[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gavdylenko w 13 Kwi 2012, 16:44

U mnie było tak podszedłem do tego gościa przy wejściu mówię tam co trzeba idę do tego gościa(handlarza) mówię mu PRAWIDŁOWO tą nagrodę za przesyłkę i idę do tego szefa i on daje mi zadanie
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez gosciu121 w 13 Kwi 2012, 16:48

A na jakim etapie gry byłeś?
Awatar użytkownika
gosciu121
Stalker

Posty: 150
Dołączenie: 07 Sty 2010, 21:32
Ostatnio był: 12 Wrz 2014, 08:46
Miejscowość: Чернобыльская АЭС
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 8

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gavdylenko w 13 Kwi 2012, 16:52

Przed misją ze znalezieniem Rogowca
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez gosciu121 w 13 Kwi 2012, 17:16

No to nie wiem co jest nie tak... sprawdzę z wyborem prawidłowej nagrody :X
Awatar użytkownika
gosciu121
Stalker

Posty: 150
Dołączenie: 07 Sty 2010, 21:32
Ostatnio był: 12 Wrz 2014, 08:46
Miejscowość: Чернобыльская АЭС
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 8

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gavdylenko w 13 Kwi 2012, 18:44

Mam pytanie gram już na free gameplay i zlokalizowałem 2 niby olbrzymy standardowo zacząłem je atakować i w połowie walki schowała mi się broń nie wypadła ani nic,ale nie mogę wyciągnąć żadnej broni a po chwili znowu mogę.O co chodzi?Czy to bug?I co robić
A i na ekranie po prawej pokazuję się taki przechylony pistolet najpierw czerwony,żółty,aż w końcu zielony i mogę wyciągnąć broń.
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez apg2312 w 13 Kwi 2012, 18:53

To skutek działanie nibyolbrzymów. Właśnie tak ma być. Atakuj je z dalekiego dystansu, granatami lub RPG.
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Azot w 13 Kwi 2012, 21:16

Widzę panowie że każdy gra nie jestem pewien czy na pewno na wersji 2.2 ale zastanawia mnie czy wszyscy gracie na wersji rosyjskiej czy może jest zangielszczenie? Bo nad polska wersją pracę nadal trwają.
Awatar użytkownika
Azot
Stalker

Posty: 167
Dołączenie: 25 Lip 2011, 18:34
Ostatnio był: 27 Mar 2017, 06:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 67

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez apg2312 w 13 Kwi 2012, 21:23

I po co wprowadzasz ludzi w błąd ? :P
Polonizacja SGM 2.2 jest już zrobiona i można ją już pobrać :)
http://www.stalkerteam.pl/topic/3927-sigerous-mod-22-opis-polonizacja-i-linki/page__view__findpost__p__38881
Ostatnio edytowany przez apg2312, 14 Kwi 2012, 22:00, edytowano w sumie 1 raz
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Azot w 13 Kwi 2012, 21:29

O kurka przepraszam jak ostatnio kilka dni temu na forum zasięgałem informacji spolszczenie było ukończone w 85%
Awatar użytkownika
Azot
Stalker

Posty: 167
Dołączenie: 25 Lip 2011, 18:34
Ostatnio był: 27 Mar 2017, 06:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 67

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noisy w 17 Kwi 2012, 14:26

Doszedłem do pola minowego chroniącego baze bandytów na bagnach i za chiny nie mam pomysłu jak wejść do bazy, pole minowe jest tak "utkane" ze nie ma jak wejsc. Ma ktoś jakis pomysł?
Próbowałem rozbic z RPG ole, granatami i nic :/

Gdyby to komus było pomocne to:

klucz do sejfu w ATP znajduje sie w budynku obok sejfu, trzeba wejsc na góre drabina i jest w plecaku.
klucz do bramy na bagna jest w skrzynce w budynku obok bramy.
Sensor wykrywacza min jest obok zawalonego mostu na bagnach trzeba wejsc do tunelu na mapce jest podpowiedz którędy wejść, dziura w siatce. Najpierw lepiej wrzucic tam granat bo jest mina niedaleko wejscia.
Jest jeszcze zadanie u handlarza o artefakt jest on obok wioski w takim miejscu gdzie jest silne promieniowanie i sporo anomalii za bunkrem "sidorowicza" :)

Za ten post noisy otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Lucjusz.
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Azot w 20 Kwi 2012, 20:38

Jeszcze nie dostarczyłem sensora ale już go znalazłem więc jesteśmy mniej więcej na tym samym poziomie rozgrywki. Z tego co piszesz doszedłeś do pola minowego, więc użyj wykrywacza który powinieneś dostać u mechanika na południowym posterunku jak mu dostarczysz sensor.

Za ten post Azot otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gavdylenko.
Awatar użytkownika
Azot
Stalker

Posty: 167
Dołączenie: 25 Lip 2011, 18:34
Ostatnio był: 27 Mar 2017, 06:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 67

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noisy w 21 Kwi 2012, 09:36

Mam wykrywacz :) poprostu jest tak gęsto od min ze nie ma jak przejsc, ale ok juz sobie poradzilem. Wejscie jest od tyłu obok transformatora z cegły przy płocie. Niestety nie da sie przejsc niezauważonym i trzeba podjac walke z bandytami co nie bedzie łątwe bo nie ma pola manewru ani osłon.
Dalej ładunek znajduje sie na terenie bagien i musimy go znalezc radarem :) podpowiem tylko ze nie jest na zadnej z oznaczonych okręgiem lokacji zeby nie psuc zabawy w poszukiwacza. :E
Później na zatonie i jupietrze jest jak we wcześniejszej wersji ale z małymi bonusami. Mutanty są odporniejsze.
Jeszcze co do kombinezonu bo startuje sie z dosc kiepskim. Obok mostu w kordonie jest tunel i tam w nim jest kombinezon najemników w skrzyni.
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości