[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez dynio92 w 06 Maj 2012, 14:02

Jak chodzi o chimery to zwykła wejśc trochę wyżej rak żeby nie sięgła i z noża lub sprawic sobie granatnik tak jak ja mam i czy zwykła czy elektro pada z miejsca. Pijawki też jest ciężko ubic i tak samo te pseudokarły- to zawsze raszuje i z noża zabijam 1 mach i leży.
dynio92
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2012, 12:50
Ostatnio był: 21 Mar 2013, 15:02
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 06 Maj 2012, 14:11

Z innymi mutantami jakoś wiekszego problemu nie mialem, ale chimera jest dużo przesadzona. Na pijawke dobry shotgun, w Dolinie Mroku, w schowku snalzlem, to fruwa wszystko po nim, prócz chimery. Z chimerą jest o tyle przesadyzm, ze jak bylem na Agropromie, to wykończyła wszystkich żołnierzy jak szedlem po dokumenty. Wiecej ona problemów z prawidłowym zrobieniem fabuły robi niz, normalnie. W Dolnie Mroku jak miałem pomóc Nabojowi, to cały czas zabijała goscia którego mialem uwolnic. Dopiero za 15 odpisem udało sie , ze była w innym miejscu. Przez te cholere nie chce mi sie grać, bo tylko czasochłonność schodzi na zlikwidowanie jej. No chyba ze mamy granatnik.
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 06 Maj 2012, 16:17

Może zmiana health z 1500 na 700 ułatwi ubicie gnidy?
Dla mnie przesadzone są też granaty. Gdy widzę, że taki jeden ląduje obok mnie od razu wczytuję save. Nawet jak jestem schowany za przeszkodą to i tak pojawia się smutny napis GAME OVER.
Co dziwne w config/weapons nie znalazłem granatów. W ammo również. Gdzie jest plik odpowiedzialny za granaty, tak aby można było coś tam pozmieniać? ;)
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 06 Maj 2012, 16:36

usuń pliki w_f1.ltx i w_rg5.ltx i będziesz miał "normalne" (słabe) granaty.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 06 Maj 2012, 16:41

scigacz1975 napisał(a):Większa wartość daje niższą odporność. Ustaw ją na 0.15 - dalej będzie trudna ale nie prawie nieśmiertelna.

Zróbcie tak jak radzi Scigacz1975 z tym, że warto dla elektrycznej chimery zrobić jej własną skalę odporności (bo z tego co widzę, to w tym modzie bazuje na ustawieniach dla zwykłych chimer).
Otwieracie plik m_chimera.ltx (config/creatures) i na dole macie sekcję dla elektrycznej chimery
:

Kod: Zaznacz wszystko
;---------------------------------------amk electro------------------
[electro_chimera]:chimera_strong
bones_particles = electro_chimera_particles
immunities_sect   = electro_chimera_immunities
;visual          = monsters\el_chimera\el_chimera
;corpse_visual       = monsters\el_chimera\el_chimera
icon = ui_npc_monster_chimera_new_electro

[electro_chimera_immunities]:chimera_immunities
shock_immunity = 0.0

[electro_chimera_particles]
electro_chimera_particles_lfoot = electro_chimera_particles_lfoot
electro_chimera_particles_rfoot = electro_chimera_particles_rfoot
electro_chimera_particles_lhand = electro_chimera_particles_lhand
electro_chimera_particles_rhand = electro_chimera_particles_rhand

[electro_chimera_particles_lfoot]
particle = amk\electrohimera
bone = bip01_l_foot
stop_on_death = true
sound = anomaly\electra_idle1
sound_looped = true

[electro_chimera_particles_rfoot]
particle = amk\electrohimera
bone = bip01_r_foot
stop_on_death = true
sound = anomaly\electra_idle1
sound_looped = true

[electro_chimera_particles_lhand]
particle = amk\electrohimera
bone = bip01_l_hand
stop_on_death = true
sound = anomaly\electra_idle1
sound_looped = true

[electro_chimera_particles_rhand]
particle = amk\electrohimera
bone = bip01_r_hand
stop_on_death = true
sound = anomaly\electra_idle1
sound_looped = true
Dla odporności najważniejszy jest ten fragment
Kod: Zaznacz wszystko
[electro_chimera_immunities]:chimera_immunities
shock_immunity = 0.0
jak widać w pierwszej linijce, odporność elektr.chimery = odporność zwykłej, a jedyną różnicą jest całkowita odporność tej pierwszej na anomalie elektro, jeżeli chcemy osłabić elektrochimerę na strzały, czy wybuchy, wystarczy dodać sekcje z nowymi ustawieniami
Kod: Zaznacz wszystko
explosion_immunity = 0.2
fire_wound_immunity  = 0.15
Ustawienia dałem przykładowe, całość sekcji powinna wyglądać mniej więcej tak
Kod: Zaznacz wszystko
[electro_chimera_immunities]:chimera_immunities
shock_immunity = 0.0
explosion_immunity = 0.2
fire_wound_immunity  = 0.15


Edit: Gdyby ktoś chciał jeszcze bardziej poeksperymentować na tej gadzinie, to w pliku bind_monster.script (scripts) jest sekcja, która się do niej odnosi.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 06 Maj 2012, 18:59

Kod: Zaznacz wszystko
[electro_chimera_immunities]:chimera_immunities
shock_immunity = 0.0
explosion_immunity = 0.2
fire_wound_immunity  = 0.15


Czy te ustawienia można też zmienić przy normalnej chimerze? Rozumiem że to są ustawienia normalnej chimery
Kod: Zaznacz wszystko
[chimera_immunities]
burn_immunity = 0.05            ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 0.05
shock_immunity = 0.02
wound_immunity = 0.07
radiation_immunity = 0.01
telepatic_immunity = 0.3
chemical_burn_immunity = 0.05
explosion_immunity = 0.06
fire_wound_immunity  = 0.045
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 06 Maj 2012, 19:20

Tak - jeżeli chcesz ją osłabić to też to zmień
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 06 Maj 2012, 22:41

Jestem w X16(dopiero), Zombie jest strasznie odporne na karabiny tylko Shotgun załatwia sprawę. Co trzeba zmienić by Zombie padało po jednym strzale? Tak mnie drażnią te pokraki, że czasem wytrzymać nie idzie. :mad:

W końcu dorwałem mg42, oj ładnie się nią pruje i te pudełka ze swastyką! Jeszcze tylko Schmeissera znajdę i robię nowy Wehrmacht w Zonie :D
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Chopin96 w 06 Maj 2012, 23:07

Powtórzę się ponieważ nie uzyskałem odpowiedzi czy dałoby radę naprawić walki na arenie bo nie da się ich przetrwać ze względu na stałe promieniowanie w barze. Da się jakoś wydzielić ten obszar żeby było tam "czysto"? Albo może jest jakiś sposób na to?
Chopin96
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 07 Sty 2010, 20:04
Ostatnio był: 29 Maj 2014, 13:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 06 Maj 2012, 23:10

Dołączam się do pytania. Giniemy zanim dojdziemy do pierwszego typka. :)
Aha i magazynków nie dostajemy. Same naboje.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 06 Maj 2012, 23:41

Nie wiem jak na to zaradzić bo nie gram nigdy na Arenie. Zresztą w tym przypadku arena nie przynosi profitów bo kasa idzie na remonty, a tą szybciej zarobić sprzedając artefakty. Sprawdzę ale nie obiecuję jak szybko.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 07 Maj 2012, 00:06

No ja własnie dotarłem do Jantaru, wiec do X16 to kwestia czasu. Na wejsciu przywitalo mnie z 15 psów ganiających za poltergeistem. Na zombiaków strzelba z dobrą amunicją i najlepiej celować w głowe. Jak pisałem we wczesiejszych postach, tu nie da sie prowadzic bezpośredniego ostrzalu, tak jak w oryginale, idziemy i walimy do przodu, tylko trzeba sie schować za czymś. Jedno jest pewne, strzelba jest obowiązkowa w tej grze, biegam ze Spas 12 i póki co dobrze mi służy, gdyby w Saidze nie trzeba było ładowac magazynków to jej bym używał. Powiedzcie mi, czy można tylko niektóre kombinezony modyfikować czy wszystkie ? Zmodyfikowałem tylko kombinezon stalkera, posiadam kombi Monolitu ale jego juz nie moge, ani wojskowych np. Jak rozmawiam z Barmanem czy Sacharowem, to nie ma go w wyborze przy próbie modyfikacji. A co do Areny to dołączam sie do przedmówców, lubie tam sobie pobiegac ;)
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości