[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 01 Maj 2012, 17:41

1. czysta podstawka 1.0006
2. downgrade do 1.0004 metodą @kobala - link na 1-ej stronie moda
3. zainstalować moda
4. zainstalować fix-poprawkę (ewentualnie celownik lub dynamic hud dopiero na to)
5. odpalić grę od nowa.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Stalkier_100.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 01 Maj 2012, 17:54

Wsio działa! :D Leci :wódka:
Mam jeszcze jedno pytanie: do czego służy Źródło zasilania? Bo da się je przyczepić do pasa.
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 01 Maj 2012, 18:26

Wszystkie egzoszkielety i kombinezony naukowe (seva, ekologów itp.) muszą mieć zasilanie. Inaczej nie działają.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 01 Maj 2012, 20:00

Zaczynam tracic powoli cierpliwość do chimer, jestem w Dolinie Mroku i tam lata jedna lajza przebrzydła. Na początku mialem akcje taką, ze uwaliniamy goscia z Powinności, to nie dochodził z bandytami, bo ich chimera zabiła, albo on sam przybiegał i misja nie zaliczona( chociaż i tak dziękował). Po iluś tam wejściach do Doliny, była gdzieś w pobliżu, to znowy cholery zabić nie mogę, ładuje ze strzelby i nic, a jak trafiam nią nożem to sam ginę. o O Nie wiem o co chodzi
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 01 Maj 2012, 20:05

Na chimerę granat (jak ją widzisz a ona Ciebie nie) albo naboje kulowe do strzelby :D
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 01 Maj 2012, 20:20

Mam pytanie odnośnie kombinezonów, a konkretnie chodzi mi o ten motyw z ograniczoną pojemnością w strojach.
Czy ktoś zetknął się z modem dodającym tylko ten patent jako oddzielną modyfikcję? Ewentualnie będę wdzięczny za wskazówki, które pliki musiałbym wyciąć aby dodać ten element do swojej modyfikacji.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 01 Maj 2012, 21:36

W pliku outfit.ltx do każdego kombinezonu dodano sekcje cargo_ .. - w nich masz określone czego ile. Kolejna rzecz to znaleźć skrypt tym zarządzający, ale myślę że odpowiednie użycie szukajki w notepad++ nie sprawi Ci większych problemów
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 01 Maj 2012, 22:03

Przejrzałem już ltx-y z folderu misc, a także skrypty i wstępnie pliki "twoteam" wydają się mieć jakiś związek z tymi kombinezonami, ale jednak wolałem zapytać, bo to jednak zawsze łatwiej dodać pojedynczą modyfikację, niż wycinać ją najpierw a dopiero potem dodawać.
Tak na marginesie, udało mi się wreszcie dołączyć ładowanie magazynków do swojej modyfikacji, więc ograniczenia generowane przez kombinezony byłyby świetnym dopełnieniem. W tym modzie sprawdziły się doskonale. W ogóle - może nie wszyscy się zgodzą - mod jest świetnie zbalansowany, adekwatnie do poziomu trudności.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez r_populik w 01 Maj 2012, 22:23

@Nelson82
A udało ci się coś poradzić na wyrzucanie apteczek ? Mi udało się sprawić, żeby działały stopniowo (z użyciem zewnętrznej modyfikacji), ale co z tego, kiedy zamiast zużyć apteczkę, wyrzucam ją (mogę sobie raz użytą apteczkę podnieść i użyć ponownie - bez sensu).
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 01 Maj 2012, 22:47

Nie, póki co skupiłem się na patencie z kombinezonami, ale przy okazji odkryłem że medykamenty też są powiązane ze skryptami "twoteam", ponadto w folderze misc jest jeszcze plik twoteam_items.ltx w którym jest przykładowo, taki fragment
Kod: Zaznacz wszystko
[two_medkit_army]:medkit_army
;description      = enc_equipment_medi_sleepgen
eat_health = 0
eat_satiety = 0
eat_power = -0.2
eat_radiation = 0
hp_effect = 0.0045
rad_effect = -0.0005
max_time = 160
Jak widać, oprócz wartości określających skuteczność apteczki jest również linijka max_time = i przypuszczam, że właśnie tu można zmienić prędkość działania apteczki, ale jeszcze tego nie sprawdzałem.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 01 Maj 2012, 23:37

@nelson - to jest akurat sekcja tabletek usypiających :D Można je dostać u handlarzy za trofea.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 01 Maj 2012, 23:54

Przytoczyłem tą sekcję tak dla przykładu, a w pliku jest ich więcej. Chodziło mi o to, że szukając tropu dla kombinezonów doszedłem do plików "twoteam" i przy okazji zauważyłem, że pojawiają się w nich różne sekcje/opisy odnoszące się do leków.
Jak już pisałem, nie sprawdzałem jeszcze czy edytując twoteam_items.ltx można zmienić jakiś parametr, a jedynie chciałem zwrócić uwagę na te pliki (także inne z "rodziny twoteam" :) ) jako te w których można pogrzebać, aby rozwiązać ten foch z apteczkami ;) .
---------------------------------------------------------------------------------
Tak poza tym, myslę że mod czeka duża kariera, tj, będzie dalej ewoluowal, pojawią się dodatki i być może łatki które usprawnią to i owo.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości