[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez r_populik w 26 Kwi 2012, 12:49

Albo mi się zdaje, albo apteczki nie działają. Jak one leczą - standardowo, czy jakoś wolniej ?
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 12:56

@Tormentor musisz jeszcze raz zrobić przeróbkę podstawy wg. drugiego sposobu z drugiego posta - działa na 100% a reszty sposobów nie próbowałem. Wtedy dopiero wrzucić moda i zacząć nową grę.

Apteczki działają wolniej (dużo) i po użyciu spada kondycja. Nie można też jakiś czas używać głównej broni i granatów.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez r_populik w 26 Kwi 2012, 12:58

To u mnie coś jest nie tak. Jak użyję apteczki kompletnie nic się nie dzieje i mogę używać broni.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 26 Kwi 2012, 13:04

Jak na razie rzeźnickie są ten bugi :D
Kolejny to taki, że za każdym razem gdy chcę wczytać grę wywala mnie. Quickload również.
Spróbuje drugiego sposobu, z tym, że ten wydaje się być bardziej skomplikowany.


ścigacz@ masz na myśli sposób 2 by KOBAL ?
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez r_populik w 26 Kwi 2012, 13:24

Ok, poza apteczkami, które nie chcą działać (myślałem, że to może kwestia tego, że te apteczki były znalezione - jednak te które dostałem w nagrodę od Wilka też nie działają) nie wiedzieć skąd się napromieniowuję. Deszcz przestał padać, siedzę na wszelki wypadek pod dachem, wypiłem jedną, drugą, trzecią wódę, a promieniowanie ciągle rośnie. A leczyć się nie ma czym. Rzeźnia przeszła moje oczekiwania.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez smok61 w 26 Kwi 2012, 13:56

Promieniowanie jest cały czas. Podstawa to pancerz. Kurtka bandyty kiepsko chroni od wszystkiego. Radzę od razu poszukać w wiosce Kombinezonu najemnika i szanować go tzn. nie dopuszczać do zniszczenia. Zniszczony nie chroni przed niczym. Radzę też poszukać lepszego artefaktu już na Kordonie i wymienić na pancerz. Nie śpieszyć się z pójściem na Wysypisko, bo bez lepszego ekwipunku nie ma szans na przeżycie.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 15:21

@Tormentor tak - chodzi o sposób drugi by @Kobal. - po przerobieniu tym sposobem gram w tego moda już od tygodnia i zero dziwnych wylotów. Masz źle zrobioną podstawkę i dlatego masz takie problemy - w czasie testów mod okazał się bardzo stabilny. Można spokojnie używać quicksave i nie psuje zapisów.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez r_populik w 26 Kwi 2012, 16:02

A co z apteczkami (i prawdopodobnie antyradem) ? Bo już głupieje. Tylko ja tak mam, czy co ? Apteczki i antyrad w ogóle nie działają. Dla porównania leczenie bandaża jest widoczne i wyraźne, choć nieznaczne, podobnie odejmowanie napromieniowania flaszką. Natomiast użycia apteczki i antyrada nie powoduje niczego.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 26 Kwi 2012, 17:13

scigacz@
Masz może kopię zapasową tej paczki? Cholera nie czaje, plik niby jest do pobrania ale podczas downloadu pisze mi, że paczka ma rozmiar 0 kb i automatycznie wskazuje zakończenie zasysania. Wygląda to tak jakby się ulotniło wszystko z tego rar'a :/
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 17:31

Działają na 100% tyle że musisz chwilkę poczekać (ze 2-3 minuty) zanim podskoczy o 1 kreseczkę na pasku. Przywrócenie zdrowia w całości to pewnie z 15-20 minut. A najlepiej znaleźć spokojne miejsce i iść spać na ten czas.

Edit: @Tormentor mam na dysku - zaraz wrzucę na jakiś serwer i dodam do downloadu w pierwszym poście. Zajrzyj za jakieś 20 minut bo to ma trochę.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez r_populik w 26 Kwi 2012, 17:48

Skoro aż tak wolno działają to wypadałoby pozbawić możliwości leczenia bandażem, bo ich działanie jest znacznie szybsze oraz odpromieniowywania się wódką.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 26 Kwi 2012, 18:02

Ale bandaże leczą tylko ułamek procenta - zatrzymują krwawienie i tyle. Zresztą apteczki to np. leki na krzepliwość, które muszą mieć chwilę na zadziałanie a bandażem zrobisz sobie opatrunek w parę minut - nie :?: Natomiast jeżeli pozbawisz wódkę właściwości anty-radiacyjnych to skasujesz jeden z estereggów. Zresztą za dużo tej wódy nie wypijesz bo zejdziesz zaraz z głodu - wóda wzmaga ssanie w żołądku :E
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości