[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 04 Maj 2012, 00:07

Przyznam, że jedno zadanie poboczne bardzo mnie zaskoczyło, pozytywnie rzecz jasna. Po odparciu Monolitowców przy Barierze od jednego ze stalkerów otrzymuje pewną rzecz:

Pytanie :arrowd:
Jeśli jeszcze nie doszedłeś do tego momentu to nie czytaj, stracisz na zabawie :):

Mam pytanie co do wątku z miotaczem. Zanoszę go pewnej osobie. Przynoszę mu wszystkie duperele, a ta uchlana świnia mówi mi, że jeszcze nie skończył bo jest napruty i żebym przyszedł później. I teraz pytanie czy ja mam czekać kilka godzin aż mi da moje maleństwo czy to po prostu taki psikus. Dodam, że mam na PDA jeszcze dziwne info i cel(mimo, że wszystko co znaleźć miałem przyniosłem.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 04 Maj 2012, 20:34

Nie doszedłem jeszcze do tego momentu więc nic Ci nie mogę doradzić ale z tego co już zdążyłem zauważyć to można poczekać. Na wszelki wypadek zrób zapis i się po prostu prześpij. Zobaczysz co wyjdzie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez ZRIEL w 04 Maj 2012, 22:12

A ja mam pytanie : jak ta wersja ma się do wersji ze Stalkerteam? czy ma już wszystkie poprawki czy też trzeba np. ściągnąć fix do modyfikacji broni oraz celownik ikony i shadery ?
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 04 Maj 2012, 22:34

Ja z kolei z zapytaniem: co oznaczają te naboje w lewym górnym rogu?
Czy chimera pada tylko od granatu F1 czy można łajzę jakoś inaczej ubić?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 04 Maj 2012, 22:53

Chimera - SPAS12M albo Winch.1300M (M=specjalny) + naboje kulowe/strzałkowe i ciągłe schodzenie w bok w momencie skoku, ewentualnie z dalszej odległości strzał z granatnika, albo granat - RG5 albo F1

Wersja moda - moja ma shadery, ikony, ciut lepszy start a w Fixie/poprawce naprawa buga związana z niektórymi magazynkami i w_WA2000.ltx - ogólnie jeżeli ściągniesz ze stalkerteam.pl z poprawkami dostaniesz to co tu w podstawce+fix. I tam i tu trzeba dodać osobno skrypt na celownik i ew. (to już moja samowolka :D ) dynamiczny hud. Podstawa na obu forach była ta sama, to samo spolszczenie. Z tego tematu , tak jak napisałem, ciut lepsze graty na starcie (bizon plus amunicja) i już wrzucone shadery plus ikony. Jak dla mnie to żadna różnica.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 05 Maj 2012, 00:33

No to kicha, bo jestem na Wysypisku i bronimy się z Biesem & c.o. przed bandytami, kiedy to chimera postanowiła nas nawiedzić. Rozpykuje bez problemów i bandytów i stalkerów i mnie. Broń jaką mam to TOZ34 kal .401, AKS74u i granaty RGD5, które to na niej robi takie wrażenie jak na kierowcy MANa zderzenie z komarem.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 05 Maj 2012, 00:35

Mogę Ci coś podesłać na priva ;)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 05 Maj 2012, 00:39

Ślij Waść
EDIT
Ubiliśmy gadzinę :) Niestety trzeba było wykorzystać błąd silnika gry, Generalnie frustrująca sytuacja. Odnoszę wrażenie, że albo broń zadaje za małe obrażenia, albo chimera jest przepakowana.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 05 Maj 2012, 01:02

Chimera jest przeje*ana, a broń ma obniżone obrażenia. Ciesz się że nie spotkałeś jeszcze elektrycznej.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 05 Maj 2012, 01:17

Trza będzie zmienić tą patologiczną sytuację. Gdzie lepiej pogrzebać aby zwiększyć obrażenia? W plikach broni czy amunicji? Bo zgięła mnie parę razy akcja kiedy to dzik pada po wypruciu w niego 45 naboi 5.45. W normalnej sytuacji po przyjęciu takiej dawki Pb byłby z niego krwawy strzęp.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 05 Maj 2012, 01:36

Zauważyłem że dziki mają dość czuły tył - jak szarżuje trzeba odskoczyć w bok i z boku przyładować mu ze śrutówki w dolną ćwiartkę. Z obrzyna można go położyć.

Błyskawicznie podniesiesz obrażenia dla amunicji jak w sekcji:

Kod: Zaznacz wszystko
buck_shot      = 1


ustawisz 2 albo 3. Daje to efekt uderzenia śrutem.

Ale tak po prawdzie jak dzikowi walniesz z dwururki to go często ogłuszysz i położysz, ale ze sztucera trzeba w komorę (serce) bo Ci pójdzie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez czeresniaczek1 w 05 Maj 2012, 09:43

Nie wiem dlaczego nie mogę odpowiedzieć w temacie przeznaczonym do tego więc piszę tu u mnie taki błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'clip_20_5.7x28_fmj_e_e'
 

stack trace:
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości