Niedziałające save'y po zmodowaniu

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Niedziałające save'y po zmodowaniu

Postprzez Stopperan w 25 Mar 2012, 18:11

Czy da się przystosować save, tak aby działał po zmodowaniu gry? Dokładniej po zmianie udźwigu i czasu na wykonanie zadania? Jeżeli tak, to w jaki sposób?

Z góry dzięki za pomoc



PS. Szukałem na forum, lecz nie mogłem nic znaleźć na ten temat, przepraszam, jeżeli już ktoś o to pytał.
Ostatnio edytowany przez Stopperan, 26 Mar 2012, 23:43, edytowano w sumie 1 raz
Stopperan
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 15 Maj 2012, 18:09
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Przystosowanie SAVE'a do moda

Postprzez scigacz1975 w 25 Mar 2012, 18:28

Wszystkie modyfikacje dokonywane w plikach .ltx są później "widoczne" w save. Jedynie jak coś zmieniasz w plikach .xml z folderu gameplay to musisz zaczynać nową grę.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Przystosowanie SAVE'a do moda

Postprzez Stopperan w 25 Mar 2012, 19:13

Nic nie zmieniałem w plikach .xml, tylko gamedata/config/system.ltx i gamedata/config/misc/task_manager.ltx

Jak próbuję odpalić grę z tymi zmienionymi plikami, to gra się wiesza przy wczytywaniu save na etapie KLIENT: Synchronizacja...
Stopperan
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 15 Maj 2012, 18:09
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: Przystosowanie SAVE'a do moda

Postprzez apg2312 w 26 Mar 2012, 07:44

Widocznie coś źle pozmieniałeś.
Jakie zmiany zrobiłeś ?
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: Przystosowanie SAVE'a do moda

Postprzez Stopperan w 26 Mar 2012, 11:28

apg2312 napisał(a):Widocznie coś źle pozmieniałeś.
Jakie zmiany zrobiłeś ?


W gamedata/config/system.ltx:

Kod: Zaznacz wszystko
max_weight      = 150
max_ruck      = 162


W gamedata/config/misc/task_manager.ltx:

Kod: Zaznacz wszystko
time = 864000
przy każdej misji.

Tylko te dwa pliki mam wypakowane, oczywiście w odpowiednich folderach.

Sprawdziłem obie edycje osobno, tylko ta w system.ltx powoduje niemożliwość wczytania się zapisu.
Stopperan
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 15 Maj 2012, 18:09
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: Przystosowanie SAVE'a do moda

Postprzez scigacz1975 w 26 Mar 2012, 13:09

max_ruck zostaw vanilowe. Zmień tylko max_weight. i taką samą wartość lub trochę niższą ustaw w actor.ltx w sekcji max_run (to akurat musisz sprawdzić bo piszę z pamięci)

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Stopperan.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Przystosowanie SAVE'a do moda

Postprzez Stopperan w 26 Mar 2012, 13:53

Dzięki wielkie, pomogło :wódka: !

Dopiero teraz zauważyłem, że jest artykuł w mod-portalu o tym. Przydałby się tam lepszy spis treści, ciężko coś znaleźć, jeżeli nie wie się 100% dokładnie czego szukać.

EDIT:

Wszystko działa... ale tylko na autosave, jak wczytuję quicksave, to mi się wiesza przy wczytywaniu. Da się coś z tym zrobić, czy to już taka uroda modowania?
Stopperan
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 15 Maj 2012, 18:09
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: Przystosowanie SAVE'a do moda

Postprzez scigacz1975 w 26 Mar 2012, 15:41

Na jakim patchu grasz? - Ja mam oryginalnie na 1.0006 i zawsze quicksave działają. Natomiast wykrzaczają się na 1.0004 na TŚ2 ale to może być wina downgrade.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Przystosowanie SAVE'a do moda

Postprzez Stopperan w 26 Mar 2012, 15:51

Gram na 1.0006, downgrade nie robiłem. Okazuje się teraz, że i zwykłe save'y nie działają, tylko autosave daje radę...

Przejrzałem loga, na końcu jest:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\


Jeszcze poszperałem w necie i zmieniłem current_server_entity_version = 5 na 7 (nie wiem jakim cudem tam była 5) i... nadal nie działa.
Stopperan
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Mar 2012, 18:02
Ostatnio był: 15 Maj 2012, 18:09
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości