[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez BartusiekS w 29 Kwi 2012, 14:18

Modzik świetny, właśnie zasysam.
Tylko jedno małe pytanko: Da radę scalić moda z jakąś paczką tekstur? Bo zamierzałem dograć coś, by gra była "straszniejsza" :)
BartusiekS
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 07 Lut 2010, 16:21
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 13:14
Miejscowość: Oświęcim
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 29 Kwi 2012, 14:43

Jeżeli będziesz zmieniał same tekstury to tak. Shadery już są dodane więc tu nie ma sensu zmieniać. Polecam tekstury "Autumn Aurora" @Vandra (katalogi textures i levels) albo Absolute @CrommCruaca
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 29 Kwi 2012, 14:44

W jaki sposób ładujemy dubeltówkę, bo z konfigu wychodzi na to, że po staremu, ale u mnie to nie działa?
EDIT: :arrowd: No po prostu miodzio :P
Ostatnio edytowany przez nelson82, 29 Kwi 2012, 15:09, edytowano w sumie 1 raz
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 29 Kwi 2012, 14:47

Bo do dubeltówki i do obrzyna (a także niektórych z opisem w nazwie) jest śrut .410 a nie jak wcześniej cal.12
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez smok61 w 29 Kwi 2012, 15:01

"Obrzynów" są dwa rodzaje - na śrut .410 i śrut cal.12. Większość "śrutówek" jest dostępna w dwóch kalibrach .410 i 12 z tym, że kalibru 12 są mocniejsze.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 30 Kwi 2012, 17:19

Miał ktoś taką akcje ze jak wyszedł z podziemi na Agropromie i wszyscy żołnierze byli martwi ? Zasadniczo jak wychodziłem, to emisja sie zaczęła i nie wiem czy to ona ich załatwiła i elektro chimera ktora sie tam łajdaczyła :E No w każdym razie, zaoszczędziło mi to troche nerwów i czasu :P Winchester 1300 podczas wystrzału nie cofa mechanizmu pod lufą
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez dynio92 w 30 Kwi 2012, 17:24

Jestem na Agropromie, zabiłem wszystkich żołnierzy ale i tak kret mówi żebym pomógł po jakimś czasie wpadły 2 elektrochimery. Jedną załatwiłem ale wszyscy zginęli ,a drugiej za cholerę nie mogę ubic tylko trzaśnie mnie prądem i po mnie. Jak jestem na dachu to i tak mnie sięga.


Jerycho Ty byłes na Agropromie zabiłeś je?
dynio92
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2012, 12:50
Ostatnio był: 21 Mar 2013, 15:02
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 30 Kwi 2012, 17:42

Olałem je, jak ratowałem Kreta to jedna sie kreciła gdzies w okolicy. Jak wyszedłem z podziemi to była następna, ale nie wdawałem sie z nią w bliższy kontakt. Ciężko ją zniszczyć i municji szkoda. Z dalekiej odległosci wale do niej i tak mnie trafia prądem, wiec odpusciłem ją. Ganiała za jakimś psem, a potem zaczeli sie żołnierze pojawiać, to uciekłem bokiem.
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 30 Kwi 2012, 17:52

Na tę cholerę jedynie granat albo z granatnika. Jedna albo dwie będą na pewno w dziczy. Dalej nie doszedłem na razie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 30 Kwi 2012, 18:27

Elektrochimera to faktycznie ciężki przeciwnik, w Dziczy spawnuje się zawsze w podziemnym parkingu.
Ogólnie Chimera w tym modzie to dość powszechny mutant. Pijawek bardzo mało :(

Czasem dochodzi do dziwnej sytuacji, idę sobie i nagle odejmuje mi pół życia i mam zawirowanie ekranu, po sekundzie znów następuje niewidzialne uderzenie i ginę. Mam tak najczęściej jak wyświetli mi się komunikat o kombinezonie, mimo że go naprawiłem przed chwilą :)
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 30 Kwi 2012, 20:25

Mam podobnie, ekran pulsuje na biało i tak jakby mnie coś walneło, ale nie gine i nie odbiera mi zycia, chociaż w Kordonie miałem taką akcje ze odbieralo mi. W ogole zacięla mi sie strzelba i cały czas pokazuje ze mam 105 amunicji. Mam przypięte 2 blaski księżyca i 4 świecidełka, z początku jak biegałem męczyłem sie, teraz napieram i pasek biegu cały czas pełny jest, nawet nie drgnie, czy to jakoś z opóźnieniem dziala czy jak?
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 30 Kwi 2012, 21:22

Blask księżyca daje +11 do odporności na zmęczenie - widocznie masz ich tyle że kondycja nie spada. A to walnięcie to chyba ta adrenalina o której Twórcy pisali. Jakiś skrypt losowo to generuje.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości