[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez r_populik w 14 Mar 2012, 20:43

Co do sprintu to w plikach gamedata\config\misc\ outfit.ltx oraz new_outfits.ltx w sekcjach interesujących cię kombinezonów zmień wartość sprint_allowed z false na true.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Arikar w 27 Mar 2012, 23:59

Poza kilkoma paskudnymi Crashami po wypełnieniu zadania w X18 gra się całkiem fajnie.

Drobne pytanko jak można odpalić różnorakie pojazdy do których możemy wsiąść na terenie rożnych lokacji????
Arikar
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 20 Mar 2011, 21:03
Ostatnio był: 08 Wrz 2024, 10:41
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez djcycu w 28 Mar 2012, 01:22

Obadaj w opcjach klawiszy czy nie ma takiego wpisu jak "uruchom silnik" albo cuś w ten deseń :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez vandr w 28 Mar 2012, 06:32

Tudzież dodaj do user.ltx:

bind turn_engine kT
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Arikar w 28 Mar 2012, 10:43

Vandr mógł byś podać pełną ścieżkę pliku :) nie mogę go znaleźć.

z
Druga sprawa dało by się tak ustawić by Naznaczony się nie męczył?? Napoji energetycznych jak na lekarstwo u sprzedawców a artefakty z bonusem do wytrzymki jakoś nie chcą mi się znajdować ;/



Poza tym poważny problem jest z wywałkami do pulpitu przy przejściu nad Jantar, profesorek uratowany a na 3 zrobionych w ciągu 1h sejwach za każdym razem jest wypad do pulpitu przy próbie wejścia nad Jantar.
Arikar
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 20 Mar 2011, 21:03
Ostatnio był: 08 Wrz 2024, 10:41
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez djcycu w 28 Mar 2012, 11:15

To zarzuć waść loga bo nikt tu licencji wróżki nie ma :P

Aby naznaczony się nie męczył znajdź plik:
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\config\creatures\actor.ltx


Edytuj go teraz za pomocą notatnika i znajdź linijki:
Kod: Zaznacz wszystko
walk_power      =   0.00001
walk_weight_power   =   0.00005
overweight_walk_k   =   5


I pozmieniaj na:
Kod: Zaznacz wszystko
walk_power      =   0
walk_weight_power   =   0
overweight_walk_k   =   0


A plik o którym mówił ci Vandr znajduje się:

Dla Windows XP:
Dla Windows 7/Vista:
Kod: Zaznacz wszystko
C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\user.ltx


Dla Windows 7/Vista:
Kod: Zaznacz wszystko
C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\user.ltx
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Arikar.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Arikar w 28 Mar 2012, 11:48

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_string
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 352
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find variable shock_protection in [outfit_specnaz_m1]
 
Ostatnio edytowany przez Arikar, 28 Mar 2012, 23:18, edytowano w sumie 1 raz
Arikar
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 20 Mar 2011, 21:03
Ostatnio był: 08 Wrz 2024, 10:41
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez djcycu w 28 Mar 2012, 12:03

Ho ho ho kolesiu za dużo! :D Zostaw to co w CODE podałeś a resztę wywal bo tylko z ramki mi się przydało :) Słuchaj... Grzebałeś przy kombinezonach? Jeśli nie to udało ci się wyłapać buga moda.

Odszukaj plik:
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata/config/misc/outfit.ltx


I znajdź sekcję jaką wypisał log czyli kombinezon:
Kod: Zaznacz wszystko
specnaz_outfit_m1


Teraz poszukaj czy w tym kombinezonie znajduje się linijka:
Kod: Zaznacz wszystko
shock_protection: 1


Jeżeli nie to dodaj ją. Pamiętaj że ta jedyneczka to poziom ochrony a raczej mnożnik podstawowej ochrony bez kombinezonu. Możesz dać inną :) Co do samego buga to widocznie na Jantarze leży taki kombinezon i dlatego sypie bugiem.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Arikar w 28 Mar 2012, 23:31

Tak grzebałem ale tylko przy jednym konkretnym egzo który dałem sobie przy dołączniu do frakcji reszta sprzętu była nie ruszana. Zmieniłem parametry tego kombinezonu Specnazu zobaczę czy dalej wali Bugiem.


A taki kombinezon na 100% jest na jantarze QEST od wolnościowców przed X16 leży sobie.
Arikar
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 20 Mar 2011, 21:03
Ostatnio był: 08 Wrz 2024, 10:41
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Arikar w 31 Mar 2012, 08:19

Kolejny Bug Trap tym razem już po przejściu X16 przy próbie wyjścia z labka wali czymś takim




Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_stalker.script:542: attempt to concatenate field '?' (a nil value)
Arikar
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 20 Mar 2011, 21:03
Ostatnio był: 08 Wrz 2024, 10:41
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez kolokolo98 w 30 Kwi 2012, 18:54

Da się rozwalić bazę Powinności w Barze, razem z Wolnością? Coś w stylu Czachy, który atakuje Magazyny.
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Gizbarus w 30 Kwi 2012, 19:13

Jasne że się da rozwalić bazę Powinności, ale raczej trzeba zrobić to samemu :wink: No i po tej akcji wielu neutralnych może stać się wrogami :wink: W końcu Bar należy do Powinności, a ty zaczniesz tam dymy :P
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości