[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 05 Maj 2012, 09:48

Problem w tym, że wkurza mnie mała skuteczność broni palnej. Chciałbym mieć coś a'la Zew Monolitu - dwa trzy strzały i oponent wita się ze św. Piotrem, a nie, że z AK 74 bandyta po przyjęciu kilku kulek dalej biega w najlepsze, jakby to była bitwa na śnieżki.
Lepiej więc zmienić obrażenia zadawane przez amunicję, czy przez broń? I nie chcę iść na łatwiznę i z naboju 5.45 robić śrutu ;)
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 05 Maj 2012, 10:01

Czeresniaczek1, poszukaj w pliku 57x28.ltx (config/weapons/ammo) tego fragmentu
Kod: Zaznacz wszystko
[clip_20_5.7x28_fmj_e]:clip_20_5.7x28_fmj
description      = desc_clip_e
inv_weight = 0.084
inv_grid_width      = 1
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 35
inv_grid_y         = 30
bo z loga wynika, że u Ciebie nazwa tej sekcji jest niepoprawna, tj. powinno być [clip_20_5.7x28_fmj_e]:clip_20_5.7x28_fmj, a nie [clip_20_5.7x28_fmj_e_e]:clip_20_5.7x28_fmj.
Jeżeli to nie pomoże, to możliwe, że magazynek jest umieszczony w grze jako nagroda, w schowku, czy jeszcze w inny sposób, ale omyłkowo ze złą nazwą, taką jak w Twoim logu. Napisz, czy wylot masz w trakcie wczytywania, czy w jakimś konkretnym momencie.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez czeresniaczek1 w 05 Maj 2012, 10:38

@Nelson 82 nie odpowiem ci na to pytanie bo nie mogę wczytać gry szukam w temacie czy ktoś już tak miał wywala mnie bez żadnego loga.Pistolet z tym magazynkiem znalazłem w schowku.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 05 Maj 2012, 10:53

Ale możesz sprawdzić pliki pod kątem wystapienia nazwy clip_20_5.7x28_fmj_e_e. Gdy w jakimś znajdziesz tą błędną nazwę, to już będziemy wiedzieć w którym kierunku iść dalej.
Na Twoim miejscu sprawdziłbym:
- treasure_manager.ltx (config/misc)
- konfigi wszystkich broni na amunicję 5.7x28mm, a w pierwszej kolejności konfig tej broni, którą znalazłeś w schowku
- 57x28.ltx (config/weapons/ammo)
Z Twojego loga wynika, że gra nie może znaleźć magazynku clip_20_5.7x28_fmj_e_e, rzecz w tym, że w ogóle nie powinna go szukać, chyba że w jakimś pliku jest źle wpisana nazwa, dlatego najszybciej wyjdziesz na prostą, gdy sprawdzisz pliki.
-------------------------------------------------------------
U mnie te pliki wydają się być w porządku, więc dla pewności zapytam: grzebałeś coś w swoich plikach, tj. zmieniałeś np. parametry amunicji?
Ostatnio edytowany przez nelson82, 05 Maj 2012, 11:13, edytowano w sumie 1 raz
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez czeresniaczek1 w 05 Maj 2012, 11:13

@ Nelson82 w terasure_menager nie ma tego pliku co zaś dotyczy amunicji wszystko jest dobrze.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 05 Maj 2012, 11:18

Gdy mamy do czynienia z Chimerą warto wskoczyć do ciężarówki z plandeką. Jesteśmy bezpieczni tylko, że trzeba stać mniej więcej w środku bo jak zbliżymy się do ścianki to jest szansa, że ta paskuda zada nam obrażenia. :)

W końcu rozkminiłem jak zarobić na artefaktach, lepiej późno niż wcale, ale przynajmniej stać mnie na reperowanie kombinezonu. :)

Czasami idąc gdzieś nagle mam wrażenie, że pocisk mnie uderzył. W sumie trudno to opisać. Życia mi nie odbiera ale jest przy tym charakterystyczny dźwięk. Takie krótkie stęknięcie Striełoka oraz uderzenie kuli. Co to może być?


Teraz pytanie z innej beczki. Czy na Arenie w Powinności była by możliwa walka z mutantami? :D
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 05 Maj 2012, 11:25

@Czeresniaczek1 - sprawdź jeszcze plik twoteam_ammoselect.script (scripts) i napisz czy coś zmieniałeś w swoich plikach.
Uporządkujmy przebieg wydarzeń: znalazłeś broń i nic się nie działo, tj. grałeś dalej i dopiero po wyjściu z gry i próbie kolejnego wczytania masz ten bugtrap? Sprawdzałeś inne zapisy? Na jakiej mapie byłeś po na ostatnim zapisie?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez czeresniaczek1 w 05 Maj 2012, 11:51

W plikach amunicji nic nie grzebałem w pliku który wymieniłeś niema tego,nie wyszedłem nawet z Kordonu.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 05 Maj 2012, 12:04

Sprawdź plik w_57.ltx (config/weapons), bo po analizie schowków w Kordonie, wychodzi na to, że to ten pistolet znalazłeś. Wypad mialeś zaraz po tym jak znalazłeś broń?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez czeresniaczek1 w 05 Maj 2012, 12:11

Tak po rozładowaniu i ponownej probie zładowania ,sprawdziłem i wychodzi że wszystko dobrze.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 05 Maj 2012, 12:37

Nie wiem już co może boleć Twojego moda? Sprawdziłem u siebie i ten pistolet działa mi dobrze.
Przygotowałem Ci małą łatkę ze swoich plików. Zrób gdzieś kopię moda, a potem zainstaluj łatkę i daj znać czy coś się poprawiło.
http://www.sendspace.com/file/ha9y05

Edit: Moda ściągnąłeś z linka od Scigacza1975, czy ze Stalkerteam?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 05 Maj 2012, 13:27

Ten błąd o którym piszecie może się przydarzyć przy różnych magazynkach. Sami autorzy moda nie mogli dojść co jest przyczyną. Sposób jest na to dość łatwy, trzeba tylko chwilkę pogrzebać w plikach .ltx amunicji - opiszę na powyższym przykładzie:
Otwierasz plik: 57x28.ltx, znajdujesz sekcję:

Kod: Zaznacz wszystko
[clip_20_5.7x28_fmj_e]:clip_20_5.7x28_fmj


kopiujesz tylko tę linię którą podałem i wklejasz pod całą sekcją tak:

Kod: Zaznacz wszystko
[clip_20_5.7x28_fmj_e]:clip_20_5.7x28_fmj
description      = desc_clip_e
inv_weight = 0.084
inv_grid_width      = 1
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 35
inv_grid_y         = 30
[clip_20_5.7x28_fmj_e_e]:clip_20_5.7x28_fmj_e


zapisujesz i zamykasz. Problem z w/w magazynkiem znika ale może pojawić się z innym. Ale wtedy wiecie już co zrobić ;)

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nelson82.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości