[982]
; cse_abstract properties
section_name = actor
name = zaton_actor
position = 256.240051269531,19.8124237060547,550.824279785156
direction = -0.0120869996026158,2.81339907646179,-0.0158249996602535
s_flags = 0x29
; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 292
distance = 38.5
level_vertex_id = 1405060
object_flags = 0xffffffbf
; cse_visual properties
visual_name = actors\stalker_neutral\stalker_neutral_1
; cse_alife_creature_abstract properties
g_team = 0
g_squad = 0
g_group = 0
health = 1
dynamic_out_restrictions =
dynamic_in_restrictions =
upd:health = 1
upd:timestamp = 0xc2ba3333
upd:creature_flags = 0x99
upd:position = 256.240051269531,19.8124237060547,550.824279785156
upd:o_model = 0
upd:o_torso = 2.81339907646179,-0.0120869996026158,0
upd:g_team = 0
upd:g_squad = 0
upd:g_group = 0
; cse_alife_trader_abstract properties
money = 15000
trader_flags = 0
character_profile = actor
cse_alife_trader_abstract__unk1_u8 = 1
; cse_ph_skeleton properties
; cse_alife_creature_actor properties
upd:actor_state = 0
upd:actor_accel_header = 0
upd:actor_accel_data = 0
upd:actor_velocity_header = 0
upd:actor_velocity_data = 0
upd:actor_radiation = 0
upd:actor_weapon = 215
upd:num_items = 0
; se_actor properties
nelson82 napisał(a):Koledze chodzi chyba o komendę (ewentualnie jakiś skrypt) dla ustalenia aktualnej pozycji na mapie. Tutaj (3 post) masz sposób z działu dla SOC, ale nie wiem czy zadziała na Zewie.
----------------------------------------------------
Sprawdziłem i działa, trzeba tylko wpisać komendę rs_cam_pos on i rs_cam_pos off gdy chcemy wyjść.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość