[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Facek18 w 01 Kwi 2012, 15:12

no tego pliku też nie mam

dobra zainstalowałem spolszczenie od moda Priboi story i zaczeło działać po polsku ale podczas wczytywania gry znów brakuje teksturki jakiejś
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'ui\ui_inv_belt_w_slots'


czy są jakieś działające i aktualne linki do ściągnięcia tego moda ze spolszczeniami i fixami i co tam jeszcze musi być

Uwagi moderatora:

Logi w [code], nie [quote], poprawiam. - Wheeljack
Facek18
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2007, 09:49
Ostatnio był: 17 Lis 2014, 20:33
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 01 Kwi 2012, 15:45

Wiesz co ściągnij sobie moda z drugiego linku z mojego podpisu - to jest OL plus AMK i będzie Ci chodził bez problemu

Edit: polecam wersję summer spakowaną do plików dbx - chodzi stabilnie i ma najnowsze łatki - nie tworzysz gamedaty tylko przerzucasz do folderu z grą pliki gamedata.db
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Facek18 w 01 Kwi 2012, 17:59

Ale to wtedy nie będzie tego grona nowych broni a ja to uwielbiam. ściągnołem na nowo tego moda i nadal mam brak tej teksturki
Facek18
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2007, 09:49
Ostatnio był: 17 Lis 2014, 20:33
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 01 Kwi 2012, 18:11

http://speedy.sh/Bxu3u/ui-inv-belt-w-slots.dds - też musisz zmienić nazwę na ui_inv_belt_w_slots.dds
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Facek18 w 01 Kwi 2012, 20:51

ehh znów przy samej końcówce gdy pisało wchodzisz do zony pokazało sie
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_stalker.script:184: attempt to index global 'tvirus' (a nil value)
ale z tego co widze to ten plik tam jest
Facek18
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2007, 09:49
Ostatnio był: 17 Lis 2014, 20:33
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 01 Kwi 2012, 21:09

A nie przerzuciłeś czasami bind_stalker.script z Priboy-a? W Oblivionie nie ma tvirusa - z tego co kojarzę to był właśnie w Priboy Story
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Facek18 w 01 Kwi 2012, 21:11

ale ja tylko spolszczenie od PS dałem bo inaczej to nawet filmików nie miałem
Facek18
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2007, 09:49
Ostatnio był: 17 Lis 2014, 20:33
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Kashim w 02 Cze 2012, 19:09

Wy też macie kłopot z misją w x18? jak zabije burrera i mdleje to u mnie już już nie wstaje. Da się jakoś naprawić ten błąd.

***

Witam. Grałem w O.L. Ultimate ale jest w nim błąd dotyczący głównej fabuły(nie można ukończyć misji w x18), chciałbym abyście mi polecili wersje O.L. jak najbardziej podobną do Ultimate (żeby była cała nowa broń,możliwość zapraszania do drużyny i tworzenia artefaktów oraz te wszystkie nowe mutanty,trofea z mutantów i oczywiście blowouty). Z góry dziękuje. Pozdrawiam Kashim
Kashim
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 01 Cze 2012, 14:21
Ostatnio był: 19 Mar 2013, 23:24
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez wiewiur551 w 03 Cze 2012, 01:02

Jest możliwość ukończenia go. W x18 kiedy postać mdleje i nic dalej się nie dzieje robisz quicksave i quickload. powinno działać.

Za ten post wiewiur551 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kashim.
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Kashim w 04 Cze 2012, 17:16

Dzięki jak będę miał dostęp do kompa na którym jest Stalker spróbuje może zadziała. A nie będzie później takiego samego problemu w yantarze?
Kashim
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 01 Cze 2012, 14:21
Ostatnio był: 19 Mar 2013, 23:24
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez wiewiur551 w 04 Cze 2012, 20:35

Nie. Nie będzie.
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez HaijTaczi w 14 Cze 2012, 10:56

Wygasł link do spolszczenia :| :|
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości