Większość gier MMORPG ma[4]:
styl gry oparty na grze fabularnej np. Guild Wars czy World of Warcraft, czyli: zadania do wypełnienia, wrogowie do pokonania, coraz to nowszy ekwipunek do zdobycia, uzyskiwanie kolejnych poziomów doświadczenia;
system rozwijania postaci: wzrost umiejętności i/lub poziomu postaci, dzięki zdobytym punktom doświadczenia;
ekonomię opartą na handlu między graczami lub między graczami a NPC-ami;
system gildii lub klanów, do których mogą dołączać gracze;
Mistrzów Gry, którzy nadzorują świat gry.
administratorów, którzy nadzorują pracę serwera gry.
exid napisał(a):No nie pogadasz z ludzmi poniżej 25 roku życia...
exid napisał(a):Takim osobom powinno się nieco ograniczyć godziny spędzane przy grach komputerowych.
ale popełniasz kilka błędów, które MOIM ZDANIEM (i nie wypije ci z tego powodu kozaka) mogłyby zepsuć co nieco.
Takie drużyny mogłyby konkurować ze sobą w specjalnych, oderwanych od fabuły trybach, typu deathmatch
Wszystko sie sprowadza do survivalu i kooperacji
właśnie wymieniłeś niemal wszystkie elementy gameplayu, które kompletnie niszczą założenia Zony
ale nie wydaje się wam, że STALKER 2 to będzie ostatnia część?
r3cord napisał(a):Podobno dziś ma byc oficialne oświadczenie w sprawie s2
http://gsc-fan.com/landing/countdown/
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość