[Pytanie] User.ltx

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] User.ltx

Postprzez Junx w 26 Kwi 2012, 09:30

Witam. Chce zmodyfikować plik user.ltx, ale za bardzo nie wiem co do czego jest. Chodzi mi dokładnie o te sekcje. Część wiem, ale część jest dla mnie czarna magia.

Kod: Zaznacz wszystko
r1_detail_textures off
r1_dlights on
r1_dlights_clip 50.
r1_fog_luminance 1.1
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_software_skinning 0
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break (0.800000, 0.100000, 0.000000)
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight (0.250000, 0.250000, 0.000000)
r2_allow_r1_lights off
r2_detail_bump on
r2_dof -0.400000,1.400000,207.000000
r2_dof_enable on
r2_dof_kernel 5.73
r2_dof_sky 0.
r2_exp_donttest_shad off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 4.
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.00001
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.
r2_parallax_h 0.02
r2_shadow_cascede_old off
r2_shadow_cascede_zcul off
r2_slight_fade 0.5
r2_soft_particles on
r2_soft_water on
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_ssao st_opt_off
r2_ssao_blur off
r2_ssao_half_data on
r2_ssao_hbao off
r2_ssao_hdao off
r2_ssao_mode disabled
r2_ssao_opt_data off
r2_steep_parallax on
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00002
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00007
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details on
r2_sun_far 180.
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.1
r2_sun_lumscale_hemi 0.6
r2_sun_near 30.
r2_sun_near_border 0.75
r2_sun_quality st_opt_high
r2_sun_shafts st_opt_low
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 0.2
r2_tonemap_amount 1.
r2_tonemap_lowlum 0.4
r2_tonemap_middlegray 1.1
r2_volumetric_lights on
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
r3_dynamic_wet_surfaces on
r3_dynamic_wet_surfaces_far 30.
r3_dynamic_wet_surfaces_near 10.
r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res 256
r3_gbuffer_opt on
r3_minmax_sm autodetect
r3_msaa st_opt_off
r3_msaa_alphatest st_opt_off
r3_use_dx10_1 off
r3_volumetric_smoke on
r4_enable_tessellation on
r4_wireframe off


Czy ktoś by mógł wyjaśnić?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [Pytanie] User.ltx

Postprzez Smotara w 08 Maj 2012, 13:56

W tym kodzie jest napisane o różnych sprawach w grze(ustawnienia, poziom trudnosci itp.)
Image
Niente è vero, tutto è permesso
Awatar użytkownika
Smotara
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 28 Kwi 2012, 10:01
Ostatnio był: 06 Wrz 2023, 18:31
Miejscowość: Janów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -2

Re: [Pytanie] User.ltx

Postprzez Kpuc w 08 Maj 2012, 14:37

Na tamtym forum tłumaczy, wyszukaj temat ''Plik user.ltx - na łopatkach, czyli opis komend i kluczy'' to co umiałem wyjaśniłem.

ps. Teraz widzę że temat był dawno utworzony, spojrzałem na datę posta ostatniego.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1812
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 16 Sie 2024, 23:18
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [Pytanie] User.ltx

Postprzez vandr w 08 Maj 2012, 15:30

Napisz więc, które są czarną magią- będzie łatwiej i mniej roboty do odszyfrowania.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Pytanie] User.ltx

Postprzez Junx w 08 Maj 2012, 16:09

Chodzi mi konkretnie czy tutaj da się "zmienić" barwę kolorów. Np. z vanilli na bardziej takie sepia?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Pytanie] User.ltx

Postprzez vandr w 08 Maj 2012, 16:39

Niestety nie- musiałbyś większości tekstur nadać odpowiednie barwy. W Sky4ce do SoC'a w shaderach można sobie regulować nasycenie barw, co jest fajne, bo możesz uzyskać coś takiego w kilka sekund.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości