posterunku w kordonie itd.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 03 Cze 2012, 11:12

W tym jest problem, że jestem już przy przejściu do CzAES, a mam jakieś 50% recept
:

-kulebiaki od stalowego do diamentowego
-dusze-wszystkie
-Błony- wszystkie oprócz modyfikatu "Skóra"
-jeżowce- wszystkie oprócz modyfikatu "Jeżozwierz"
-od artefaktu "kropelki" aż po "łzy chimery"
-od artefaktu "korale mamusi" aż po "korale babci"

Wykonałem większość zadań pobocznych.
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez wiewiur551 w 04 Cze 2012, 20:39

Jak to jest, że bandyta w kordonie potrafi przeżyć 5 postrzałów na klatę z bizona, wyjąć granat i rzucić mi go pod nogi?
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 3 gości