[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Domianos w 03 Kwi 2012, 20:52

W informacji wystarczyło kliknąć na zdjęcie i pokazał się ten sam filmik co rok temu ;)

smoq2 - chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sprawa z frakcją wojsko.
1. Czy w przyszłości będzie możliwość przyłączenia się do nich?
2. Dla Powinności ta frakcja powinna być neutralna. Dlaczego tak nie jest?

Do reszty graczy - jak można zdobyć SVD i SA LAV/Wał ?
Awatar użytkownika
Domianos
Łowca

Posty: 407
Dołączenie: 23 Lis 2009, 22:32
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 18:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 28

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kolokolo98 w 03 Kwi 2012, 20:58

Rumcajs93 napisał(a):No ale kolego dodanie rostoku zakłóciło by wojny frakcji.
Wolność atakując bandytów musiały by przejść przez to terytorium, ale i bandyci musieli by zasuwać przez bar na magazyny - to spowodowałoby liczne walki na terytorium Rostoku lokacja zamieniła by się w jedno wielkie pole bitwy, dodając do tego mnogość zabudowań walki będą ciągnęły się przez wieczność. Ale należy pamiętać że z Rostoku było równie wyjście na Jantar poprzez Dzicz.

Efektem byłoby działanie na terytorium baru 3 wrogich frakcji, i gdzie tu znaleźć miejsce na chwilę odpoczynku?

Nowe przejścia?
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 03 Kwi 2012, 21:04

Rumcajs93 napisał(a):No ale kolego dodanie rostoku zakłóciło by wojny frakcji.
Wolność atakując bandytów musiały by przejść przez to terytorium, ale i bandyci musieli by zasuwać przez bar na magazyny - to spowodowałoby liczne walki na terytorium Rostoku lokacja zamieniła by się w jedno wielkie pole bitwy, dodając do tego mnogość zabudowań walki będą ciągnęły się przez wieczność. Ale należy pamiętać że z Rostoku było równie wyjście na Jantar poprzez Dzicz.

Efektem byłoby działanie na terytorium baru 3 wrogich frakcji, i gdzie tu znaleźć miejsce na chwilę odpoczynku?

W sumie ten scenariusz brzmi całkiem fajnie, tylko trzeba by pozmieniać i przebudować kierunki ekspansji frakcji , dodania nowych postaci, testy ,no jakieś 2 tygodnie smoq2 na pewno się zgodzi :E


Wojsko- nie jest frakcją grywalną i nigdy nie będzie jaki pisał smoq2
"SVD i SA LAV/Wał"- można chyba kupić u Najebnika
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez DJ[Zone] w 03 Kwi 2012, 21:05

Domianos SVD/LAV np ze schowków LAV od bandytów tez

Duty fakt dobry scenariusz a Samotnicy mogli by przesiadywać w Barze 100 radów albo jakoś tak

QUESTION TO smoq2

Czy narazie bedziesz robić tylko poprawki i dodawał bajery czy w późniejszym czasie zamierzasz stworzyć coś wiekszego typu:
dodanie starej lokacji, zmiana fabuły, nowa frakcja , rozwinięcie systemu XP(nie nie chodzi o system operacyjny..) czy cos takiego?

PS: Nie można by było przenieść parametrów Chimery z CoP'a bo jakoś tak zaje*iście szybko biega i skacze a obrażenia mogą zostać. Jeśli nie podoba ci się ta zmiana to spoko

Za ten post DJ[Zone] otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Domianos.
DJ[Zone]
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 15 Mar 2012, 20:06
Ostatnio był: 21 Cze 2015, 16:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Domianos w 03 Kwi 2012, 21:16

Leci kozak dla pana

Wracając do Rostoku - odpowiednie ustawienie respawnu twojej i wroga frakcji rozwiązałoby sprawę lub można zmienić początkowe ustawienia frakcji na takie jak w soc i tak już smoq2 zmienił bandytów, stalkerów, i wolność.
Awatar użytkownika
Domianos
Łowca

Posty: 407
Dołączenie: 23 Lis 2009, 22:32
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 18:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 28

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kenzelek w 03 Kwi 2012, 21:49

Rostok mógł by mieć cechy Składu czyli zakaz walk na jego terenie.Ale także zakaz ekspansji przez niego.

:D
Kenzelek
Stalker

Posty: 103
Dołączenie: 24 Mar 2012, 19:48
Ostatnio był: 31 Mar 2020, 14:49
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 03 Kwi 2012, 22:02

Kenzelek napisał(a):Rostok mógł by mieć cechy Składu czyli zakaz walk na jego terenie.Ale także zakaz ekspansji przez niego.

:D

Znaczy się co, byłby, ale by go nie było, tak :facepalm:
Rostok jako pole bitwy albo wcale....ale i na to bym nie liczył.
Dodał bym tam handlarza skupującego artefakty po dobrej cenie dla jakiejś np: korporacji co urozmaiciło by jeszcze rozgrywkę.
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kenzelek w 03 Kwi 2012, 22:18

Zle mnie zrozumiałeś...
Kenzelek
Stalker

Posty: 103
Dołączenie: 24 Mar 2012, 19:48
Ostatnio był: 31 Mar 2020, 14:49
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez DJ[Zone] w 04 Kwi 2012, 12:55

Chodzi ci o to, że oddziały frakcyjne mogą przez niego przechodzić ale nie mogą na jego terenie walczyć tak? Tak jak NPC przy barze w Składzie(Wojsko, Opór, Czyste Niebo itd...) nie walczą ze sobą. Tak?
DJ[Zone]
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 15 Mar 2012, 20:06
Ostatnio był: 21 Cze 2015, 16:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Eleventh w 04 Kwi 2012, 13:01

Podczas gdy walczę z pseudo-gigantem gra przestaje odpowiadać lub wyskakuje mi bugtrap.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ar sky\gamedata\scripts\xr_monster_combat_new.script:856: attempt to index field '?' (a nil value)


Jak widzę jest to jakiś błąd w skrypcie związany z mutantem. Prawdopodobnie z pseudo-gigantem. Czy można to naprawić jakoś ? Z góry mówię, że nie posiadam innych modów zainstalowanych w Cs. Pomoże ktoś ? :wódka:
Awatar użytkownika
Eleventh
Tropiciel

Posty: 202
Dołączenie: 15 Cze 2011, 16:07
Ostatnio był: 18 Lis 2020, 12:05
Miejscowość: Opalenica
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 77

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kenzelek w 04 Kwi 2012, 13:58

DJ[Zone] napisał(a):Chodzi ci o to, że oddziały frakcyjne mogą przez niego przechodzić ale nie mogą na jego terenie walczyć tak? Tak jak NPC przy barze w Składzie(Wojsko, Opór, Czyste Niebo itd...) nie walczą ze sobą. Tak?


Dokładnie tak!
Kenzelek
Stalker

Posty: 103
Dołączenie: 24 Mar 2012, 19:48
Ostatnio był: 31 Mar 2020, 14:49
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Kwi 2012, 15:02

@ Kenzelek & DJ[Zone] - Bardzo bym chciał dodać nowe regiony, ale niestety nie potrafię łączyć siatki AI między dwoma różnymi mapami. Oznacza to, że tylko gracz i kompani mogliby przechodzić pomiędzy nowo dodanymi mapami, a reszta NPC nie potrafiłaby tam wejść, ani stamtąd wyjść. Z tego właśnie powodu, raczej się to nie stanie.

@ Eleventh - Poczekaj do weekendu. Wrzucę wtedy oficjalny patch.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Eleventh, Idek.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości