[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gizbarus w 17 Mar 2012, 15:38

W zasadzie wiążą się z nim dwa questy, jednak nieistotne dla fabuły - znalezienie dla niego jego karabinu z jednego z laboratoriów, a poza tym może podać nam informacje na temat urządzenia zwanego "Bioradarem". A, właśnie - masz ten dziennik gościa o ksywce (bodajże) Kruk? Może w tym problem.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 17 Mar 2012, 15:40

Daje zlecenie na odnalezienie anomalnej grozy - w lab x18. Nie wiem czy nie będzie to kolidować z odnalezieniem wszystkich części mapy Siemienieckiego. No i jak z nim nie pogadasz to Ci nie poda lokalizacji bioradaru :/

:arrowu: Właśnie też na to wpadłem - jak szedłeś z Martwego Miasta do Prypeci to podniosłeś dziennik Kruka w podziemiach Martwego Miasta?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 17 Mar 2012, 17:24

Na pewno będzie kolidować bo chyba ten doktorek spawnuje się po rozmowie z czołgistą :/ Bioradar w zasadzie można znaleźć i bez niego chyba ale bez schowka Siemieckiego dalsze granie ucierpi...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 17 Mar 2012, 17:52

Zawsze mu jeszcze zostaje kupić info o schowku na Mag. Wojsk. - tyle że przynajmniej 4 części musi mieć + Art.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez TUK w 18 Mar 2012, 09:22

Dziennik kruka, mam.
Co oznacza ,że to ten dziennik sprawia problem ?
Nie da się z tym nic zrobić?
:

Więc jeśli pragniesz do czegoś dojść,
Ty jesteś twórcą, ukształtować musisz to,

1125
Awatar użytkownika
TUK
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 30 Maj 2008, 22:57
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 10:01
Miejscowość: Folksdojcz
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gizbarus w 18 Mar 2012, 22:22

Bardziej chodziło mi o to, że może go nie masz i w tym kłopot... Nie mam pojęcia w takim razie. Masz wgraną najnowszą wersję, czy jakiegoś starego trypla? :P Ja osobiście tego kłopotu nie miałem ani razu, więc nie wiem z czego to się bierze.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez hulliken w 30 Mar 2012, 16:10

Podczas misji oznakowanie mutantów w dolinie mroku wywala do pulpitu, pewnie powoduje to wczytanie modelu łysej chimery.
hulliken
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 26 Lut 2011, 23:08
Ostatnio był: 30 Gru 2015, 00:15
Miejscowość: Rzeszów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 30 Mar 2012, 16:11

"Pewnie" to możemy gdybać lata. Ramka u góry strony, zapodać proszę loga- wtedy będziemy mogli się upewnić.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez hulliken w 31 Mar 2012, 14:07

To w dolinie mroku przestało się pojawiać jak zrobiłem misje zabicia docenta (zaszedłem z innej strony), jednak tak na wysokości tego małego mostu obok obozu, jest zwiecha i tylko kill procesu daje wyjść w gry tu ostatni log

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)
[error]Function      : CALifeSwitchManager::add_online
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp
[error]Line          : 64
[error]Description   : Invalid vertex for object
[error]Arguments     : af_drops26131
hulliken
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 26 Lut 2011, 23:08
Ostatnio był: 30 Gru 2015, 00:15
Miejscowość: Rzeszów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 31 Mar 2012, 14:52

Artefakt spawnuje się najprawdopodobniej w jakimś innym obiekcie. Musisz ominąć to miejsce to może da się pójść dalej.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez hulliken w 07 Kwi 2012, 12:03

Da się obejść, ale mam większy problem tak samo się robi w Barze, jak się idzie po schodkach do dzika. :(
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)
[error]Function      : CALifeSwitchManager::add_online
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp
[error]Line          : 64
[error]Description   : Invalid vertex for object
[error]Arguments     : af_fireball25880
hulliken
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 26 Lut 2011, 23:08
Ostatnio był: 30 Gru 2015, 00:15
Miejscowość: Rzeszów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 07 Kwi 2012, 12:09

Z kulą ognistą są jakieś niezrozumiałe problemy- mam identyczne logi u siebie w Tajnych Ścieżkach I, gdy wystrzelę ją z Grawiguna. Kiedy się pojawia dokładnie ten log? Kiedy artefakt sobie spokojnie leży na ziemi, czy gdy chcesz coś z nim zrobić?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość