[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 28 Kwi 2012, 22:55

Spawny mutków są bardzo losowe - spotkałem kilka burrerów na wysypisku przy posterunku powinności, a poltergeista przy lokomotywie w kordonie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 28 Kwi 2012, 23:19

Jest trochę niedociągnięć jak np. za mocna kosa(dwa ciosy powalają Chimerę i Burneike) Shotgun trochę słaby

Moc poszczególnych broni (także noża) można zmienić w plikach konfiguracyjnych (config/weapons), gdzie należy poszukać linijki
Kod: Zaznacz wszystko
hit_power = 0.75, 0.79, 0.85, 0.90

tutaj przykład z vanilli obrzyna BM-16.
Jak widać, są tu 4 parametry (w zależności od pozycji z jakiej strzelamy, np. przykucnięcie), ale można również wpisać jedną wartość, taką samą dla każdej postawy.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moda właśnie ściągnąłem i już na starcie pojawił się drobny problem. Otóż, nie mogę włączyć celownika w grze, tj. wchodzę w menu, zaznaczam celownik, klikam akceptuj ale po powrocie do gry nadal go nie widać, sprawdzałem nawet plik user.ltx i w nim celownik jest włączony. Ktoś jeszcze to ma?
@scigacz1975 - Wiesz o co chodzi? Niedawno walczyłeś z przywracaniem celownika.

EDIT; Ok, problem rozwiązany. Gdyby ktoś miał podobny problem to należy otworzyć plik collimator_binder.script (scripts) i odszukać w nim tej sekcji
Kod: Zaznacz wszystko
if crosshair == true then
     console:execute("hud_crosshair off")
a nastepnie wartość off zamienić na on
tak by ta sekcja wyglądała w ten sposób
Kod: Zaznacz wszystko
if crosshair == true then
     console:execute("hud_crosshair on")
Po uruchomieniu gry musimy jeszcze wejść w menu i ustawić ponownie opcję pokaż celownik.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 29 Kwi 2012, 10:01

No ja sobie przerwe chyba troche zrobie, bo od dwóch miechów ciągle napieram w Stalkera :) . Co do moda, to trzeba coś ze skokiem zrobić, bo upadek nie odbiera w ogole mocy, skoczylem z nasypu kolejowego z samej góry i nic mi sie nie stało. No i noc troche jasna jest. Czasami po emisji tworzy sie anomalia w wejsciu do Sidora :/ Deszczu nie można wyczuć, jak sie ma troche zużyty kombinezon, to szybko pada sie niszczy. A i dozymetr nie prądzi, przypiąłem do pasa i cisza jak jestem w pobliżu anomalii. Ogólnie mówiąc, widze ze mod jest nastawiony na prowadzenie ognia trybu snajperskiego, bo z wymianą magazynków w dużej strzelaninie nie ma co liczyć, no jak dla mnie.
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez smok61 w 29 Kwi 2012, 10:55

Jeszcze nie spotkałem się z takim modem, który by odpowiadał wszystkim. Tak jest i z tym modem.
Dozymetr nie wykrywa anomalii, tylko obszary o zwiększonej radiacji. Z tym trybem snajperskim, to masz sporo racji, ale nie ze względu na wymianę magazynków. Bardzo łatwo jest zginąć, albo uszkodzić skafander, co nie raz znaczy to samo.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 29 Kwi 2012, 12:20

Zobaczymy jak bedzie jak wyjde za Kordon, ogolnie lubie wszystkie questy wykonywać, jesli chodzi o magazynki, powiedzmy ze jesli bedzie duża akcja, to ciężko bedzie prowadzić ciągły ostrzał, bo w miare długo sie ładują.A snajperskim trybem sprzątać bedziemy z daleka. Nie wiem jak to bedzie w na placu w X16, gdzie same zombiaki są i trzeba troche wyładować tam ołowiu. Skafander chwila moment i sie tam skończy. Ogolnie fajnie, bo mod nastawiony na realistyke, czyli kwaśny deszcz, radioaktywny pył. Nie wiem jak w Barze, ale szkoda ze nie można broni sprzedać.
No każdy znajdzie coś co mu sie w modzie nie podoba, każdy ma swoje gusta.
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 29 Kwi 2012, 12:27

Po x16 najlepiej chodzić ze śrutówka.

W Barze na Arenie, podzczas walki nie dostajemy magazynku :) Trzeba norzem, ciachać no i bez kombinezonu można się przekręczić, bo tam też obowiązuje radiacja.

Pytanie do tych co grają.
Zdarza się wam, że mimo niezniszczonego kombinezonu wyświetla się komunikat "Kombinezon zniszczony nie zapewnia (...)"
Mam strój stalkera turysty. Pełny niebieski pasek. I załóżmy jestem w Barze, podczas skoku wyświetla mi się w/w formułka.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez dynio92 w 29 Kwi 2012, 12:57

Mam problem z celownikiem, jak zaznaczam celownik i włączam grę to i tak go nie ma. Patrze w opcjach i jest odznaczony. Wie ktoś czemu tak jest?
dynio92
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2012, 12:50
Ostatnio był: 21 Mar 2013, 15:02
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 29 Kwi 2012, 13:05

@Tormentor - musisz patrzeć na pasek kombinezonu obok minimapy, albo wejść do ekwipunku i sparwdzić ile procent ma jeszcze ochrony - pisze na zielono z prawej strony.

@Jerycho - te skoki, bieganie i brak obrażeń przy upadkach poprawione jest w nowej poprawce - ściągnij jeszcze raz ze spojlera download poprawkę i podmień.

@Nelson82 - Po to dodałem na samym dole dodatek celownik włączony. Zostawiłem oryginalny bo może ktoś lubi bez celownika, jak nie pasuje to sobie wrzuci z dodatku włączony i git.

BTW - normalnie po tylu godzinach byłbym już w Czerwonym Lesie albo Prypeci, a tak to dopiero idę do Baru. WOW.

Edit: @dynio92 - ściągnij sobie dodatek "Celownik włączony" i scal z modem (jak zapyta czy zamienić pliki dajesz tak na wszystkie)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez dynio92 w 29 Kwi 2012, 13:16

Dzięki, nie zauważyłem tego :D. Teraz to mi ułatwi grę.
dynio92
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 29 Kwi 2012, 12:50
Ostatnio był: 21 Mar 2013, 15:02
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 29 Kwi 2012, 13:25

Oba party sciągąć z fixem, czy bez fixa ?
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 29 Kwi 2012, 13:29

@Nelson82 - Po to dodałem na samym dole dodatek celownik włączony. Zostawiłem oryginalny bo może ktoś lubi bez celownika, jak nie pasuje to sobie wrzuci z dodatku włączony i git.

Noo, niby tak, zuważyłem to... teraz :) . W każdym razie problem i tak udało mi się rozwiązać, ale mam inne pytanie. W którym pliku jest określona prędkość działania apteczek? Pytam, bo jak jakiejś użyję to pasek zdrowia po - dłuuużższej - chwili zaczyna bardzo powoli rosnąć i nie wiem czy jest to efekt zmiany, którą wprowadza mod, czy może raczej, zwyczajnie odzyskuję zdrowie nawet bez użycia medykamentów, bo w podstawce tak było.
Czytałem poprzednie posty, więc działnie apteczek odpowiadałoby temu co pisałeś, ale wolę się upewnić, bo jeżeli mod okaże się tak stabilny jak do tej pory, to chyba zacznę go sobie lekko podkręcać.

Jerycho - wypakowujesz party tak jak zostało to opisane i dopiero na nie nakładasz (nadpisujesz) fix.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 29 Kwi 2012, 13:30

Tylko fixa ściągnij i scal. W nim wstawiam poprawki jakie wychodzą w trakcie grania.

Edit: GG sam nie odzyskuje zdrowia - sekcja zablokowana. Nie szukałem gdzie jest określona prędkość działania apteczek.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości