[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 30 Kwi 2012, 22:25

Mod przekozacki. To chyba jest to czego żem oczekiwał po STALKERZE.
Wciąż tylko nie ogarniam systemu apteczek - jak się je używa? Gdy daję "użyj" to wyrzuca ją z ekwipunku.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 01 Maj 2012, 00:06

Znalazlem u jednego bandyty dwie dusze i dwa kotlety i ogolnie od cholery kamiennej krwi leży na wysypisku, to jest lepsze niż apteczka. Jak taką dusze lub dwie przyczepisz to chwila i jesteś zdrowy, chyba ze juz na wykończeniu jestes. Długo coś trwa leczenie tymi apteczkami, wiec wole na artefaktach jezdzic, prawie nic nie ważą a skuteczność mają dużo lepszą. coś czuje że z PPSZą dłuższą historie bede miał w tej grze, magazynek ma 71 pojemności. Ale sporo bym oddał za celownik optyczny do kałacha. Opłaca sie zmodyfikować kombinezon stalkera, pojemność na 7,5 magazynka sie zwieksza (7,5 ?) Za Blask Księzyca można wojskowy kupic, ale nie jest jakiś taki super,moze tylko o 5 ma wiecej wszystkiego, ale cięzko wdawać sie tu w bezpośrednią walke. Czekam na jakieś rodzynki.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez smok61 w 01 Maj 2012, 00:53

Celownik PSO-1 wymienić można już u Sidorowicza za artefakt. Zapomniałem już jaki, ale można się zapytać. Jest taka opcja dialogowa przy handlu artefaktami. Długo grałem z Abakanem i Bojowym Chaserem, ogólnie broni jest sporo, ale na początku lepiej mieć broń radziecką. Potem już amunicji jest pod dostatkiem. Sajgi nie polecam, bo używa magazynków. Każdy znaleziony magazynek można rozładować i potem wyrzucić. Teraz wracam z Jantaru.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 01 Maj 2012, 10:26

Przy próbie wczytania zapisu wywala:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
 

stack trace:


Dzieje się tak z sejwami zrobionymi przeze mnie. auto zapisy działają. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 01 Maj 2012, 10:26

A te recepty to serio działają? Czytałem, że jakiś artefakt można wrzucić do anomalii i po kilku minutach tworzy się nowy o lepszych właściwościach.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 01 Maj 2012, 11:12

Kurna u mnie sie jakaś zawiecha zrobiła, mam pare zapisów w barze,wychodze na powierzchnie i dostaje info ze jest zużyty kombinezon i promieniowanie mnie zabija, chociaz kombi mam nowy nie smigany, odpisuje 3 rózne zapisy i w każdym dzieje sie to samo :/
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez smok61 w 01 Maj 2012, 11:44

@Tormentor - Recepty działają. W encyklopedii masz spis recept, które zdobyłeś.
@Jerycho - Na tym etapie gry powinieneś mieć już artefakty zmniejszające radiację.
Ostatnio edytowany przez smok61, 01 Maj 2012, 12:34, edytowano w sumie 1 raz
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 01 Maj 2012, 11:56

@stalkier_100 musisz od nowa podstawkę sobie zrobić - masz ten sam błąd co u @Tormentora i @Jerycha - przeczytaj parę postów wcześniej.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 01 Maj 2012, 14:03

smok61 No jakos nie znalazlem po drodze takowych bo nie było. Ale za to kamienna krew i meduzy poniewierały sie pod nogami.
scigacz1975 przeczytalem wczesniejsze posty i nie widze odpowiedzi. Poziom ochrony mam dobry, bo mam nowy kombinezon. Wszystko po emisji w barze tak sie dzieje.
Powiedzcie mi do czego jest generator energii czy tam coś podobnego, zajumałem jednemu martwemu i nie wiem co to,ma swoj opis ale i tak nie wiem jak tego użyć
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 01 Maj 2012, 14:30

Generator jest do egzoszkieletu. A jak masz taką sytuację po emisji to znaczy że złapałeś za dużo w trakcie emisji. Cofnij się do zapisu przed i przeczekaj w miejscu gdzie się NPC w kupkę zbierają. Dobre są kropelki bo zdejmują promieniowanie i dodają kuloodporności ;)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez smok61 w 01 Maj 2012, 14:33

Lepsze artefakty zazwyczaj można znaleźć w mniej uczęszczanych miejscach. Jeżeli ustawi się w opcjach AMK - rzadkie schowki, to tam też można je znaleźć.
W tym modzie występują różne nieznane dotąd przedmioty np. Grawidysk, Mroczny sześcian, Generator pola ochronnego DSG-3RX/18 "Sentinel", Automatyczny system medyczny AMS-228.074-u "Healer". Może ten generator ma coś wspólnego z nimi. Pewności nie mam, bo jeszcze nic z tych rzeczy nie znalazłem.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 01 Maj 2012, 16:22

Nie pomogło:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\
 

stack trace:
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 3 gości