Unreal Engine

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: Unreal Engine

Postprzez Kpuc w 08 Kwi 2012, 21:01

Aby stworzyć tak dopracowany świat trzeba włożyć sporo pracy i czasu, dziś gry są robione na łeb na szyje byle by wydać i zgarnąć kasę. Bardzo dobrze że silniki graficzne oferują takie możliwości ale to się nie bardzo przekłada na to co dostaniemy. Tym bardziej że większość gier jest robiona pod konsole, a wydawcy nie chce pakować pieniędzy w 2 oddzielne wersje.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Reklamy Google

Re: Unreal Engine

Postprzez paintball_0 w 08 Kwi 2012, 21:33

To wszystko prawda, ale zważcie, że to nie będzie pierwsza taka zagrywka. Gears of War wyszło na PC, żeby zyskać sobie fanów i zaciągnąć ich za pomocą dwójki do x360.

Myślę, że dostaniemy NAPRAWDĘ porządną gierkę. Ale zostanie ona tak zaprojektowana, żeby być częścią czegoś większego. I założę się o każde pieniądze, że to "coś większego" będzie już tylko na konsole. Nie ważne jakie. Ważne, że nowa gra Epica służy za przynętę. Tyle już razy PC zostało skrzywdzone skokiem na łatwą kasę, że właściwie ufam już tylko VALVe i CD Projekt.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: Unreal Engine

Postprzez meJKu w 08 Kwi 2012, 21:36

Ja przeczuwam, że dostaniemy coś związanego z techdemem "Samarytanin". Epic już w przeszłości pokazywało różne techdema (np Gears of War), zarzekało się, że nie pochodzi to z żadnej gry, a potem wiadomo co otrzymaliśmy ; )
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: Wczoraj, 12:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: Unreal Engine

Postprzez kis104 w 08 Kwi 2012, 22:54

Masz racje, CryTek początkowo wypuszczało swoje dema z pokazywaną plażą i innymi efektami CryEnginu, np z pokazówką efektów nieba, ich ruch związany z ruchem Coriolosa (mam nadzieje ze sie nie myle ; )), różne typy oświetlenia. Możliwe, że samarytanin też pochodzi z jakiejś gry, ale tak trochę mi przypominał Deus Exa i Prototypa ;p
Prawdziwy Stalker powinien zrobić w życiu trzy rzeczy:
1.Zabić chimerę.
2.Przetrwać emisję.
3.Wypić 5 kozaków czasie krótszym niż 3 minuty.
Awatar użytkownika
kis104
Łowca

Posty: 425
Dołączenie: 31 Maj 2010, 18:56
Ostatnio był: 17 Lip 2024, 18:33
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 43

Re: Unreal Engine

Postprzez paintball_0 w 09 Kwi 2012, 09:49

Wątpię, żeby Samarytanin był naprawdę brany pod uwagę jako kandydat na grę. W tym przypadku wierzę Epicowi, że wcale nie zamierzali wychodzić z tym projektem poza ramy tech- dema. Oczywiście to się zmieniło pod naporem chętnych na grę w klimatach dema. Ale to już inna historia.

CryTek naprawdę robiło po prostu własny silnik graficzny i czysty przypadek zadecydował o tym, że powstał FarCry. Nikt tutaj nie planował w tajemnicy bóg wie czego. Nie doszukujcie się ukrytych znaczeń tam, gdzie ich nie ma.

A co do pierwszych demek CryEnginu, to połowa tych zapowiadanych innowacji nigdy się nie pojawiła. W żadnej części FarCry. ;) Przetrwały tylko fizyka i rozległe mapy. Zero Coriollisa, zero dynamicznej pogody. Nie pamiętam co jeszcze obiecywano, pamiętam natomiast, że czułem się nieco zawiedziony.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: Unreal Engine

Postprzez KoweK w 09 Kwi 2012, 13:56

paintball_0 napisał(a):W żadnej części FarCry. ;) Przetrwały tylko fizyka i rozległe mapy. Zero Coriollisa, zero dynamicznej pogody. Nie pamiętam co jeszcze obiecywano, pamiętam natomiast, że czułem się nieco zawiedziony.

To, że się nie pojawiło, nie oznacza, że silnik tego nie obsługuje.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5672
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 03:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: Unreal Engine

Postprzez meJKu w 09 Kwi 2012, 14:01

paintball_0 napisał(a):A co do pierwszych demek CryEnginu, to połowa tych zapowiadanych innowacji nigdy się nie pojawiła.

Z chęcią bym zobaczył te prezentacje. Masz może jakieś linki do nich?

A z tego co pamiętam z UT3 też było tak samo. Najpierw jakieś pojedyncze obrazki w sieci, pierwsze prezentacje o tej tematyce, a dopiero potem zapowiedź UT3.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: Wczoraj, 12:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: Unreal Engine

Postprzez kis104 w 10 Kwi 2012, 01:05

FarCry 2 działa na innym silniku (Dunia Engine) niż FC1 i Crysisy. Poza tym pełna moc ulepsoznego wówczas autorskiego silnika Cryteku została ujawniona dopiero w Crysisie i dodatku Warhead. Oczywiście nie uwierze, że grałeś na najwyższych skoro piszesz, że silnik nie obsługuje np efektu Coliorossa. Zauważyłbyś to sam. Ja akurat miałem okazję zagrać na Extreme (naaajwyższe ustawienia) tylko 2 razy na zlocie fanow gier w stolicy i muszę przyznać, że żadna gra pod względem grafiki i możliwości nie dorasta Crysisowi do pięt, a C2 to po prostu krok wstecz.
Niemniej jednak udostępnienie CryEnginu 3 było świetnym posunięciem i możemy oczekiwać już zalewu gier ze świetną grafiką (oczywiście jeśli twórcy będą posiadali na tyle duże doświadczenie żeby mądrze go wykorzystać).
Prawdziwy Stalker powinien zrobić w życiu trzy rzeczy:
1.Zabić chimerę.
2.Przetrwać emisję.
3.Wypić 5 kozaków czasie krótszym niż 3 minuty.
Awatar użytkownika
kis104
Łowca

Posty: 425
Dołączenie: 31 Maj 2010, 18:56
Ostatnio był: 17 Lip 2024, 18:33
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 43

Re: Unreal Engine

Postprzez impulse_101 w 18 Maj 2012, 11:33

Sa pierwsze screeny z techdema UE4.0:
Klik!
Z tego co można wywnioskować to zwiększona ilość poligonów (pewnie teselacja na szersza skale), animacje oparte na cząsteczkach oraz bardziej dopracowany DoF :D
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: Unreal Engine

Postprzez meJKu w 08 Cze 2012, 13:09

Mocie technologie nowej generacji :F Chce więcej interakcji z otoczeniem!

Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: Wczoraj, 12:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: Unreal Engine

Postprzez Kpuc w 08 Cze 2012, 13:26

Dema technologiczne zawsze są napakowane efektami.
Autorzy chcą pokazać jak niecewiącej, co ich silnik potrafi.
Nie bardzo przekłada się to na gry.
Choć są wyjątki jak Crysis

Uwagi moderatora:

Wierszyk piszesz, że tak entery stawiasz?
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Unreal Engine

Postprzez impulse_101 w 09 Cze 2012, 11:06

Dobrze ze maja zupełnie zrezygnować z stosowania wypalanych lightmap na rzecz dynamicznego oświetlenia. To już zaczynało być żałosne z tymi statykami i brakiem DMM w grze. :facepalm: A jeszcze jak się skrytykowało takiego skyrima lub borderlanda to obraza majestatu :P
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości