Frakcja: Wilki
Frakcja składająca się z byłych członków frakcji: Samotnicy, Wolność, Powinność, a nawet Bandytów.
Do każdej frakcji, oprócz Monolitu i Wojska mają neutralne nastawienie, przyjacielskie do samotniczych myśliwych.
Wilki nie mają bazy, ciągle się przemieszczają i utrzymują kontakt przy pomocy PDA. Nie znamy przywódcy, równierz podróżuje na szlaku. Wilki badały zachowanie mutantów i anomalii, wiedzą więcej niż ktokolwiek inny, dzielą się swoją wiedzą z samotniczymi myśliwymi. Wilki potrafią oskórowywać wiele mutantów, dzięki czemu teraz na rynek trafiły skóry z pijawki, zapewniające dobre maskowanie. Frakcja ta potrafi pozyskiwać półartefakty z wielu miejsc, chociażby szukając poanomalijnego śluzu pod korą drzew. Wilki zwykle trzymają się zdala od reszty ludzi, podróżują sami, jako pustelnicy, czasami można zobaczyć czteroosobowe grupki. Raz na jakiś czas cała frakcja spotyka się gdzieś tam... Wilki są też (ZAWSZE!) świetnymi technikami, potrafią (ZAWSZE!) zrobić coś z niczego i czasami nawet sami potrafią ulepszać swoje rzeczy. Wilki unikają starć z ludźmi i atakują tylko, jeśli zostaną zaatakowani.
Zbroje: Te, w których przyszedłeś, tylko z naszytą naszywką wilka; lub: Psies- Lekki pancerz wzorowany na kombinezonie "Świt", w barwach szaro-czarnych, dający dobrą ochronę przed kłami i pazurami; Wilk- Średniej ciężkości pancerz w barwach szaro-czarnych, przypominający w wyglądzie trochę grubszy pancerz "Świt", dający bardzo dobrą ochronę przed kłami i pazurami, oraz średnią ochronę przed anomaliami; Wilkołak(Wolverine)- Pancerz "Świt", w kolorach szaro-czarnych, cały pokryty opancerzeniem, daje świetną ochronę przed kłami i pazurami, średniego poziomu ochronę przed anomaliami i posiadający wkładki kuloodporne, dające ochronę przed kulami pistoletów o kalibrze 9x18, oraz 9x19.
Uzbrojenie: To co sobie kupią, ale ich zestawy to zwykle: strzelba+karabin szturmowy, lub karabin szturmowy+karabin snajperski, lubią równierz noże, dobre do polowania.
Potrafią robić np. nakolanniki z opony, wystarczy pociąć, dodać gumkę i voila!
Wilki traktują siebię jako rodzinę, mówią do siebię "bracie", jeśli chcą przebywać w grupie, zwykle wolą przebywać w towarzystwie innych wilków.
Wilki nie mają motta, wierzą, że każda osoba ma własne.
Wilki nie przyjmują ludzi złych: Osób, które kradną, wpędzają w zasadzki, rabują, napadają i zabijają ludzi
Bez Powodu. Dlatego też w ich frakcji najmniejszy odsetek członków stanowią byli bandyci- niewielu bowiem z nich zdołało wrócić na dobrą drogę.
Wilki to idealiści i większość z nich wierzy w anarchię, lub południowoamerykańską(Kubańską) wersję komunizmu.
Nastawienie do poszczególnych frakcji:
Monolit:
WrógSamotnicy:
Neutralny PrzyjacielskiBandyci:
Neutralny WrógCzyste niebo:
NeutralnyRenegaci:
Neutralny WrógPowinność:
Neutralny Przyjacielski (niektóre oddziały)
Wróg(skorumpowani)
Wolność:
Neutralny Przyjacielski (Pewne postaci)
Północ:
Neutralny 40%frakcji
Przyjacielski 60%frakcji
Gońce:
Przyjacielski (poprostu przemierzają sobie zonę
)
Nastawienia do reszty frakcji nie znam, jeśli ktoś nie zgadza się z moimi nastawieniami do jego frakcji, to mogę zmienić/usunąć
.